MotorBike.gr

YAMAHA: Νέος τιμοκατάλογος – Όλα τα νέα μοντέλα 2021

01/02/2021

Νέες τιμές, νέα μοντέλα

Έχοντας ολοκληρώσει την πρώτη φάση της ανανέωσης των μοντέλων της σε Euro 5, η Yamaha ανακοίνωσε τον νέο της τιμοκατάλογο, στον οποίο συμπεριλαμβάνονται και τα Euro 4 δίτροχα, που θα συνεχίσουν να διατίθενται στην αγορά για ένα ακόμη χρόνο. Ας δούμε λοιπόν πώς διαμορφώνεται τιμολογιακά η γκάμα της Yamaha για το 2021 και ποιες είναι οι μεταβολές.

Με 27 μοντέλα εμφανίζεται ο νέος τιμοκατάλογος της Yamaha που περιέχει και “νέα μοντέλα” (όπως σημειώνει η αντιπροσωπεία), τα οποία αποτελούν τις εκδόσεις προδιαγραφών Euro 5.

Εντούτοις δεν αναφέρονται καθόλου τα πολυαναμενόμενα πλήρως ανανεωμένα Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021, που τόσο ενδιαφέρουν τους Έλληνες μοτοσυκλετιστές και τα οποία είναι οι αντικαταστάτες των αντίστοιχων best seller στην αγορά μας Tracer 900 και Tracer 900 GT.

Εν αναμονή αυτών λοιπόν, δείτε όλες τις υπόλοιπες τιμές των μοντέλων της γιαπωνέζικης εταιρίας.

YAMAHA YS125

To commuter μοντέλο της Yamaha, που αποτελεί διάδοχο του YBR, συνεχίζει την πορεία του χωρίς αλλαγές, παραμένοντας στις Euro 4 προδιαγραφές.

Προσφέρει απλότητα, αξιοπιστία και οικονομία στην καθημερινή μετακίνηση, αποτελώντας μια εναλλακτική απέναντι στα παπιά και στα scooter, για όσους προτιμούν μοτοσυκλετιστικό έλεγχο και χειρισμό. Η τιμή του παραμένει σταθερή, στα 2.550 ευρώ.

YAMAHA MT-125 – Νέο

Το MT-125 μοιράζεται το «σκοτεινό» και δυναμικό DNA των μεγαλύτερων μοντέλων της σειράς MT, προσαρμοσμένο στα 125 κ.εκ. Η μοτοσυκλέτα της A1 κατηγορίας δεν αποτελεί «φτωχό» συγγενή και συγκεντρώνει αρκετή τεχνολογία. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, αυτός είναι υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, με VVA σύστημα μεταβλητού χρονισμού στην εισαγωγή. Η απόδοσή του είναι 15 ίπποι και για το 2021, εναρμονίζεται φυσικά με τις Euro 5 προδιαγραφές.

Ο μονόδρομος συμπλέκτης είναι υποβοηθούμενος και ολισθαίνων, ένα χαρακτηριστικό που προσδίδει μοναδικότητα στο MT-125 και το  κάνει να ξεχωρίζει στην κατηγορία, ενώ εντύπωση προκαλούν επίσης το ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ. και η ακτινικής έδρασης δαγκάνα που συνεργάζεται με το δισκόφρενο 292 χλστ., μπροστά. Δισκόφρενο έχουμε φυσικά και πίσω, καθώς και δικάναλο σύστημα ABS.

Η τιμή του για το 2021 ανέρχεται στα 4.890 ευρώ, μεταβαλλόμενη προς τα πάνω σε σχέση με τα 4.790 ευρώ που κόστιζε το μοντέλο για το 2020 (τιμοκατάλογος Ιουλίου 2020).

YAMAHA ΜΤ-03
Το MT-03 ανανεώθηκε σε μεγάλο βαθμό στα τέλη του 2019, παρουσιαζόμενο ως μοντέλο 2020, αποκτώντας δυναμική εμφάνιση, νέο πλαίσιο, βελτιώσεις στον δικύλινδρο κινητήρα του και νέες αναρτήσεις. Η απόδοσή του είναι 42 ίπποι στις 10.750 σ.α.λ. και 3,0 ροπής στις 9.000 σ.α.λ.,τιμές που συνδυάζονται με μια καθ΄όλα σοβαρή οδηγική συμπεριφορά αλλά κι έναν ισορροπημένο σε δυναμισμό και ευχρηστία χαρακτήρα.

