MotorBike.gr

Benda NapoleonBob 500 2025: Έρχεται στην Ευρώπη / Ανακοίνωση τιμής

31/12/2024

Με ηρωικό όνομα, ποιότητα και πολύ προσεγμένη εμφάνιση

To Benda NapoleonBob 500, ένα ξεχωριστό cruiser μεσαίου κυβισμού από την Κίνα, έρχεται στην Ευρώπη επίσημα και παράλληλα ανακοινώθηκε η χαμηλή τιμή του, κάνοντας τους φίλους αυτής της κατηγορίας να του ρίχνουν όχι μόνο μια πρώτη, αλλά και μια δεύτερη ματιά.

Όπως έχουμε ξαναπεί στο Motorbike, από πλευράς σχεδίασης η Benda εμφανίζει πολύ προσεγμένα μοντέλα και στην περίπτωση του NapoleonBob έδωσε ρέστα, με εξαιρετική δουλειά να έχει γίνει στο κομμάτι τόσο της συνολικής εμφάνισης όπως και των επιμέρους λεπτομερειών και της συνολικής ποιότητας.

Το πιο δυνατό σημείο είναι φυσικά – πέρα από το ντεπόζιτο και τον κινητήρα – το ξεχωριστό πιρούνι Hossack, το οποίο όμως λανθασμένα νομίζαμε ότι είναι τέτοιου τύπου, αφού πίσω από τα μεγάλα πλαστικά καλύμματα κρύβεται ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι!

Είναι μια επιλογή που λειτουργεί κυρίως αισθητικά και όχι λειτουργικά, παρότι στην αρχή είχαμε την εντύπωση πως η Benda επανέφερε αυτό το σπάνιο σύστημα μπροστινής ανάρτησης από το παρελθόν. 

Άφθονο μαύρο χρώμα κυριαρχεί στη μοτοσυκλέτα – το πλαίσιο είναι βαμμένο με τη μέθοδο power coating που χρησιμοποιείται στις custom κατασκευές – και διάφορα τμήματα στο χρώμα του μπρούτζου/χρυσού υπάρχουν πάνω στο 500. Και οι ζάντες είναι χρυσές και πολλών μπράτσων.

Στο κέντρο της κατασκευής βρίσκεται ένας κινητήρας V2 με 475,6 cc, με 46,9 ίππους (34,4 kW) στις 9.00 rpm και καλή ροπή στα 42 Nm στις 6.700 rpm.

Έτσι, παρότι στην Κίνα η μοτοσυκλέτα διατίθεται με 450 κυβικά και 50 ίππους, έχει ανέβει λίγο ο κυβισμός και έχει μειωθεί η ιπποδύναμη για να καλύπτει η Napoleon Bob τα διπλώματα Α2.

 

 

Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει έξι σχέσεις και η τελική μετάδοση γίνεται με ελαστικό ιμάντα.

Η εμφάνιση του οκταβάλβιδου κινητήρα θυμίζει τα μοτέρ τελευταίας γενιάς της Harley-Davidson και πιο συγκεκριμένα τα Revolution Max.

Πολύ όμορφα είναι τα δυο ίσια τελικά (τύπου σωλήνα) των δυο εξατμίσεων στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας.

Είναι αξιοπρόσεκτη η προσπάθεια της Benda να κρύψει την πίσω ανάρτηση που έχει δύο ιδιαίτερα επικλινή αμορτισέρ του πίσω τροχού, έτσι ώστε να μοιάζει με άκαμπτη, τύπου Hard Tail, όπως τα αντίστοιχα chopper.

Η “γύμνια” του πίσω τροχού δημιουργεί την αίσθηση του “άδειου” πίσω τμήματος της μοτοσυκλέτας και του μεγάλου μήκους, ενώ εντύπωση προκαλούν τα φαρδιά λάστιχα, με το μπροστινό να είναι 150 (!) και το πίσω 160 mm πλάτους.

Η πίσω ανάρτηση έχει ένα αμορτισέρ και τα φρένα είναι δισκόφρενα και στους δύο τροχούς (320 mm το μπροστινό με 4πίστονη δαγκάνα!), με ABS.

Η μοτοσυκλέτα περιλαμβάνει επίσης προβολέα και φωτιστικά LED και πίνακα οργάνων TFT, μαζί με ενσωματωμένο ρολόι στο τιμόνι.

Το ντεπόζιτο σχήματος “δάκρυ” χωράει 16 λίτρα και το συνολικό βάρος της 500 είναι τα 215 κιλά.

Το ύψος της σέλας είναι πολύ χαμηλό στα 695 μόλις χιλιοστά από το έδαφος.

Η Benda διαθέτει από την αρχή του χρόνου το Napoleon στην κινέζικη αγορά και το Νοέμβριο στην έκθεση του Μιλάνου ανακοίνωσε την επίσημη είσοδό του στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Η τιμή του ανακοινώθηκε στις 5.700 ευρώ! Πρόκειται για μια καλή τιμή για μια ιδιαίτερη και καλοφτιαγμένη όπως είδαμε κι από κοντά – μοτοσυκλέτα.

Φωτογραφίες: Motorbike, Β. Α.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!