MotorBike.gr

Buell Supercruiser 2025: Έγιναν 2,4 εκατομμύρια προπαραγγελίες!

05/10/2023

Έτρεξαν όλοι οι Αμερικάνοι μοτοσυκλετιστές να παραγγείλουν Supercruiser;

Τρελά πράγματα συμβαίνουν εκεί στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, όπου σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρίας  Buell, έχουν λάβει το ποσό των 120 εκατομμυρίων δολαρίων σε προπαραγγελίες για τη νέα power cruiser, την Buell Supercruiser με κινητήρα που παράγει 175 ίππους!

Ο ογκώδης και τσαμπουκαλεμένης όψης κινητήρας της Buell Supercruiser είναι ο γνωστός 1190 V-2, από τη εποχή που η εταιρία ονομαζόταν EBR, και το ενδιαφέρον είναι πως έχει να κινήσει μόλις 202 κιλά. Σε επιδόσεις προφανώς θα τα πηγαίνει πολύ καλά. Πάμε παρακάτω τώρα.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρίας, έχουν γίνει μέσα σε έξι μήνες ήδη 2,4 εκατομμύρια προπαραγγελίες και το ποσό που έχει συγκεντρωθεί είναι 120.000.000 δολάρια, αφού η προπαραγγελία γινόταν διαδικτυακά και στοίχιζε μόλις 50 δολάρια.

Αναρωτιόμαστε πώς, με δεδομένο ότι η τιμή της Supercruiser ήταν άγνωστη (δεν την είχε κοστολογήσει ακόμα η Buell), όλοι αυτοί θεωρούσαν ή πίστευαν ότι θα αποκτούσαν μοτοσυκλέτα;

Ο πολυμήχανος και εμπνευσμένος Aμερικανός μηχανικός Erik Buell, ιδρυτής της ορίτζιναλ Buell (γιατί η τωρινή απλά έχει αγοράσει το όνομά του) ίδρυσε την εταιρία του με σκοπό να κατασκευάζει ελαφρύτερες σπορ μοτοσυκλέτες που θα φορούσαν κινητήρες των βαριών Harley και ακριβώς πάνω σε αυτή τη φιλοσοφία κινείται και η Buell Supercruiser το V-2, των 175 ίππων και των χαμηλών 202 κιλών βάρους.

Ο Buell, εκτός από γνωστός customizer, ήταν και ένας αρκετά επιτυχημένος οδηγός αγώνων και σχεδιαστής πολλών σπουδαίων custom μοτοσυκλετών, καθώς και εξαιρετικός σχεδιαστής πλαισίων.

Για τη δημιουργία αυτής της ενδιαφέρουσας μοτοσυκλέτας (αρκεί να σου αρέσουν τα αμερικάνικα cruiser) η Buell Motorcycles συνεργάστηκε με τον γνωστό σχεδιαστή στον χώρο του Customizing, τον Roland Sands, φτιάχνοντας μια ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα.

Πέρα από το μεγάλο V-2 κινητήρα που κατασκευάζει η Rotax στην Αυστρία και τον έχουμε δει και στα μοντέλα Hammerhead 1190, 1190 SX και στο “θεοπάλαβο” Baja Dune Racer, το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι σωληνωτό και δημιουργεί ένα ιδιαίτερο χωροδικτύωμα, με την πίσω ανάρτηση να είναι τύπου Softail, ενώ μπροστά υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι.

Ο μπροστινός τροχός φοράει τον εμβληματικό της Buell, περιμετρικό δίσκο που στηρίζεται στην περίμετρο της ζάντας, διαμέτρου 386 χιλιοστών.

Μέχρι στιγμής, ο πρόεδρος της εταιρίας Bill Melvin δεν έχει κάνει καμία δήλωση που να προτείνει λανσάρισμα της νέας μάρκας Buell Motorcycles σε αγορές εκτός των ΗΠΑ. Κουβέντα για την Ευρώπη λοιπόν.

Και η ερώτηση είναι: αν είχαν ακολουθήσει δηλαδή και στην Ευρώπη το ίδιο σύστημα προπαραγγελιών για το Supercruiser, πόσα παραπάνω εκατομμύρια δολάρια θα μάζευαν εκεί στη Buell; Άλλα τόσα;

Άσε που αν η Buell παρήγαγε (λέμε τώρα, δεν γίνονται αυτά τα πράγματα) 2,4 εκατομμύρια μοτοσυκλέτες, θα έμπαινε μέσα στους 10 κορυφαίους κατασκευαστές μοτοσυκλετών στον κόσμο, τη στιγμή που το νούμερο αυτό αντιστοιχεί στις συνολικές ετήσιες πωλήσεις μοτοποδηλάτων, σκούτερ και μοτοσυκλετών στην Ευρώπη.. το χρόνο!

Η τρέλα των Αμερικάνων δεν παίζεται πάντως, γιατί από τα 2,4 εκ. παραγγελιών – θυμηθείτε το – ζήτημα θα είναι αν θα μπορέσουν να ικανοποιηθούν οι 1.000. Και πολλές λέμε.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!