MotorBike.gr

Kawasaki Eliminator 250, 400 2023: H επιστροφή των θρυλικών Cruiser

09/03/2023

Eliminator… Τhe Comeback!

Σε λίγες μέρες, μια βδομάδα σχεδόν, η Kawasaki είναι πολύ πιθανό να παρουσιάσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Οσάκα ένα (ή παραπάνω) σπορ cruiser που θα επαναφέρει το θρυλικό όνομα της γιαπωνέζικης εταιρίας σε αυτή την ιδιαίτερη κατηγορία, με εμφάνιση (και όχι μόνο) που θα κάνει θραύση όπως ισχυρίζονται πηγές.

Τι λένε οι φήμες; Ότι σύντομα παρουσιάζονται τα Kawasaki Eliminator 400 και Eliminator 250.

Στις αρχές Μαρτίου 2023, μια μάλλον κατά λάθος ανάρτηση της Kawasaki Motors Thailand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πυροδότησε τις φήμες: ένα, μπορεί και δύο νέα μοντέλα πρόκειται να παρουσιαστούν σε εκθέσεις του Τόκιο και της Μπανγκόκ.

Μέσα στα νέα μοντέλα για το 2023 της Kawasaki υπάρχει περίπτωση να υπάρχει ένα ολοκαίνουργιο Eliminator, ένα ολοκαίνουργιο σπορ cruiser.

 

Το νέο Eliminator με κινητήρα 250 ή 400 κυβικών (ή και τα δύο) πιθανά να παρουσιαστεί επίσημα για πρώτη φορά στο Σαλόνι Μοτοσυκλέτας της Οσάκα στην Ιαπωνία στις 17 Μαρτίου 2023, ίσως και λίγο αργότερα στις 22 Μαρτίου, στο σαλόνι της Μπανγκόκ στην Ταϊλάνδη.

Στη μυστηριώδη ανάρτηση, που αμέσως μετά εξαφανίστηκε, αχνοφαίνονται 2 μοτοσυκλέτες ή μάλλον οι σιλουέτες τους γιατί είναι σκεπασμένες. Το νέο Kawasaki Eliminator, το οποίο φαίνεται στη μέση της εικόνας teaser, αναμένεται να είναι ένα σπορ μοντέλο cruiser – σύμφωνα με την παράδοση των μοντέλων Eliminator της Kawasaki.

Αν υποθέσουμε πως το νέο μοντέλο θα είναι το Eliminator 400, τότε αυτό θα μπορούσε να χρησιμοποιεί τον υπάρχοντα δικύλινδρο κινητήρα των 399 cc και των 45 ίππων, ταιριάζοντας μια χαρά με την ευρωπαϊκή άδεια οδήγησης κατηγορίας A2 (μέχρι 48 ίππους).

Με αναμενόμενα χαμηλού ύψους σέλα, που είναι χαρακτηριστική στα cruiser, το Eliminator 400 θα ήταν επίσης μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα επιλογή για αρχάριους, καθώς και για χαμηλότερου αναστήματος αναβάτες και των δύο φύλων.

Όσον αφορά την ασιατική αγορά, ένα επίσης δικύλινδρο Eliminator 250 θα ταίριαζε ακόμα καλύτερα.

Aυτή είναι η εύκολη απάντηση στο μυστήριο, γιατί υπάρχει και μια άλλη υποψία, μια ακόμα πληροφορία-φωτιά.

Υπάρχουν εικασίες ότι τα νέα μοντέλα Eliminator ενδέχεται να μην χρησιμοποιούν τους γνωστούς δικύλινδρους σε σειρά, αλλά τους πιο σπορ τετρακύλινδρους σε σειρά των Ninja ZX-25 R και ZX-4 R μοντέλων, με 45 και 80 ίππους αντίστοιχα και ρυθμούς περιστροφής με πενταψήφια νούμερα. Εκεί είναι που έχει να πέσει πολύ γέλιο.

Με αυτό τον τρόπο, η Kawasaki θα έκανε την έκπληξη και θα έπιανε τον ανταγωνισμό στον ύπνο επαναφέροντας μια παλιά μεν κατηγορία, αλλά σερβιρισμένη σαν ολόφρεσκη ιδέα. Για να δούμε, σύντομα θα ξέρουμε.

Φωτογραφίες CGI: Young Machine Japan

 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!