MotorBike.gr

QJ Motor SRK 921 RR: Η νέα σπορ επίθεση αρχίζει από την Κίνα!

19/01/2024

Και τώρα… Supersport μοτοσυκλέτες

Πάμε λοιπόν να περάσουμε στο επόμενο κεφάλαιο της κινεζικής μοτοβιομηχανίας που θα επηρεάσει σε παγκόσμιο επίπεδο τον κόσμο των δύο τροχών! Η QJ ντύνει ένα MV Agusta Brutale από τη δεκαετία του 2010 με 4κύλινδρο σε σειρά κινητήρα 921 κυβικών. Η πώλησή του άρχισε ήδη στην κινεζική αγορά και έπεται ενδιαφέρουσα συνέχεια.

Δεν πιστεύουμε ότι τέτοιες επιδόσεις (και με δεδομένη την συμφέρουσα τιμή της μοτοσυκλέτας) στους 129 ίππους και 93 Nm ροπής, βάρος 215 κιλά, να δυσαρεστούν ιδιαίτερα τους μοτοσυκλετιστές που αρέσκονται στην σπορ οδήγηση στο δρόμο και την πίστα χωρίς υπερβολές.

Μπορεί να μην είναι 200 και 250 άλογα, αλλά… η μοτοσυκλέτα τιμολογήθηκε στα περίπου 9.000 ευρώ στην Κίνα!

 

Πρόσφατα η QJ Motor έφτασε στις ευρωπαϊκές αγορές, όπως και στην Ελληνική δημιουργώντας μπόλικο θόρυβο γύρω από το όνομά της και τα μοντέλα της.

Και μπορεί στην παρούσα φάση να είναι εκλεκτές και μετρημένες οι αγορές στην Ευρώποη που διατίθενται τα προϊόντα του ομίλου Qianjiang, αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο στην Ασία όπου η QJ κατακλύζει την αγορά.

Μόνο για τη γκάμα των σπορ μοτοσυκλετών SRK, η κινεζική εταιρία διαθέτει σχεδόν δέκα μοντέλα με κυβισμούς από 125, μέχρι 800 κυβικά, ενώ αναμένεται σύντομα η SRK 1000 RC που βασίζεται σε έναν κινητήρα της MV Agusta, όπως έχουμε ενημερώσει στο παρελθόν.

 

 

Αλλά δεν είναι μόνο το 1000άρι, γιατί μια ακόμα σπορ μοτοσυκλέτα δημιουργήθηκε από τη συνεργασία με τον κατασκευαστή από το Varese της Ιταλίας (δηλαδή την ΜV Agusta) που μόλις κυκλοφόρησε στην Κίνα: το QJ Motor SRK 921 RR.

Αν η σχεδίαση της νέας supersport μοτοσυκλέτας είναι πιο σύγχρονη και λιγότερο φουτουριστική όπως συνέβη με την 1000 RC, η συνταγή παραμένει ίδια, εκτός από το ότι αντί να “ντύνει” η QJ ένα Brutale 1090, αυτή τη φορά προτιμά το μικρότερο Brutale 920.

 

 

Κι έτσι συναντάμε τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 921 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 129 ίππους στις 10.000 rpm και 93 Nm ροπής στις 8.000 rpm.

Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος μέσα σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που συνδέεται με χυτές πλάκες αλουμινίου. Ακόμα και η εξάτμιση θυμίζει MV, με το σχέδιο που θυμίζει μουσικό όργανο πνευστών που συναντάμε στο Brutale 800.

SRK 1000 RC

Στα περιφεριακά συναντάμε προμηθευτές υψηλής τεχνολογίας με αναρτήσεις Marzocchi, ακτινικές δαγκάνες φρένων Brembo και ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV.

 

Το πίσω μέρος τονίζεται σε μεγάλο βαθμό από το μονόμπρατσο ψαλίδι, ενώ η QJ Motor έφερε επίσης λίγη ακόμα τεχνολογία νεωτερικότητα όσον αφορά τον εξοπλισμό με ένα Cornering ABS, έλεγχο πρόσφυσης, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών και έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών.

 

Στιλιστικά, δεν μπορούμε να παραλείψουμε τα αεροδυναμικά πτερύγια του φέρινγκ, για μια μοτοσυκλέτα βαμμένη σε ασημί και κόκκινο χρώμα, τα οποία χρώματα, εδώ που τα λέμε, θυμίζουν άμεσα τα παραδοσιακά χρώματα της ιταλίδας συνεργάτιδας MV!

H τιμή του SRK 921 RR ανακοινώθηκε στην Κίνα στα 69.999 γιουάν, που είναι περίπου 8.990 ευρώ.

Μακάρι να την δούμε και στην Ευρώπη.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!