Το νέο σημείο αναφοράς για τα Supermotard
Το τέλειο fun-bike φιλοδοξεί να δημιουργήσει η Ducati με το Hypermotard 698 Mono: διασκεδαστικό, ουσιαστικό και ελαφρύ σαν αγωνιστικό Supermotard, κομψό κι εκλεπτυσμένο, με στόχο τις υψηλές επιδόσεις παντού. Η Ducati κάνει τη δική της επανάσταση στους μονοκύλινδρους κινητήρες, σπάζοντας τα δυναμόμετρα με ιπποδύναμη που μπορεί να ξεπεράσει τους 80 ίππους!
Το πρώτο μονοκύλινδρο Supermotard της Ducati είναι εξοπλισμένο με τον νέο κινητήρα Superquadro Mono, τον πιο εξελιγμένο και υψηλών επιδόσεων στην κατηγορία των μονοκύλινδρων, κυβισμού 659cc, χάρη στους 77,5 ίππους μέγιστης ισχύος και μέγιστη ταχύτητα περιστροφής στις 10.250 σ.α.λ.
Το Hypermotard 698 Mono είναι στάνταρ εξοπλισμένο με ηλεκτρονικά που επιτρέπουν στον αναβάτη να πάρει μια ιδέα από το τι σημαίνει υψηλή οδήγηση Supermotard.
Χάρη στις τεχνικές λύσεις που προέρχονται από τον κόσμο των Superbike και της Panigale, η Hypermotard 698 Mono είναι μια μοτοσυκλέτα που σκοπεύει να αφήσει το αποτύπωμά της στον χώρο των δύο τροχών.
Στο πέμπτο επεισόδιο της διαδικτυακής σειράς Ducati World Première 2024, όπου παρουσιάζει τα νέα της μοντέλα, η εταιρία αποκάλυψε στο κοινό το νέο Hypermotard 698 Mono, το πρώτο μονοκύλινδρο Ducati μετά από πολλά χρόνια και το πρώτο μονοκύλινδρο παραγωγής μετά από πολλές δεκαετίες.
Το Hypermotard 698 Mono δημιουργήθηκε με στόχο να συναρπάσει τους λάτρεις της σπορ οδήγησης σε δρόμους με στροφέςστις πίστες και την πόλη μετατρέποντας κάθε βόλτα σε μια απολαυστική εμπειρία.
Ένας στόχος που επιτεύχθηκε με την εφαρμογή τεχνικών λύσεων που προέρχονται από τον κόσμο της Panigale για τον κινητήρα, τα ηλεκτρονικά και το πλαίσιο σε μια νέα κατηγορία για τη Ducati, που θέλει να δημιουργήσει μια μοτοσυκλέτα ικανή να προσφέρει αξέχαστες συγκινήσεις.
Το Hypermotard 698 Mono είναι στην πραγματικότητα σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για να επιτυγχάνει τη μέγιστη απόδοση στην άσφαλτο και είναι εξοπλισμένο με τον νέο Superquadro Mono, τον πιο εξελιγμένο και υψηλών επιδόσεων μονοκύλινδρο κινητήρα δρόμου που κατασκευάστηκε ποτέ!
Ένας κινητήρας που σπάει ρεκόρ χάρη στη μέγιστη ισχύ των 77,5 ίππων και τις 10.250 σ.α.λ. μέγιστης περιστροφής που αποτελούν νέα σημεία αναφοράς για την κατηγορία. Η ροπή, της οποίας η μέγιστη τιμή είναι 6,4 kgm στις 8.000 σ.α.λ., κατανέμεται με ιδιαίτερα ευνοϊκό τρόπο, με αποτέλεσμα τη γραμμική απόδοση που μπορεί να αξιοποιηθεί στην σπορ οδήγηση.
Επιπλέον, χάρη στην αγωνιστική εξάτμιση Termignoni, στην έκδοση για πίστα, η ισχύς αυξάνεται κατά 7 ίππους φτάνοντας στην απίστευτη τιμή των 84,5 ίππων, άλλο ένα ρεκόρ για μονοκύλινδρο.
Αυτός ο κινητήρας προέρχεται από τον δικύλινδρο του 1299 Panigale, από τον οποίο κληρονομεί το έμβολο με διάμετρο 116 mm, τον θάλαμο καύσης, τις βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου και εξαγωγής από χάλυβα και τη δεσμοδρομική κίνηση των 4 του βαλβίδων, την ίδια, δηλαδή, λύση που χρησιμοποιεί η Ducati στα MotoGP .
Το ηλεκτρονικό του πακέτο, ασυναγώνιστο στην κατηγορία, επιτρέπει στους λιγότερο έμπειρους να μάθουν να οδηγούν σαν αναβάτες Supermotard, υποστηριζόμενο από το ABS Cornering, το οποίο για αυτή τη μοτοσυκλέτα διαθέτει ρυθμίσεις ειδικά σχεδιασμένες για τη διαχείριση της πλαγιολίσθησης στην πίστα.
Τα ίδια ηλεκτρονικά επιτρέπουν στους πιο έμπειρους αναβάτες να εκμεταλλευτούν πλήρως την υψηλή ισχύ του κινητήρα Superquadro Mono και το σταθερό άκαμπτο πλαίσιο.