Έχοντας εναρμονιστεί με τις Euro 5 προδιαγραφές από νωρίς, συνεχίζει την πορεία του στην αγορά αποτελώντας μια πολύ δελεαστική πρόταση στην κατηγορία των A2 γυμνών μοτοσυκλετών.

Όπως και στο MT-125, έτσι και εδώ έχουμε μια αύξηση της τιμής κατά 100 ευρώ, φθάνοντας από τα 5.190, στα 5.290 ευρώ.

YAMAHA ΜΤ-07 – Νέο
Με αφορμή την συμμόρφωση με τις Euro 5 προδιαγραφές, η Yamaha προσέδωσε στο MT-07 κάποια νέα χαρακτηριστικά. Οι ίπποι μειώθηκαν ελάχιστα σε απόλυτες τιμές, αλλά η κορύφωση της απόδοσης έρχεται πλέον πιο χαμηλά, ενώ υπάρχει και ένα μικρό κέρδος στη ροπή. Πέραν αυτού, με τις βελτιώσεις σε ECU και τροφοδοσία, η απόδοση του μοτέρ είναι πιο γραμμική για το 2021. Αλλαγή έχουμε και στη θέση οδήγησης, με την τοποθέτηση ενός νέου, μεταβλητής διατομής τιμονιού και την επανασχεδίαση του ρεζερβουάρ.

Tα φρένα έχουν αναβαθμιστεί, με νέους, μεγαλύτερους δίσκους μπροστά, στα 298 χλστ. (από 282 χλστ.) Οι αλλαγές ολοκληρώνονται με ένα φρεσκάρισμα στη σχεδίαση (ξεχωρίζει το επιθετικό σώμα των προβολέων), νέα LCD οθόνη αρνητικής αντίθεσης και LED φλας.

Η τιμή το 2021 ΜΤ-07 παρουσιάζεται αυξημένη κατά 350 ευρώ σε σχέση με τον Euro 4 προκάτοχο, φθάνοντας τα 7.150 ευρώ, από 6.800 ευρώ. Διαθέσιμη είναι επίσης και έκδοση 35kW, για τους κατόχους A2 διπλώματος, στην ίδια τιμή των 7.150 ευρώ.



YAMAHA MT-09
Αν στο MT-07 οι αλλαγές για το 2021 είχαν το χαρακτήρα μιας μέτριας σε έκταση ανανέωσης, το MT-09 άλλαξε σχεδόν παντού και σε όλα.

Ο τρικύλινδρος και Euro 5 πλέον κινητήρας, αύξησε τη χωρητικότητά του από τα 847 στα 890 κ.εκ. και κέρδισε σε ισχύ, με την ονομαστική απόδοση να ανακοινώνεται στους 119 ίππους στις 9.000 σ.α.λ.(από 115 / 10.000) και στα 9,5 kgm ροπής, έναντι των 8,9 kgm της προηγούμενης έκδοσης. Αλλαγές είχαμε και στο κιβώτιο, με μεγαλύτερο εύρος στις δύο πρώτες ταχύτητες και νέους, ενισχυμένους δίσκους στον υποβοηθούμενο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης.

Νέας σχεδίασης πλαίσιο και ψαλίδι, διαφορετική γεωμετρία, βελτιώσεις στις αναρτήσεις και στα φρένα και μικρότερο βάρος στα 189 κιλά, από τα 193 του μοντέλου 2020. Πολύ σημαντικό στοιχείο είναι η ενσωμάτωση μιας IMU έξι αξόνων στη μοτοσυκλέτα, που αναβαθμίζει τα ABS και Traction Control σε cornering, προσθέτοντας επίσης τα συστήματα ελεγχόμενης πλαγιολίσθησης Slide Control καθώς και LiftControl (antiwheeling).

Tα Riding Modes παραμένουν, όπως και το Quick Shifter ενώ νέα είναι και η οθόνη του πίνακα οργάνων, που έχει αναβαθμιστεί σε έγχρωμη TFT. Προς το παρόν, η διάθεση των Euro 5 μοντέλων δεν έχει ξεκινήσει και στον νέο τιμοκατάλογο εμφανίζονται τα Euro 4 μοντέλα, που θα είναι διαθέσιμα για έναν ακόμη χρόνο (ή μέχρι εξαντλήσεως του αποθέματος τους) στην τιμή των 9.450 ευρώ για την standard έκδοση και στα 10.700 ευρώ για την έκδοση SP, με τον πιο πλούσιο εξοπλισμό και τις αναβαθμισμένες αναρτήσεις.



