MotorBike.gr

Aprilia RS 457: Το νέο – μεσαίου κυβισμού – Supersport κεφάλαιο

08/09/2023

Επίθεση τύπου Supersport στα μεσαία κυβικά

Το Aprilia RS 457 “επιδιώκει να γίνει το νέο τεχνολογικό και στυλιστικό σημείο αναφοράς για τους νέους μοτοσυκλετιστές σε όλο τον κόσμο”-  αυτό είναι το πρώτο πράγμα που αναφέρει η εταιρία για το νέο της δικύλινδρο supersport μεσαίου κυβισμού. Το RS 457 αποτελεί ένα ιστορικό βήμα για την Aprilia και όχι μόνο από τεχνολογική άποψη.

Η νέα σπορ μοτοσυκλέτα της Aprilia απευθύνεται σε νέους αναβάτες, αλλά και αγορές με σκοπό να καλύψει την αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για εύκολες αλλά διασκεδαστικές, τεχνολογικά και στυλιστικά πρωτοποριακές μοτοσυκλέτες που απευθύνονται σε μεγάλο κοινό. Επίσης – κάτι πολύ σημαντικό για εμάς – είναι πως η ιπποδύναμή της (47 ίπποι) καλύπτει τους κατόχους διπλώματος Α2.

Michele Colaninno – Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Piaggio: “Τα τελευταία χρόνια, η Aprilia έχει δει μια έντονη ανανέωση, υποστηριζόμενη επίσης από τη συνεχή πρόοδο στον κόσμο των αγώνων. Η πρόσφατη εισαγωγή της οικογένειας 660, με τα RS και Tuono πρώτα και Tuareg αργότερα, επέκτεινε τον στόχο της, δημιουργώντας μια πλήρη και ανταγωνιστική γκάμα.

Τώρα είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ένα ακόμη βήμα προς το μέλλον με μια εκπληκτική μοτοσυκλέτα που εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου στο Noale, ικανή να διεγείρει και να συναρπάσει τους νέους και να ανοίξει τεράστιες δυνατότητες σε νέες αγορές, στην Ευρώπη και εκτός αυτής. Είναι ένα βήμα πιο κοντά στην παγκοσμιοποίηση μιας μάρκας που είχε πάντα στο DNA της τον τέλειο συνδυασμό τεχνολογίας, διασκέδασης και των βλέψεων προς το μέλλον”.

Το ιστορικό αρκτικόλεξο RS αντιπροσωπεύει την άποψη της Aprilia για τις σπορ μοτοσυκλέτες, που έχουν σχεδιαστεί για να εκπλήσσουν, με καινοτομίες που προέρχονται από μια μακρά και επιτυχημένη ιστορία αγώνων η οποία έχει διαμορφώσει τη μοναδική κουλτούρα της Aprilia.

Η Aprilia υπήρξε κορυφαίος πρωταγωνιστής στον κόσμο των αγώνων και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, με νίκες και παγκόσμιους τίτλους, κυριαρχώντας στις κατηγορίες των δίχρονων 125 και 250.

Αφού επιβεβαίωσε εκ νέου την τεχνολογική της υπεροχή κερδίζοντας πρωταθλήματα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, κέρδισε αγώνες και στα MotoGP.

Τώρα, η Aprilia επιστρέφει στην ιδρυτική της αποστολή με στόχο τη νέα γενιά μοτοσυκλετιστών ανά τον κόσμο, συγκεντρώνοντας τη γνώση που έχει συσσωρευτεί σε πίστες παγκοσμίως.

Ξεκινώντας το 2020, η επιτυχία της Aprilia RS 660 (η σπορ μοτοσυκλέτα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη) έφερε επανάσταση στους μεσαίους κυβισμούς, δημιουργώντας μια νέα τάση.

Η ίδια πετυχημένη φόρμουλα επαναλαμβάνεται με το Aprilia RS 457, το οποίο ξεκίνησε ως ένα εντελώς νέο έργο, που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε από τους ανθρώπους της εταιρίας που φροντίζουν και τις μοτοσυκλέτες των MotoGP.

Η νέα Aprilia είναι ο ιδανικός συνδετικός κρίκος μεταξύ RS 125 και του RS 660 στη γκάμα της εταιρίας, ολοκληρώνοντας ταυτόχρονα την οικογένεια των RS που περιλαμβάνει τις πανίσχυρες superbike V4 και, στην πιο προηγμένη τεχνολογία της – και σύμφωνα με την εταιρία – και τις RS-GP που κερδίζουν αγώνες και διακρίνονται στα MotoGP.

Στον τελευταίο μάλιστα αγώνα τον 11ο του πρωταθλήματος στη Βαρκελώνη, η Aprilia κατέκτησε για πρώτη φορά στην ιστορία της την πρώτη και τη δεύτερη θέση στον αγώνα!

