MotorBike.gr

Ducasu DK400: Kαι “DU” και “CA” και παραλίγο… Ducati

02/10/2023

Τι Ντουκάτι, τι Ντουκάσου, δυο-τρία γράμματα διαφορά…

Ανακοπή παθαίνουν οι Ducatisti, χαίρονται αυτοί που αγαπούν τις Ducati αλλά δεν μπορούν να τις αποκτήσουν είτε λόγω τιμής, είτε γιατί έχουν πολλά κυβικά, είτε επειδή είναι μεγάλες, ψηλές, δυνατές, κ.λπ. Χαίρονται, γιατί η Ducasu 400 DK είναι μια μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτα, μικρή σε μέγεθος και ελαφριά και μπορεί να οδηγηθεί απ΄ όλους… στην Κίνα όπου πωλείται.

Μια ακόμα αντιγραφή έρχεται από την Κίνα, που αυτή τη φορά “αναλαμβάνει” τη Ducati και ένα γνωστό της μοντέλο.

Είναι γνωστό σε όλο τον χώρο των δύο τροχών εδώ και δεκαετίες, ότι και οι Ευρωπαίοι σχεδιαστές δημιουργούν πολύ όμορφες μοτοσυκλέτες.

Κυρίως όμως είναι οι Ιταλοί και επί του συγκεκριμένου θέματος οι σχεδιαστές της Ducati, που συχνά-πυκνά συνηθίζουν να παρουσιάζουν πολύ εμπνευσμένα σχήματα.

Πρέπει να έχει κάτι το νερό εκεί στη Μπολόνια, στη Βόρεια Ιταλία, για να τα καταφέρνουν τόσο καλά με το design των μοτοσυκλετών τους, όπως κάτι πρέπει να έχει και το νερό στην πόλη της Κίνας όπου παρουσιάστηκε η Ducasu DK 400, που αν της έλειπε το “su” θα ήταν Ducati…

Το DK 400 λοιπόν είναι  ένα 400άρι που βγάζει 30 άλογα και 28 Nm ροπής, και “δανείζεται” τη σχεδίαση του Ducati Supersport 950, του Sport-GT της Ducati.

Το Ducasu έχει πλαίσιο περιμετρικό με μεγάλους δοκούς μονόμπρατσο ψαλίδι, δυο τελικά εξάτμισης και – πέρα από την πλάκα – δεν θα ήταν καθόλου άσχημο να βλέπαμε ένα μικρό Ducati μεσαίου κυβισμού με αυτή την εμφάνιση και αυτές τις επιδόσεις.

Ένα μοντέλο φιλικό και εύκολο με την αύρα της Ducati, που θα απευθυνόταν σε αρχάριους αναβάτες που προτιμούν τη σπορ οδήγηση ή κατόχους διπλωμάτων Α2, που επιτρέπεται να οδηγούν κινητήρες μέχρι 48 ίππους.

Τώρα αν αναρωτιέστε γιατί η εταιρία του Borgo Panigale – όπως συμβαίνει και σε παρόμοιες περιπτώσεις και με άλλες εταιρίες – δεν θα ασχοληθεί να κινηθεί νομικά κατά της Ducasu…

… Θα σας θυμίσουμε ότι, πρώτον τα δικαστήρια πρέπει να γίνουν στην Κίνα και δεύτερον, η διαδικασία είναι δαπανηρή, άρα είναι αμφίβολο αν αξίζει τον κόπο.

Εντάξει, όπως καταλαβαίνετε, το Ducasu DK 400 δεν θα πατήσει ποτέ το πόδι του στην Ευρώπη.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!