MotorBike.gr

Zero LH450: Αντιγράφοντας τα Triumph και όχι μόνο, χωρίς αιδώ

06/04/2023

Η μέθοδος “παίρνω αυτό που μου αρέσει”

Διπλή αντιγραφή από πλευράς άγνωστης κινέζικης εταιρίας έχουμε σε αυτή την περίπτωση που εξετάζουμε σήμερα. Όχι μόνο το όνομα – Zero – αλλά και το στυλ και το ύφος της Zero LH450, η οποία αντιγράφει την Triumph Bobber, δεν είναι προϊόν πολλής σκέψης, αλλά αντίθετα μιας πολύ σύντομης διαδικασίας που λέγεται “μου αρέσει και το κλέβω”.

Ένας νέος κατασκευαστής μοτοσυκλετών με το όνομα Zero και έδρα την Κίνα παρουσίασε το πρώτο του μοντέλο για το 2023: το LH450 που θυμίζει αμέσως σε εμφάνιση την Triumph Bonneville Bobber.

Το LH450 φοράει τον δικύλινδρο κινητήρα της Zongshen με 37 ίππους και όσον αφορά την εμφάνισή του αντιγράφει, όπως είπαμε, την Triumph Bonneville Bobber. Η τιμή του βέβαια δεν είναι αντίστοιχη αφού κοστίζει μόλις 3.500 ευρώ.

Εδώ, ας διευκρινίσουμε κάτι:  η Zero Motorcycles είναι κατασκευαστής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών από την Καλιφόρνια των ΗΠΑ, ενώ η αντίστοιχη κινέζικη απλά χρησιμοποιεί – αυθαίρετα – το όνομα.

Η κινέζικη Triumph Bonneville Bobber των 450 κυβικών θα πωλείται στην τοπική αγορά  μέσα στο 2023, με κύριο χαρακτηριστικό της την “ελεύθερη” και “αιωρούμενη” μονή σέλα και την κρυφή ανάρτηση που κάνει τη μοτοσυκλέτα να μοιάζει με hardtail (μοτοσυκλέτα χωρίς ανάρτηση).

Βέβαια αν κοιτάξετε προσεκτικά θα δείτε πως και το μαύρο ντεπόζιτο με τα διακοσμητικά λευκά σιρίτια θυμίζει κάτι, όχι Triumph, αλλά το BMW R 18.

Το πλατύ και κυρτό στα άκρα σωληνωτό τιμόνι θυμίζει custom κατασκευή και κυρίως Harley-Davidson.

Τώρα όσον αφορά τον κινητήρα, η Zero προτίμησε να τον πάρει έτοιμο, κι έτσι επέλεξε έναν σύγχρονο, υδρόψυκτο σε σειρά δικύλινδρο κινητήρα για το LH450 από έναν άλλο Κινέζο κατασκευαστή: την Zongshen η οποία πουλάει κινητήρες σε όποιον ενδιαφέρεται ακόμα και εκτός Κίνας.

Με περίπου 450 cc και σχεδόν 40 ίππους και μέγιστη ροπή 34 Nm και μέγιστη απόδοση 37 ίππων, συνδυάζεται με ένα συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και με μια καθαρή και αθόρυβη τελική μετάδοση μέσω οδοντωτού ιμάντα!

Το σύστημα εξάτμισης είναι σχεδίασης “2 σε 2” με δύο σιγαστήρες.

Οι τροχοί του Zero LH450 είναι επίσης “πιο φιλικοί προς τον χρήστη”, αφού φορούν λάστιχα tubeless.

Tα ελαστικά του είναι “χοντρά”, με ένα μεγάλο 150/80-16 μπροστά και ένα 180/65-16 πίσω. Το LH450 φρενάρει μέσω δύο δίσκων 300 mm στον μπροστινό τροχό και 270 mm στον πίσω τροχό, ενώ υπάρχει και ABS.

To σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο όπως είπαμε έχει κρυμμένο αμορτισέρ και τηλεσκοπικό πιρούνι με προστατευτικές φυσούνες μπροστά.

Μεγάλο είναι το μεταξόνιο στα περίπου 1.500 χιλιοστά και χαμηλό το ύψος σέλας στα 700 χιλιοστά, ενώ το βάρος ξεπερνάει τα 200 κιλά.

Οι λεπτομέρειες εξοπλισμού του Zero LH450 περιλαμβάνουν φώτα LED με διακριτικό σχεδιασμό και ένα μικρό ταχύμετρο με ενσωματωμένη, ψηφιακή οθόνη LCD.

Τώρα αν σας πούμε ότι μας αρέσει η εμφάνιση της Ζero,  θα μας παρεξηγήσετε;

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!