MotorBike.gr

Fuell Fllow: Τι Buell… τι Fuell

01/12/2022

Πυροτέχνημα ή καλλιτέχνημα;

O πάντοτε εμπνευσμένος Αμερικάνος Eric Buell κάνει για άλλη μια φορά την κίνηση που αιφνιδιάζει και παρουσιάζει μια αξιόλογη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, η οποία δεν λέγεται Buell, αλλά… Fuell. Kι αυτό εμπνευσμένο…

Πρέπει να έχει κουραστεί ο καλός κύριος Eric από το άνοιξε-κλείσε εταιρίες συνεργασίες, που του κλέβουν τις ιδέες και μετά τον παρατάνε και κάνει ο άνθρωπος ό,τι μπορεί.

Ηλεκτροκίνηση θέλει το σύστημα κι ο κόσμος; Ηλεκτροκίνηση θα σας δώσω, τους λέει και παρουσιάζει ένα δίτροχο “πράγμα” που μοιάζει λίγο με μοτοσυκλέτα, λίγο με διαστημικό όχημα, λίγο με κάτι άλλες υπερ-καλυμμένες με πλαστικά, υβριδικές, πρωτότυπες κατασκευές που δεν βλέπονταν.

 

Έλα όμως που η εταιρία του Eric Buell ισχυρίζεται πως η Fuell Fllow κάνει “παπάδες”… Μιλάει για 47 άλογα, για αυτονομία 240 χιλιομέτρων (!), για χρόνο φόρτισης μισής ώρας (!) και για βάρος μόλις 180 κιλών, εξαιρετικά νούμερα και επιδόσεις για ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, με λίγα λόγια.

Η Fllow και όχι Follow, αφού δεν ακολουθεί κανέναν, αντίθετα πρωτοπορεί – είχε παρουσιαστεί το 2019 και ετοιμάζεται να προσγειωθεί στις ΗΠΑ, αλλά και στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης, στη Γαλλία, στη Γερμανία και σε μια μικρότερη αγορά το Βέλγιο, μιας και οι Βελγο-Ολλανδοί τρελαίνονται για ηλεκτρικά. Δώσ’τους ηλεκτρικά και πάρ’τους… τα βενζινοκίνητα, μια κατάσταση.

 

Περιέργως πως, μιας και ο Buell ήταν από τους πρώτους μηχανολόγους-μηχανικούς που ήθελε οι μοτοσυκλέτες του να έχουν συγκεντρωμένη τη βασική τους μάζα (και ο πρώτος που παρουσίασε εξάτμιση κάτω από κινητήρα για αυτό το λόγο) η Fllow φοράει τον ηλεκτροκινητήρα της πάνω στον πίσω τροχό! Πάει λέτε το καλό κράτημα;

Μπα, κάτι θα έχει σκεφτεί ο κύριος Eric, δεν υπάρχει περίπτωση. Βέβαια με την τακτοποίηση του κινητήρα πάνω στον πίσω τροχό η μοτοσυκλέτα έχει κληρονομήσει έναν μεγάλο αποθηκευτικό χώρο μπροστά όγκου 50 λίτρων. Να η λύση λοιπόν: γεμίζεις τον 50λιτρο χώρο με βαριά αντικείμενα και η μοτοσυκλέτα “πατάει” στο δρόμο.

Τα 47 άλογα επιταχύνουν το δίτροχο μέχρι τα 140 km/h, ενώ ο κινητήρας παίρνει ηλεκτρική ενέργεια από μπαταρία 10Kwh, της οποίας το περίβλημα/“καβούκι” παίζει και το ρόλο πλαισίου. Και τι πλαισίου μάλιστα. Φτιαγμένου από μαγνήσιο!

Τώρα η φόρτιση της μπαταρίας λένε οι Αμερικάνοι ότι γίνεται από 0 σε 100%, σε μόλις 30 λεπτά – ένα νούμερο και μια διαδικασία… που πρέπει να δούμε με τα μάτια μας για να πιστέψουμε.

Ο ηλεκτροκινητήρας, όπως συνηθίζεται, διαθέτει δύο Riding Mode (ένα ήπιο για την πόλη και ένα σπορ για τρέλες), αλλά και Traction Control και όπισθεν.

Η Fuell Fllow έχει Full-LED φώτα, την απαραίτητη πλέον ψηφιακή οθόνη οργάνων TFT με συνδεσιμότητα, ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει κάμερες μπροστά και πίσω, Keyeless σύστημα, ABS με συνδυασμένη πέδηση, προειδοποίηση για κίνδυνο σύγκρουσης, Blind Spot Detection.

Η Fuell έχει ήδη αρχίσει να δέχεται παραγγελίες από τους ενδιαφερόμενους, με την τιμή της να είναι στα “λογικά” 12.000 ευρώ, ενώ μαζί με τη μοτοσυκλέτα οι πρώτοι τυχεροί (και τολμηροί θα λέγαμε εμείς που παρήγγειλαν μια άγνωστων επιδόσεων μοτοσυκλέτα) θα λάβουν δώρο κι ένα κράνος από ανθρακονήματα αξίας 1.000 περίπου ευρώ.

Στη χειρότερη,  θα τους μείνει το κράνος…

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!