SuperPapi

HONDA GTR 150 SUPRA, 2019: Έφτασε στην Ελλάδα και έχει τιμή

01/02/2019

 Το Σούπερ-Παπί της Honda είναι εδώ!

Ανακοινώθηκε επίσημα από την αντιπροσωπεία Αφοι Σαρακάκη ο ερχομός του νέου σούπερ-παπιού Honda GTR 150 στην Ελλάδα και μάλιστα σε δυο εκδόσεις, την Supra Sporty με 3.490 ευρώ και την Supra Exclusive με 3.590 ευρώ.

Εμείς στο Motorbike-SuperPapi παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την ιστορία του Honda GTR 150, από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε – ήδη από τον Απρίλιο του 2016 – στο Βιετνάμ (πατήστε εδώ) και αμέσως μετά στις γύρω ασιατικές χώρες. Το όνομά του διαφορετικό για κάθε αγορά, είτε σαν Winner 150, είτε σαν RS 125, είτε σαν Supra X 150, είτε σαν Supra GTR 150.

Mε το τελευταίο όνομα έφτασε το μεγάλο παπί της Honda πρόσφατα στην ελληνική αγορά, η οποία είναι η μοναδική στην Ευρώπη που θα έχει το προνόμιο να το διαθέτει. Και φυσικά αυτό δεν έτυχε, αλλά είναι κάτι, για το οποίο εργάζονται οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας εδώ και αρκετό καιρό.

Η επίσημη παρουσίασή του στην Ελλάδα είχε γίνει τον Απρίλιο του 2018 στην έκθεση μοτοσυκλέτας της Αθήνας, όπου το ενδιαφέρον του κοινού ήταν μεγάλο, κρατώντας μια επιφύλαξη για το ύψος της τιμής του.

Με δεδομένο ότι ένα από τα καλύτερα και το μεγαλύτερο σε κυβισμό παπί που είχε περάσει πρόσφατα από την ελληνική αγορά, το θρυλικό πλέον, Yamaha Crypton X 135, είχε τελευταία τιμή στα 3.000 ευρώ, η τιμή των 3,5 περίπου χιλιάδων ευρώ που ανακοινώθηκε για το GTR – για ένα παπί με κυβισμό 150 κυβικών, εξάρι σασμάν και συμπλέκτη, δισκόφρενα μπροστά-πίσω και ABS – μπορεί να θεωρηθεί λογική.

Φυσικά και οι τρεισήμισι χιλιάδες έχουν ξεφύγει από τη λογική του φθηνού παπιούεργάτη, όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το Honda GTR 150 Supra παρουσιάζεται σαν ένα από τα κορυφαία της κατηγορίας, σαν premium προϊόν.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώνονται στον τιμοκατάλογο είναι το βάρος και η ιπποδύναμη του 150, δηλαδή 15,1 ίπποι, στις 9.000 rpm και 122 κιλά αντίστοιχα, ενώ είναι γνωστά και τα υπόλοιπα.

Ο κινητήρας προέρχεται από μοτοσυκλέτα, την Honda CBR 150 που κυκλοφορεί σε ασιατικές αγορές και είναι μονοκύλινδρος με τον κύλινδρο να είναι “όρθιος” υπό κλίση και όχι οριζόντιος, όπως είναι συνήθως τα παπιά.

Είναι υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, κυβισμού 149,16 cc (τετράγωνες διατάσεις 57,3×57,8 mm) και τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI.

Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει έξι σχέσεις και υγρό πολύδισκο συμπλέκτη, άρα και μανέτα στο αριστερό άκρο του τιμονιού. Ωστόσο το λεβιέ των ταχυτήτων παραμένει “παραδοσιακό παπίσιο” και είναι διπλό “μύτη-φτέρνα”.

Το κόκκινο στο αναλογικό στροφόμετρο (δίπλα του υπάρχει ψηφιακή οθόνη για όλες τις υπόλοιπες ενδείξεις) είναι στις 10.000 rpm και η ροπή του κινητήρα φτάνει τα 1,3 kgm στις 6.500rpm.

Η εκκίνηση γίνεται από μίζα και μανιβέλα.

Το μπροστινό δισκόφρενο έχει δαγκάνα ενός εμβόλου και ABS, ενώ και το πίσω φρένο είναι δισκόφρενο με μονοέμβολη δαγκάνα. Το Honda Supra GTR 150 φοράει τροχούς 17 ιντσών και ελαστικά 90/80 μπροστά και 120/70 πίσω.

Το πιρούνι είναι συμβατικό με μονή πλάκα και στην πίσω ανάρτηση υπάρχει μονό αμορτισέρ. Η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι 780 mm, το μεταξόνιο φτάνει τα 1.284 mm και το ντεπόζιτο χωράει 4,5 λίτρα.

Οι διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων Sporty και Exclusive βρίσκεται στα διαφορετικά χρώματα, τα οποία στη δεύτερη έκδοση είναι ματ.

Μερικά Honda GTR 150 Supra έχουν ήδη φτάσει σε ντίλερ της εταιρίας, ενώ ακόμα περισσότερα αναμένονται μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου.

Απομένει να δούμε κι άλλες τεχνικές λεπτομέρειες για το πολύ ενδιαφέρον παπί της Honda, γι’ αυτό μείνετε συντονισμένοι.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!