MotorBike.gr

QJMotor SRT 600: Νέο Αdventure με νέο 2κύλινδρο σε σειρά κινητήρα

14/03/2024

Νέας εμφάνισης Adventure, με ιπποδύναμη 61 ίππων

Μετά το SRΤ 550, ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας της QJ με ιπποδύναμη 61 ίππων τοποθετείται και στην QJMotor SRT 600, μια μοτοσυκλέτα που διαθέτει ολοκαίνουργια και τελείως διαφορετική εμφάνιση απ’ όσες μας έχει δείξει μέχρι σήμερα η υπερδραστήρια κινέζικη εταιρία.

Φυσικά και η QJMotor θα προχωρούσε σε επέκταση της γκάμας της, τη στιγμή που έχει ανακοινώσει την “παγκόσμια επίθεσή” της στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Πίστευαν δηλαδή κάποιοι ότι θα καθόταν με σταυρωμένα τα χέρια, ανακυκλώνοντας ήδη υπάρχοντα μοντέλα;

Απλά τα πράγματα: οι πόροι, η φιλοδοξία, οι ιδέες είναι αστείρευτες στην Κίνα και αυτό θα το διαπιστώσουν και θα παραδεχτούν ακόμα και οι πιο δύσπιστοι σήμερα, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα μάλιστα: ένα-δυο χρόνια χρειάζονται περίπου, αφού διαρκώς εμφανίζονται νέα μοντέλα που είναι το ένα ποιοτικότερο του άλλου!

Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας του QJMotor SRT 550 (που έχουμε και στην Ελλάδα) φτάνει τα 552 κυβικά, τους 47,6 ίππους στις 7.500rpm (35kW) και ζυγίζει 235 κιλά πλήρες υγρών. Το SRT 600 με τον ίδιο κινητήρα ανεβαίνει στους 61 ίππους και κατεβαίνει στα 198 κιλά κενό και 219 γεμάτο.

Το ολοκαίνουργιο QJMotor SRT 600 λοιπόν, που παρουσιάστηκε πρόσφατα, διαθέτει τον ίδιο κινητήρα με το 550, πολύ πιθανά να έχει τον ίδιο κυβισμό αλλά θα έχει πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη, στους 61,1 ίππους στις 8.500 rpm και 5,65 kgm ροπής στις 5.500 rpm, αφού στην Κίνα δεν χρειάζεται να έχει περιορισμένη ιπποδύναμη (ευρωπαϊκού τύπου διπλώματος Α2) και περιορισμό τους 48 ίππους.

 

 

Σε περίπτωση που βρει το δρόμο του προς την Ευρώπη, το 600 πιθανά να κρατήσει την ιπποδύναμη αυτή, μιας και θα γίνει η “γέφυρα” μεταξύ των 500αριών Α2 και των ανοικτών 650αριών… όπως για παράδειγμα του QJMotor SVT 650 με τον V-2 κινητήρα.

Δύο ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με το QJMotor SRT 600, που “σπάει” τις νόρμες της QJMotor και μάλιστα δυο φορές: πρώτον η εμφάνισή του δεν θυμίζει κανένα προηγούμενο QJ και δεύτερον δεν διαθέτει πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα!

Ο κάθετος προβολέας διαθέτει σχήμα που χρησιμοποιείται τώρα τελευταία και από τα Honda (Transalp, NX650) και ευθυγραμμίζεται/ενσωματώνεται με τη ζελατίνα.

Υπάρχουν δυο LED προβολάκια δεξιά αριστερά στον στάνταρ εξοπλισμό και μεγάλα πλαϊνά προστατευτικά ψυγείου – το οποίο αν προσέξετε είναι τεράστιο – με το ντεπόζιτο των 20,5 λίτρων να διαθέτει καμπύλες που έρχονται από το παρελθόν! Η σέλα είναι δύο επιπέδων, η ουρά λεπταίνει, και υπάρχουν στάνταρ βάσεις για βαλίτσες και σχάρα.

 

 

Το σωληνωτό χαλύβδινο υποπλαίσιο είναι εμφανές (σε αντίθεση με το πλαίσιο) και το ψαλίδι είναι γεροδεμένο, φτιαγμένο από αλουμίνιο.

Το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι, αλλά και το μονό αμορτισέρ πίσω είναι κατασκευής Marzocchi, ενώ οι τροχοί έχουν διάμετρο 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. Τα ελαστικά με τα οποία εφοδιάζεται η 600 είναι διαστάσεων 110/80 μπροστά και 150/70 πίσω.

Οι τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες ακτινικής στήριξης προέρχονται από τη Brembo, που είναι προμηθευτής και του οπίσθιου φρένου. Η διάμετρος των δύο δίσκων μπροστά είναι 320 χιλιοστά και του πίσω δίσκου τα 260 χιλιοστά (δαγκάνα ενός εμβόλου).

Το βάρος του QJMotor SRT 600 έχει διατηρηθεί στα 198 κιλά. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 815 χλστ. και το μεταξόνιο στα 1.480 χλστ.

Όπως μας συνηθίζει η QJMotor, ο εξοπλισμός είναι πλούσιος: οθόνη TFT 7 ιντσών, με συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth με smartphone και δυνατότητες πλοήγησης, φωτιστικά σώματα LED, σέλα και γκριπ θερμαινόμενα, αλουμινένια, προστατευτική ποδιά κινητήρα, χούφτες και σύστημα μέτρησης πίεσης ελαστικών TPMS.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες γύρω από αυτήν την ενδιαφέρουσα για την ελληνική αγορά μοτοσυκλέτα.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!