Το Aprilia RS 457 μιλάει τη γλώσσα των νεότερων αναβατών, των ανθρώπων που θέλουν να ξεκινήσουν να οδηγούν μοτοσυκλέτες, εκμεταλλευόμενοι την τεχνογνωσία της εταιρίας.

Τα δυνατά σημεία του RS 457 είναι το χαμηλό βάρος του και η καλύτερη δυνατή αναλογία ίππου ανά κιλό, για μια μοτοσυκλέτα που μπορεί κανείς να οδηγεί με δίπλωμα Α2.

Το RS 457 διαθέτει τιμόνια κλιπόν που τοποθετούνται πάνω από την επάνω πλάκα τιμονιού, μια καθαρά σπορ λύση.

Το στυλ του νέου RS 457 ακολουθεί τις γραμμές της θρυλικής οικογένειας των RS, των supersport μοτοσυκλετών που έγραψαν ιστορία, ξεκινώντας από το σχήμα του φέρινγκ μέχρι το σιγαστήρα κάτω από τον κινητήρα και την εξάτμιση 2 σε 1.

Ο μπροστινός προβολέας full LED ενσωματώνει τη σχεδιαστική γραμμή που χαρακτηρίζει τις μεγαλύτερες supersport μοτοσυκλέτες της Aprilia, ενώ τα εμπρός φλας είναι ενσωματωμένα στους προβολείς. Το ταμπλό οργάνων χρησιμοποιεί μια κομψή και πρακτική οθόνη TFT 5 ιντσών, ενώ τα χειριστήρια του τιμονιού έχουν οπίσθιο φωτισμό.

Το Aprilia RS 457 κινείται από έναν υπερσύγχρονο, υγρόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, με δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, αποδίδοντας ισχύ 47 ίππων (35 kW), τη μέγιστη δυνατή για μια μοτοσυκλέτα έτσι ώστε να μπορεί να οδηγείται με δίπλωμα οδήγησης Α2.

Εκτός από το νούμερο της μέγιστης ισχύος, ανακοινώνεται και το βάρος της μοτοσυκλέτας που είναι 159 κιλά με τη μοτοσυκλέτα κενή υγρών, που ανεβαίνει στα 175 κιλά με τη μοτοσυκλέτα πλήρη υγρών.

Η αναλογία ισχύος προς βάρος του Aprilia RS 457 είναι εξαιρετική γιατί οι σχεδιαστές στο Noale στόχευαν στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με ένα άκαμπτο περιμετρικό πλαίσιο μεγάλων δοκών από αλουμίνιο, κάνοντας το RS 457 μοναδικό στην κατηγορία του. Όλη η σχεδιαστική τεχνογνωσία της Aprilia, η οποία εξελίχθηκε επί δεκαετίες θριάμβων και νικών σε όλες τις πίστες αγώνων του κόσμου, περνάει στη νέα της μοτοσυκλέτα.

Ο κινητήρας λειτουργεί ως φέρον στοιχείο, σαν τμήμα του πλαισίου, μια λύση δανεισμένη από το RS 660, που εξασφαλίζει το χαμηλό βάρος, τις δυναμικές ιδιότητες και την οδηγική απόλαυση που έχουν κάνει διάσημη την Aprilia.

Το ανάποδο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41 mm διαθέτει δυνατότητα προφόρτισης των ελατηρίων και διαδρομή 120 mm. Η ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου ισχύει και για το μονό αμορτισέρ πίσω, που ενώνεται με το ατσάλινο ψαλίδι και δίνει διαδρομή τροχού 130 mm. Το σύστημα πέδησης διαθέτει μονό μπροστινό δίσκο 320 mm με ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων της ByBre. Ο πίσω δίσκος έχει διάμετρο 220 mm.

Όλα αυτά υποβοηθούνται από ένα σύστημα ABS δύο καναλιών με διπλό χάρτη χρήσης, και στους δύο τροχούς ή μόνο μπροστά. Οι σπορ ζάντες 17 ιντσών φορούν ελαστικά 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω, με στόχο το καλό κράτημα, διατηρώντας παράλληλα την ευελιξία του συνόλου.

Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός του Aprilia RS 457 διαθέτει σύστημα Ride by Wire – το οποίο η Aprilia εισήγαγε πρώτη τόσο στα MotoGP με το φουτουριστικό RS Cube, όσο και στην παραγωγή – και διαχειρίζεται τον κινητήρα με τρια προγράμματα οδήγησης που παρεμβαίνουν στην παροχή ισχύος και ροπής και στον έλεγχο πρόσφυσης.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πόσο (θα κάνει) και το πότε (θα δούμε από κοντά) το Aprilia RS 457… μείνετε συντονισμένοι στο Motorbike.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!