Το Hypermotard 698 Mono συνδυάζει την ακρίβεια του μπροστινού συστήματος των σπορ μοτοσυκλετών Ducati με τη γνωστή ευελιξία των Supermotard, για εύκολη και πάνω απ’ όλα διασκεδαστική οδήγηση όπως θα πρέπει να προσφέρει μια μοτοσυκλέτα σαν αυτή.
Αυτή η ισορροπία επιτεύχθηκε χάρη στις διαστάσεις του πλαισίου που επιτρέπουν ένα πιο ουδέτερο μπροστινό μέρος σε σύγκριση με τις μοτοσυκλέτες που προέρχονται από το χώρο των offroad, οι οποίες είναι συνήθως πιο υποστροφικές.
Σε όλα αυτά προστίθεται μια νέα, εμπνευσμένη σχεδίαση που ενισχύει την παρουσία του νέου κινητήρα Superquadro Mono.
Το νέο Ducati Hypermotard 698 Mono συνδυάζει μια τυπικά Supermotard αγωνιστική αισθητική, συμπαγή και επιθετική, με τις καθαρές γραμμές και την προσοχή στην ταυτότητά του που πρέπει να φαίνεται πως είναι Ducati. Το αποτέλεσμα είναι μια λεπτή και κομψή μοτοσυκλέτα.
Ένα άλλο μοναδικό στοιχείο είναι τα δύο τελικά των εξατμίσεων που τοποθετούνται ψηλά στην ουρά, χαρακτηριστικό στοιχείο της οικογένειας Hypermotard καθώς και των αγωνιστικών Supermotard.
Ο συμπαγής προβολέας LED ενσωματώνει τη λειτουργία DRL με διπλό προφίλ φωτός “C” και κάνει το Hypermotard 698 Mono μια μοτοσυκλέτα που δεν περνά απαρατήρητη.
Η ίδια φωτεινή υπογραφή βρίσκεται στο οπίσθιο φως. Η διασκεδαστική διάθεση του Hypermotard 698 Mono αναδεικνύεται ξεκάθαρα στην έκδοση RVE, που χαρακτηρίζεται από την αισθητική «Graffiti» της Ducati.
Ο βασικός ηλεκτρονικός εξοπλισμός του Hypermotard 698 Mono είναι ο πληρέστερος στην κατηγορία του και περιλαμβάνει πολλά από τα χειριστήρια που υπάρχουν στο Panigale V4, που αναπτύχθηκε ειδικά για αυτή τη μοτοσυκλέτα. Υπάρχουν ABS Cornering, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Engine Brake Control, Ducati Power Launch και Ducati Quick Shift (DQS) Up/Down, τα οποία μπορούν να αγοραστούν και ως αξεσουάρ για την απλή έκδοση και διατίθενται σαν στάνταρ εξοπλισμός στην έκδοση RVE.
Το Hypermotard 698 Mono έχει τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Sport, Road, Urban και Wet), το όργανο είναι οθόνη LCD 3,8″ με λευκούς χαρακτήρες σε μαύρο φόντο για να διασφαλιστεί η αναγνωσιμότητα των πληροφοριών. Όπως και στο Panigale V4, το Hypermotard 698 Mono διαθέτει επίσης ένδειξη αλλαγής ταχύτητας και πότε μπαίνει ο κόφτης.
Το Hypermotard 698 Mono είναι η πρώτη Ducati που προσφέρει τέσσερα επίπεδα ABS.
Δύο από αυτά ενσωματώνουν τη λειτουργία Slide-by-Brake, η οποία μέσω της χρήσης του πίσω φρένου επιτρέπει την ασφαλή διάνυση στροφής κατά την πλαγιοολίσθηση σε σπορ οδήγηση στην πίστα.
Το Ducati Hypermotard 698 Mono είναι μαζεμένο σε διαστάσεις και ελαφρύ, στα 151 kg χωρίς υγρά.
Ένα αποτέλεσμα που επιτυγχάνεται χάρη σε λύσεις όπως το πλαίσιο χωροδικτύωμα με βάρος μόνο 7,2 kg, ικανό να συνδυάζει αντοχή με ακαμψία και ελαφρότητα, στις χυτές ζάντες (-0,5 kg σε σύγκριση με παρόμοιους ακτινωτούς τροχούς), τα δισκόφρενα και το ελαφρύ πιρούνι της Marzocchi. Το τελευταίο είναι πλήρως ρυθμιζόμενο με καλάμια διαμέτρου 45 mm, με βάρος μόνο 8,1 kg.
Το δίμπρατσο αλουμινένιο ψαλίδι έχει και αυτό χαμηλό βάρος και λειτουργεί μέσω προοδευτικών συνδέσμων με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ.
Οι ζάντες είναι εφοδιασμένες με ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV, διαστάσεων 120/70 ZR 17 μπροστά και 160/60 ZR 17 πίσω.
Το μπροστινό σύστημα πέδησης βασίζεται σε έναν μόνο δίσκο διαμέτρου 330 mm που εξελίχθηκε ειδικά από τη Brembo για το Hypermotard 698 Mono, με ακτινική δαγκάνα Brembo M4.32. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένας μονός δίσκος 240 mm, επίσης με ειδική σχεδίαση.
Η τιμή του Ducati Hypermotard 698 Mono στην Ευρώπη υπολογίζεται να είναι κοντά στις 13.000 ευρώ.