Επενδύοντας στην εμπιστοσύνη
Με πρωτιά στις ταξινομήσεις του 2019 και με τη δεύτερη θέση το 2020, τα Daytona 310Τ1 και 310T2 δεν χρειάζονται συστάσεις, αποτελώντας μοτοσυκλέτες που έχουν μπει στο στόχαστρο πολλών αναβατών, συνδυάζοντας ξεχωριστή σχεδίαση και πολύ υψηλό επίπεδο εξοπλισμού, σε μια πολύ ελκυστική τιμή. Τώρα στα δέλεαρ των μοντέλων προστίθεται άλλο ένα, η τετραετής επίσημη εγγύηση, δημιουργώντας ένα ακόμη πιο ελκυστικό πακέτο.
Τα Daytona 310Τ1 και Daytona 310T2 Τ2 είναι οι συνεχιστές μιας πολύ πετυχημένης μοτοσυκλέτας στην ελληνική αγορά. Το Daytona T310, που αποτέλεσε την πρώτη έκδοση της σειράς των μοντέλων “Τ”, λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά το 2018.
Ήταν μια crossover υλοποίηση, πάνω στην κοινή πλατφόρμα των Daytona by Zontes 310 και πολύ σύντομα αναρριχήθηκε στον πίνακα των πωλήσεων, αναδεικνυόμενη ως best seller.
Παρά τους τροχούς με διάμετρο 17 ιντσών και τα ασφάλτινα ελαστικά, το μοντέλο πλησίαζε περισσότερο από τις υπόλοιπες εκδόσεις της εταιρίας το On–Off πρότυπο, που αποτελεί σταθερά την αγαπημένη κατηγορία μοτοσυκλέτας στη χώρα μας.
Ακολούθησαν οι δύο εκδόσεις στην ελληνική αγορά, αρχικά η έκδοση 310 Τ1, που προσέθετε στο ήδη πολύ υψηλό επίπεδο εξοπλισμού του T310 και άλλα στοιχεία, όπως μονόμπρατσο ψαλίδι, μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόφρενα, έγχρωμη TFT οθόνη, συμπλέκτη ολίσθησης και μεγαλύτερης χωρητικότητας ρεζερβουάρ και στη συνέχεια το 310 Τ2, που προσέθεσε και αυτό με τη σειρά του στο επίπεδο εξοπλισμού, εμφανιζόμενο επίσης με διαφορετικά περιφερειακά που ευνοούν την Off–Road χρήση.
Οι διαφορές μεταξύ του Τ1 και του Τ2 έχουν να κάνουν με τους τροχούς και τα ελαστικά. Το Daytona 310 Τ2 φέρει ακτινωτούς τροχούς με διάμετρο 19 ινστών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, όταν το T1 έχει χυτές ζάντες αλουμινίου στις 17 ίντσες μπροστά και πίσω.
Αλλαγές έχουμε και στα ελαστικά, τα οποία να σημειώσουμε ότι παρά τους ακτινωτούς τροχούς στο T2, είναι tubeless, αφού οι ακτίνες πιάνουν σε εξωτερικό χείλος στα στεφάνια των ζαντών.
Έτσι λοιπόν το T2 φέρει ελαστικά διπλής χρήσης με έντονη χάραξη για χρήση τόσο σε άσφαλτο όσο και στο χώμα, σε διαστάσεις 110/80-19 και 160/60-17, ενώ στο T1 τοποθετούνται ασφάλτινα ελαστικά διαστάσεων 110/70-17 και 160/60-17.
O κινητήρας είναι ο ίδιος και στις δύο εκδόσεις, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες, αποδίδει 35,4 ίππους στις 9.500 rpm και 3,0 kg–m ροπής στις 7.500 rpm, από τα 312 cc του.
Η λίστα του εξοπλισμού των Τ1 και Τ2 θα έκανε μοτοσυκλέτες πολλαπλάσιου κυβισμού και αξίας δεκάδων χιλιάδων ευρώ να κοκκινίζουν από ντροπή και αξίζει φυσικά να παρατεθεί. Εκτός αυτών που αναφέρθηκαν πιο πάνω, έχουμε και λέμε λοιπόν:
- Full LED φώτα
- Προβολέας με DRL λειτουργία
- Keyless σύστημα εκκίνησης και κλειδώματος
- Έγχρωμη TFT οθόνη με προσαρμογή της φωτεινότητας αναλόγως των περιβαλλοντικών συνθηκών και με δυνατότητα τεσσάρων διαφορετικών γραφικών αναπαραστάσεων
- Ηλεκτρομηχανισμός για το άνοιγμα της τάπας του ρεζερβουάρ
- Ηλεκτρομηχανισμός για το άνοιγμα της σέλας
- Ηλεκτρομηχανισμός για τον πείρο κλειδώματος του τιμονιού
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
- Φωτιζόμενοι διακόπτες τιμονιού
- Ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου / συμπλέκτη
- Προστατευτικά κάγκελα
- Προστατευτικές χούφτες
- Σχάρα αλουμινίου στην ουρά
- Αναδιπλούμενοι καθρέπτες
- Δύο θύρες ταχείας φόρτισης USB QC 3.0 18W
Το Τ2, φέρει επίσης σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών, με ενσωματωμένο σύστημα «εκμάθησης» των μεταβολών της πίεσης, ώστε να μην προκύπτουν εσφαλμένες ειδοποιήσεις.
Επιπρόσθετα όλων αυτών λοιπόν, τα Daytona 310T1 και Daytona 310T2, όπως είπαμε και στον πρόλογο καλύπτονται πλέον από επίσημη εγγύηση της Γκοργκόλης ΑΕ, τετραετούς διάρκειας, με την τιμή και των δύο εκδόσεων να είναι η ίδια, στα 4.495 ευρώ. Επίσης υπάρχει δυνατότητα πληρωμής σε 36 μήνες άτοκα.
Περισσότερες πληροφορίες: Γκοργκόλης Α.Ε. Αθήνα : Θησέως 309, τηλ. 210 9403880 , Υπόλ. Ελλάδα : τηλ. 24310 56101, www.daytonamotors.gr