MotorBike.gr

Horex VR6 Raw99: Ανθρακονημάτινο ποίημα… με κινητήρα V6

14/10/2022

Ωμή δύναμη, μπόλικο carbon

Η Horex αποκαλύπτει την αποκλειστική έκδοση Raw99 του – όσο κι αν αρέσει ή δεν αρέσει – εντυπωσιακού εξακύλινδρου σε διάταξη V, γυμνού VR6. 

Η γερμανική Horex θα γιορτάσει του χρόνου την εκατονταετηρίδα από τη μέρα που ιδρύθηκε και για να σηματοδοτήσει την περίσταση, παρουσιάζει μια νέα έκδοση επενδεδυμένη με ανθρακονήματα.

Η Horex VR6 Raw99, όπως ονομάζεται, βασίζεται στην τεχνολογία που υπάρχει ήδη στα τρία υπάρχοντα μοντέλα VR6: το Raw, το Classic και το Café Racer.

 

Σύμφωνα με την γερμανική μάρκα, το Raw99 θα τροφοδοτείται από τον υπάρχοντα, ασυνήθιστης διάταξης για το χώρο της μοτοσυκλέτας, κινητήρα V6, ο οποίος αποδίδει 162 ίππους και διαθέτει ανάποδα περιστρεφόμενο στρόφαλο (βοηθώντας τη μοτοσυκλέτα να στρίβει μειώνοντας το γυροσκοπικό αποτέλεσμα του κινητήρα).

Τοποθετημένη σε V 15 μοιρών, η μονάδα των 1218cc έχει πλάτος μόλις 43cm!

Η Horex VR6 Raw99 έχει τρεις εκκεντροφόρους άξονες και συνολικά 18 βαλβίδες – τρεις ανά κύλινδρο – που κινείται μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων. 

Παρά το γεγονός ότι το Raw99 έφτασε στη ζυγαριά στα 216 κιλά στεγνό, είναι στην πραγματικότητα 5 κιλά ελαφρύτερο από το υπάρχον Raw, χάρη σε μια σειρά εξαρτημάτων από ανθρακονήματα.

 

Ανθρακονημάτινα είναι το πίσω υποπλαίσιο, το μπροστινό και πίσω φτερό, το προστατευτικό αλυσίδας, το κάλυμμα οργάνων, το περίβλημα των προβολέων.

Τμήμα του τιμονιού είναι επίσης καλυμμένο από κομμάτι ενισχυμένο με ανθρακονήματα.

Αν και απέχει από το να είναι το ελαφρύτερο στην κατηγορία του, εξακολουθεί να είναι ανταγωνιστικό έναντι αντιπάλων, όπως το 223 κιλών (στεγνό) Ducati Diavel 1260 των 1262 κυβικών, αλλά χάνει από τα πιο σπορτίβικα γυμνά, μεγάλου κυβισμού, όπως το 1290 Super Duke R των 177 ίππων της KTM, το οποίο παράλληλα είναι ελαφρύτερο κατά 20 κιλά.

Πέρα από τον κινητήρα, το Raw99 χρησιμοποιεί μονόμπρατσο ψαλίδι με πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Öhlins TTX36. Τον μπροστινό τροχό αναλαμβάνει ένα ανάποδο πιρούνι Öhlins 43 mm.

Οι τροχοί είναι χυτοί αλουμινένιοι και είναι εφοδιασμένοι με ένα σετ ελαστικών Pirelli Diablo Rosso IV.

Με την παραγωγή της μοτοσυκλέτας να περιορίζεται στις 99 μονάδες, η Horex σκοπεύει να παραδώσει τα πρώτα κομμάτια τον ερχόμενο Μάρτιο στην τιμή των… όχι λίγων… 49.500 €.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!