MotorBike.gr

QJMotor SRT 700S 2024: Έρχεται σύντομα στην Ελλάδα!

21/06/2024

Κομψή και λιγνή

Με γρήγορους ρυθμούς προχωράει η αισθητική ανανέωση των μοντέλων της QJMotor που διαλέγει νέους δρόμους και εξ-ευρωπαϊζει  ταχύτατα τα μοντέλα της. Απόδειξη και το νέο QJMotor SRT 700S 2024, το οποίο εμφανίστηκε στην έκθεση μοτοσυκλέτας στο Πεκίνο πριν από περίπου ένα μήνα και σύντομα, μέσα στο καλοκαίρι του ’24, θα έρθει και στην Ελλάδα!

Πιο “λιγνή” και λιγότερο “παχιά-πλατιά Adventure” – όπως είναι η νέα τάση στη συγκεκριμένη κατηγορία, που μειώνει τους όγκους για χάρη της κομψότερης σιλουέτας – είναι η QJMotor SRT 700S, η οποία βασίζεται πάνω στην κοινή πλατφόρμα (πλαίσιο-κινητήρας) της εταιρίας που χρησιμοποιείται και σε άλλα μοντέλα της.

Με αισθητική που θέλει να διαχωρίσει την SRT 700S από τον ανταγωνισμό, δηλαδή με “στρογγυλεμένο” ντεπόζιτο, πολλές και διαφορετικές επιφάνειες και καπάκια διάφορων υλικών και χρωμάτων στο πλάι, έτσι ώστε να “σπάνε” οι μεγάλες επιφάνειες, και με προβολέα που θυμίζει το ανταγωνιστικό Suzuki V-Strom 800.

Παράλληλα, υπάρχει ένα μικρό ρύγχος κάτω από τους προβολείς και σέλα συνεπιβάτη σε ψηλότερο σκαλοπάτι από τον αναβάτη. Η 700 λοιπόν δείχνει να αποσπάται από τα συνηθισμένα αισθητικά μοτίβα της QJ.

Είναι γνωστός ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας που διαθέτει η 700, με τις 8 βαλβίδες, τους δύο εκκεντροφόρους και τον ψεκασμό της Bosch, που φοράει πλέον “μπρονζέ” βαμμένα πλαϊνά καπάκια με την ιπποδύναμή του να φτάνει τους 70 ίππους και την επίσημη κατανάλωση στα 4.6L / 100km (WMTC3).

Απ’ όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για αυτή την πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα για την ελληνική αγορά – είναι πολύ πιθανό να την δούμε και “χωμάτινη” έκδοση με μεγαλύτερο μπροστινό τροχό και τροχούς με ακτίνες – είναι τα παρακάτω:

  • Το ρεζερβουάρ χωράει 19.5 L καυσίμου
  • Οι προβολείς είναι FullLed με DRL

  • Οι τροχοί είναι 17 ιντσών μπροστά και πίσω
  • Υπάρχουν περιμετρικά προστατευτικά κάγκελα στον στάνταρ εξοπλισμό, αλλά και προστατευτικές χούφτες με μπάρες αλουμινίου
  • Το τιμόνι είναι μεταβλητής διατομής και οι μανέτες ρυθμιζόμενες

  • Η 700 διαθέτει θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα!
  • Η σχάρα αλουμινίου δίνεται στον στάνταρ εξοπλισμό
  • Τα λάστιχα είναι Pirelli, Tubeless φυσικά
  • H SRT έχει έγχρωμη TFT οθόνη 7”, με Bluetooth και Wi-Fi, αλλά και συμβατότητα iOS και Android και Mirroring Smartphone

  • Υπάρχει USB Θύρα φόρτισης
  • Το πιρούνει είναι ανάποδο ρυθμιζόμενο της Marzocchi με καλάμια διαμέτρου 43mm και το πίσω, μονό αμορτισέρ είναι και αυτό ρυθμιζόμενο
  • Τα μπροστινά φρένα χρησιμοποιούν ακτινικές δαγκάνες της Brembo, ενώ το δικάναλο ABS είναι Bosch 9.1 

Αναμένουμε τώρα την ακριβή ημερομηνία άφιξης, αλλά και την ανακοίνωση τιμής, η οποία σύμφωνα με την τακτική της QJMotor θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!