Μέλλον πάνω σε γαλανόλευκο
Σύμφωνα με συνέντευξη που έδωσε πρόσφατα o CEO της BMW Motorrad, κύριος Markus Schramm, η βαυαρική εταιρία έχει μέσα στα πλάνα της την επέκταση της γκάμας της, τη δημιουργία νέων custom-cruiser, καθώς και την αύξηση της παραγωγής των εργοστασίων με τα οποία συνεργάζεται στην Ασία και τη Ν. Αμερική.
Κομβική και συμβολική ήταν η κίνηση της βαυαρικής εταιρίας με το γαλανόλευκο σήμα να επιστρέψει επίσημα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.
Ο Markus Schramm, που είναι υπεύθυνος για τις μοτοσυκλέτες της BMW παγκοσμίως, μίλησε αρχικά για τη “μη ολοκληρωμένη γκάμα” των μικρών δικύλινδρων F 850, αφού μένει να παρουσιαστεί ένα γυμνό μοντέλο δρόμου που θα αντικαταστήσει το BMW F 800, μοντέλο που είχε μεγάλη επιτυχία στην Ευρώπη (μόνο στην Ιταλία από το ’09 μέχρι σήμερα είχαν πουληθεί 7.800 μονάδες!). Παράλληλα αναμένεται και το crossover F 850 XR.
Έξι νέα μοντέλα θα παρουσιαστούν στο σαλόνι του Μιλάνο, τα οποία θα προστεθούν στην υπάρχουσα γκάμα, με την εταιρία να απολαμβάνει εμπορική επιτυχία και τις πωλήσεις να σημειώνουν για άλλη μια φορά ρεκόρ. Η BMW Motorrad πούλησε περισσότερες μοτοσυκλέτες και maxi scooter το 2018 από ποτέ. Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 0,9%. Μέσα στο 2018 πουλήθηκαν συνολικά 165.566 δίτροχα (ενώ το 2017 ήταν 164.153 μονάδες).
Με τα νέα μοντέλα και τις στρατηγικές=της κινήσεις, η BMW Motorrad κάνει ένα ακόμα βήμα προς την επίτευξη του προβλεπόμενου στόχου πωλήσεων των 200.000 μονάδων το έτος 2020.
Οι καλές επιδόσεις στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές και στις ΗΠΑ αποτέλεσαν τον ακρογωνιαίο λίθο για αυτές τις επιτυχημένες πωλήσεις. Οι σημαντικότερες αγορές της BMW ήταν η Γαλλία (16.615 μονάδες), η Ιταλία (14.110), η Ισπανία (11.124) και η Μεγάλη Βρετανία (9.224), καθώς και οι ΗΠΑ (13.842 μονάδες)
Με 23.824 μονάδες, η Γερμανία ήταν για άλλη μια φορά η μεγαλύτερη αγορά της BMW Motorrad, με την εταιρεία να υπερασπίζεται δυναμικά τη θέση του πιο επιτυχημένου κατασκευαστή μοτοσυκλετών στη ντόπια αγορά.
Μέσα στα σχέδια για το μέλλον είναι η ενίσχυση της παραγωγής της συνεργαζόμενης εταιρίας στην Ινδία, της TVS (που κατασκευάζει τα G 310R και G310GS), μιας και η ζήτηση είναι μεγαλύτερη από την παραγωγή. Παράλληλα το ίδιο θα συμβεί και στο εργοστάσιο της Κίνας, τη στιγμή που η BMW συνεχίζει να επεκτείνεται και στη μεγάλη αγορά της Βραζιλίας.
Με 7.561 πωλήσεις μοτοσυκλετών και σκούτερ της BMW και με ρυθμό ανάπτυξης πάνω από 35%, η Κίνα μαζί με τη Βραζιλία (7.361 μονάδες / + 11%) είναι από τις αγορές με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη. Στην Ινδία, με 2.187 μονάδες που πωλήθηκαν το 2018, η BMW έδειξε ότι καθιερώθηκε ήδη εκεί με επιτυχία, ύστερα από την έναρξη των δραστηριοτήτων το 2017.
Επίσης, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς πρόκειται να κινηθεί η εταιρία στην κατηγορία των custom-cruiser με το βλέμμα στραμμένο στην αμερικάνικη αγορά κυρίως, αλλά και τι θα παρουσιάσει στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.