YAMAHA XSR 700 – Νέο
«Αθόρυβα» και χωρίς να έχει παρουσιαστεί ακόμη επισήμως, το
XSR700 συμπεριλαμβάνεται στον νέο τιμοκατάλογο της Yamaha ως Euro 5 μοντέλο, με τιμή 8.290 ευρώ, που παραμένει στα ίδια επίπεδα με αυτήν της Euro 4 έκδοσης. Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό αν θα υπάρχουν αλλαγές και ποια θα είναι η έκτασή τους, το σίγουρο είναι πάντως ότι η μοτοσυκλέτα θα μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα με αυτόν του Euro 5 MT-07, που αναφέρθηκε πιο πάνω.

Διαθέσιμη παραμένει η έκδοση XSR 700 Xtribute, με διαφορετική σέλα, τιμόνι και μαρσπιέ, καθώς και χρωματισμό και γραφικά, που παραπέμπουν στο θρυλικό ΧΤ500. Η συγκεκριμένη έκδοση θα συνεχίσει να διατίθεται ως Euro 4, με την τιμή της να παραμένει στα ίδια επίπεδα, των 8.990 ευρώ.

YAMAHA XSR 900

Προς το παρόν, το XSR 900 αναφέρεται ως Euro 4 μοντέλο και θα συνεχίσει να διατίθεται στην τιμή των 10.200 ευρώ.

YAMAHA TRACER 700
Το
Tracer 700 ανανεώθηκε σε μεγάλο βαθμό το 2020 και θα εξακολουθήσει να διατίθεται σε αυτή την έκδοση μέχρι νεοτέρας, με την τιμή του αμετάβλητη στα 8.790 ευρώ.

Το νέο Tracer 7 καθώς και η έκδοση Tracer 7 GT, αμφότερα Euro 5 προδιαγραφών, δεν έχουν ακόμα συμπεριληφθεί στον τιμοκατάλογο της Yamaha και η διάθεσή τους θα ξεκινήσει αργότερα.


YAMAHA ΤRACER
900
Στο ίδιο μοτίβο με το
Tracer 700 και η μεγαλύτερη έκδοση, που θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμη στην Euro 4 έκδοσή της. Η τιμή δεν αλλάζει και παραμένει στα 11.150 ευρώ, ενώ η GT έκδοση διατίθεται και αυτή ως Euro 4, με αμετάβλητη τιμή, στα 12.990 ευρώ.

Όπως είπαμε και στον πρόλογο τα νέα και ριζικά ανανεωμένα Tracer 9 και Tracer 9 GT, δεν εμφανίζονται στον τιμοκατάλογο του 2021 μέχρι στιγμής.


YAMAHA ΝΙΚΕΝ 900
Τόσο η
standard όσο και η GT έκδοση της ριζοσπαστικής τρίτροχης μοτοσυκλέτας της Yamaha, θα διατίθενται ως Euro 4 για το 2021 (τουλάχιστον , μέχρι νεωτέρας).

Οι τιμές δεν έχουν αλλάξει, παραμένοντας στα 15.900 και 16.900 ευρώ.


YAMAHA ΤENERE
700 – Νέο
To Τenere 700 εμφανίζεται στον νέο τιμοκατάλογο σε Euro 4, αλλά και σε Euro 5 έκδοση. Πέραν της συμμόρφωσης του κινητήρα με τις νέες προδιαγραφές, ακόμη δεν έχουν κοινοποιηθεί τυχόν άλλες αλλαγές και νέα στοιχεία για το Euro 5 μοντέλο. Η τιμή του Euro 4 Τenere 700 δεν αλλάζει, παραμένοντας στα 10.490 ευρώ, ενώ η Euro 5 έκδοση της μοτοσυκλέτας παρουσιάζεται κατά 400 ευρώ πιο ακριβή, στα 10.890 ευρώ.

