MotorBike.gr

Suzuki V-Strom 800SE: Έρχεται επίσημα το “στρητάδικο” V-Strom

09/10/2023

Πάμε ταξίδι με V-Strom

Όπως είχαμε γράψει πρόσφατα, η Suzuki ήταν έτοιμη να παρουσιάσει μια έκδοση του V-Strom 800DE με περισσότερο ασφάλτινο χαρακτήρα, και αυτό έγινε. Ιδού λοιπόν το “λιγότερο χωματερό” και χαμηλότερο crossover Suzuki V-Strom 800SE

Αφού υπάρχει η βάση για μια νέα μοτοσυκλέτα, γιατί να μην την χρησιμοποιήσουμε, υποθέτει κάποιος ότι θα σκέφτηκαν οι άνθρωποι της Suzuki, αλλά η αλήθεια βρίσκεται αλλού.

Εξαρχής η βάση αυτή (πλαίσιο/κινητήρας) των 800αριών της Suzuki προοριζόταν να φιλοξενηθεί σε διάφορα μοντέλα, ακολουθώντας την τακτική και το παράδειγμα των Kawasaki, Honda, Yamaha, Benelli κ.λπ., καθώς είναι μια λύση έτοιμη και κυρίως φθηνή!

Πάμε λοιπόν να φτιάξουμε μια πιο “δρομίσια” V-Strom 800DE προσθαφαιρώντας στοιχεία.

Βγάζουμε τον μεγάλης διαμέτρου τροχό και βάζουμε έναν μικρότερο, χυτές αλουμινένιες ζάντες, χαμηλώνουμε τις διαδρομές των αναρτήσεων και επομένως και το ύψος σέλας σε γενικές γραμμές .

SE σημαίνει Street Explorer, άρα καταλαβαίνουμε αμέσως και τη χρήση του μοντέλου, κάτι που φαίνεται και από τα street λάστιχα της μοτοσυκλέτας, τη στιγμή που η ζελατίνα έχει μεγαλώσει σε ύψος για λίγη παραπάνω προστασία από τον αέρα.

Ο μπροστινός τροχός είναι πλέον 19 ιντσών και ο πίσω τροχός 17, ενώ πάνω στις χυτές αλουμινένιες ζάντες τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 110/80 μπροστά και 150/70 πίσω.

Αλλαγές όμως υπάρχουν και στα φρένα, αφού έφυγαν οι κυματιστοί δίσκοι για να μπούν συμβατικοί: δύο με διάμετρο 310 mm (και τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες) μπροστά και ένας με διάμετρο 260 mm πίσω.

Το ανάποδο πιρούνι φτιάχνεται από τη Showa (έχει ρύθμιση προφόρτισης) και προσφέρει διαδρομή 150 mm, ενώ το μονό αμορτισέρ, και αυτό της Showa, που συνδέεται με μοχλικό σύστημα πάνω στο αλουμινένιο ψαλίδι, διαθέτει και αυτό μόνο προφόρτιση ελατηρίου.

Επίσης στην έκδοση SE έχει μειωθεί η απόσταση από το έδαφος και το βάρος έχει κατέβει κατά 7 κιλά (σε σύγκριση με το DE) φτάνοντας τα 223 κιλά.

Μικρές διαφορές υπάρχουν και στο εργονομικό τρίγωνο της μοτοσυκλέτας – τιμόνι, σέλα, μαρσπιέ –  ενώ αισθητικά οι διαφορές έγκεινται στους χρωματικούς συνδυασμούς, στο βαμμένο ασημί υποπλαίσιο και στην αφαίρεση της ποδιάς για χάρη δυο διακοσμητικών πλαστικών, πλευρικών καπακιών.

Όσον αφορά τη διαθεσιμότητα και την τιμή της στην Ελλάδα (η οποία θα είναι χαμηλότερη από αυτήν του μοντέλου DE) θα σας ενημερώσουμε σύντομα.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!