MotorBike.gr

Kawasaki W 175: Θα μπορούσε να έρθει στην Ελλάδα;

21/09/2022

H Retro-Χρήσιμη

Είναι σημαντικές οι νεορετρό μοτοσυκλέτες; Είναι αγαπητές στην Ελλάδα; Έχουν κάποια περαιτέρω χρησιμότητα ή πλεονέκτημα; Θέλουμε με λίγα λόγια μια μοτοσυκλέτα σαν το Kawasaki W 175 στην ελληνική αγορά;

Δεν είναι καινούργια μοτοσυκλέτα το Kawasaki W 175, αντίθετα μετράει πέντε χρόνια παραγωγής από το εργοστάσιο PT Kawasaki Motor στην Ινδονησία.

Αντικαταστάτης κατά κάποιο τρόπο του Kawasaki Estrella 250 (το οποίο συνεχίζει να παράγεται ως W 250), το οποίο αγαπήθηκε από αρκετούς στην Ελλάδα, χωρίς όμως την υψηλότερη ποιότητα κατασκευής τoυ, μιας και το 175 είναι μια οικονομικού τύπου μοτοσυκλέτα.

Θα μπορούσε η Kawasaki να εξάγει τα W175 στην Ευρώπη; Υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις ναι. Αρκεί να μπει ψεκασμός και να πληροί τις προδιαγραφές Euro 5, κάτι όχι ιδιαίτερα εύκολο να συμβεί.

Μέχρι στιγμής το μοντέλο εξάγεται στην Ταϊλάνδη, τις Φιλιππίνες, αλλά και τη Λατινική Αμερική σε χώρες όπως η Ουρουγουάη,  το Μεξικό και η Βολιβία, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε η εξαγωγή του στην τεράστια ινδική αγορά.

Η εταιρία από το Akashi που κάνει πολύ προσεκτικά – και συντηρητικά μπορεί να πει κάποιος – βήματα όσον αφορά την παρουσίαση των νέων  της μοντέλων,  έχει να αντιμετωπίσει στην Ινδία τον ισχυρό ανταγωνισμό των Yamaha και των Bajaj, ενώ γίνεται σαφές ότι ένα τέτοιο στυλ ρετρό μοτοσυκλέτας έχει μεγάλη πέραση στο ινδικό κοινό.

Αυτό συμβαίνει λόγω του ότι επί δεκαετίες δημοφιλέστερη μοτοσυκλέτα στην Ινδία ήταν η κλασική, παραδοσιακής μορφής μονοκύλινδρη Royal Enfield Bullet 350.

To Kawasaki W175 έχει μέγιστη ισχύ 13 ίππων και μέγιστη ροπή 13,2 Nm, που παράγονται από τον διβάλβιδο, αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα των 177cc. Το βάρος του είναι μόλις 135 κιλά.

Η ρετρό εμφάνισή του -που θυμίζει κυρίως το W800, το οποίο κυκλοφόρησε και στην Ελλάδα-  επηρεάζει απ’ ό,τι φαίνεται και το πίσω φρένο του μικρού “W”, αφού είναι ταμπούρο, ενώ στον μπροστινό τροχό υπάρχει ένας δίσκος.

Με μια καλή τιμή, κοντά στον ανταγωνισμό, με προδιαγραφές Euro 5 και ένα σύστημα CBS στα φρένα ή ένα μονοκάναλο ABS, νομίζουμε πως το συμπαθητικό 175 θα μπορούσε να έχει σχετική επιτυχία στην ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά.

Όσον αφορά δε το ερώτημα που θέσαμε στον πρόλογο, να πούμε πως δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα μια χρηστική μοτοσυκλέτα να έχει κλασική εμφάνιση, η οποία ποτέ δεν βγαίνει εκτός μόδας. Γι’ αυτό εξάλλου και τη λέμε διαχρονική

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!