Υπενθυμίζουμε σε κάθε περίπτωση, ότι άμεσα διαθέσιμο είναι προς το παρόν το Euro 4 μοντέλο. Παρόμοια κατάσταση και για την Rally Edition του Tenere 700, που συνυπάρχει στον τιμοκατάλογο ως Euro 4 και Euro 5. Στην πρώτη περίπτωση διατηρείται η ίδια τιμή, στα 12.190 ευρώ, ενώ στην δεύτερη σημειώνεται μια αύξηση κατά 100 ευρώ, στα 12.290 ευρώ.

YAMAHA SUPER TENERE 1200
Το μεγάλου κυβισμού
Adventure μοντέλο της εταιρίας οδεύει προς το τέλος, αφού δεν υπάρχει πρόθεση από πλευράς Yamaha να το προσαρμόσει στις Euro 5 προδιαγραφές. Διαθέσιμα λοιπόν είναι τα τελευταία Euro 4 κομμάτια των εκδόσεων XTZ1200Z, XTZ1200ZE και XTZ1200ZE Raid Edition, σε τιμές που παραμένουν σταθερές, στα 14.800, 17.600 και 19.500 ευρώ αντιστοίχως.

YAMAHA R125 (YZFR125) – Νέο
«Μικρογραφία»
superbike, το R125 συγκεντρώνει αρκετή τεχνολογία και υψηλής απόδοσης περιφερειακά. Ο κινητήρας του φέρει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων και αποδίδει 15 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. ενώ ο υποβοηθούμενος συμπλέκτης ολίσθησης αποτρέπει τα μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα σχέσεων.

Το πλαίσιο είναι deltabox και συνδυάζεται με ψαλίδι αλουμινίου, σε μια ελαφριά αλλά στιβαρή δομική υλοποίηση. Ανεστραμμένο ψαλίδι διαμέτρου 41 χλστ. και μεγάλος δίσκος διαμέτρου 292 χλστ. μπροστά αποτελούν επίσης στοιχεία που εντυπωσιάζουν. Η μοτοσυκλέτα αυτή διατίθεται έναντι 5.300 ευρώ στηννέα Euro 5 έκδοσή της, χωρίς να έχει αλλάξει η τιμή της.


YAMAHA R6 Race (YZFR6) – Νέο
Αποκλειστικά για χρήση πίστας θα διατίθεται το νέο
R6, απόντος του εξοπλισμού δρόμου (φλας, καθρέπτες) και χωρίς ο κινητήρας του να συμμορφωθεί με τον «στραγγαλισμό» των προδιαγραφών.

Ένα απόλυτο «εργαλείο» με αντικειμενικό σκοπό την «επίθεση» στα χρονόμετρα, με τιμή 13.600 ευρώ, αρκετά χαμηλότερα από τα 14.900 ευρώ που κόστιζε η «πολιτική» έκδοση του 2020, η οποία δεν συμπεριλαμβάνεται πλέον στον τιμοκατάλογο.

YAMAHA R1
H κορυφαία superbike της Yamaha θα συνεχίσει να διατίθεται ως Euro 4 μοντέλο (υπάρχει Euro 5 έκδοση), με τιμή που παραμένει στα ίδια επίπεδα των 21.200 ευρώ.

Η εξωτική R1M έτσι και αλλιώς είναι ένα μοντέλο με συγκεκριμένο προορισμό (όχι για δρόμο) και στον τιμοκατάλογο της Yamaha εμφανίζεται στα 28.100 ευρώ.

ΤIMOKATAΛΟΓΟΣ  YAMAHA 2021
MT125 (Euro 5) – 4.890
MT07 (Euro 5) – 7.150
MT07 35Kw / A2 (Euro 5) – 7.150
MT09 – 9.450
MT09 SP – 10.700
MT10 – 14.900
MT10 SP – 17.750
XSR700 (Euro 5) – 8.290
XSR700 Xtribute – 8.990
XSR900 – 10.200
Tracer 700 – 8.790
Tracer 900 – 11.150
Tracer 900 GT – 12.990
NIKEN – 15.900
NIKEN GT – 16.900
Tenere 700 – 10.490
Tenere 700 (Euro 5) – 10.890
Tenere 700 Rally Edition – 12.190
Tenere 700 Rally Edition (Euro 5) – 12.290
Super Tenere 1200Z – 14.800
Super Tenere 1200ZE – 17.600
Super Tenere Raid Edition – 19.500
R125 (Euro 5) – 5.300
R6 Race – 13.600
R1 – 21.200
R1M – 28.100

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!