MotorBike.gr

KTM 890 SMT 2023: Επιστροφή στα SM

26/04/2023

Για πιο “ελαφρά” και διασκεδαστικά ταξίδια

H επιστροφή του ονόματος “Supermoto” σε μοντέλο της KTM είναι γεγονός. Μετά από αναμονή ετών το ΚΤΜ 890 SMT φιλοδοξεί να προσφέρει έναν “άλλο δρόμο” στα ταξίδια και στις διαδρομές εκτός πόλης. Η τιμή του δεν έχει οριστεί ακόμα και οι προ-παραγγελίες αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στις επόμενες μέρες

Δέκα περίπου χρόνια έκανε για να επιστρέψει ο κωδικός SMT σε μοντέλο της αυστριακής φίρμας.

Στόχος του νέου KTM 890 SMT είναι το ταξίδι στην άσφαλτο κυρίως, αλλά και το “παιχνίδι” σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές… ένας καλός συνδυασμός δηλαδή για χρήση της μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα.

Έτσι, μετά το 890 Duke και το 890 Adventure, το KTM 890 SMT χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα LC8c με 889 cc και απόδοση 105 ίππων στις 8.000 rpm και 10,2 kgm ροπής στις 6.500 rpm.

Ο σωληνωτός σκελετός από ατσάλι, με διπλή ραχοκοκαλιά και αφαιρούμενο υποπλαίσιο διαφοροποιείται ελαφρώς από το αδελφό 890 Adventure, με πιο γρήγορα γεωμετρικά χαρακτηριστικά που εμπίπτουν στον Supermoto σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας.

Οι αναρτήσεις – μπροστά και πίσω πλήρως ρυθμιζόμενες – είναι της WP. Ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά με καλάμια διαμέτρου 43 mm, με διαδρομή 180 mm και μονό, επικλινές αμορτισέρ πίσω, και αυτό με διαδρομή 180 mm.

Το ύψος σέλας βρίσκεται αρκετά ψηλά στα 860 mm, ενώ η θέση οδήγησης είναι πιο σπορ και πιο supermotard, επιτρέποντας στον αναβάτη να φέρει το σώμα του πιο κοντά στον μπροστινό τροχό.

Το βάρος του 890 φτάνει τα 194 κιλά γεμάτο.

Οι τροχοί διαμέτρου 17 ιντσών μπροστά και πίσω, χρησιμοποιούν ελαστικά (Michelin Power GP) διαστάσεων 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.

Το ρεζερβουάρ είναι μικρότερης χωρητικότητας από το αντίστοιχο μοντέλο Adventure και πιο στενό, έτσι όπως ορίζει το όνομα της μοτοσυκλέτας (Supermoto) κάτι που βλέπουμε και στο μπροστινό, ψηλά τοποθετημένο από τον τροχό, φτερό (αν και υπάρχει και χαμηλότερο για προστασία).

Περιορισμένων διαστάσεων είναι η μάσκα/φέρινγκ του 890 με μικρή φιμέ ζελατίνα, τύπου σπορ.

Στον τομέα των φρένων συναντάμε δύο δισκόφρενα μπροστά διαμέτρου 320 mm και 260 mm πίσω κατασκευής Brembo, με 4έμβολες ακτινικές δαγκάνες μπροστά και 2έμβολη δαγκάνα πίσω, που συνεργάζονται με συστήματα ABS cornering και ABS supermoto.

Μια οθόνη TFT 5 ιντσών αυτόματης φωτεινότητας διαθέτει το 890, καθώς και τρία προγράμματα οδήγησης (Rain, Street και Sport), αλλά υπάρχει και προαιρετική λειτουργία Track, όπως και αδρανειακή μονάδα μέτρησης και Cornering Traction Control.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!