MotorBike.gr

KAWASAKI Z H2, 2020: Γυμνό και “υπερ-ταϊσμένο”

24/10/2019

Naked Gun

Το νέο όπλο της Kawasaki είναι γυμνό, είναι Ζ, είναι 1000άρι υπερτροφοδοτούμενο, είναι και Η2. Για πρώτη φορά γίνεται τέτοιος συνδυασμός σε μοτοσυκλέτα παραγωγής και το αποτέλεσμα είναι 200 ίπποι και μια εμφάνιση… ιδιαίτερη. Kυρίες, κύριοι ιδού το Kawasaki Z H2 του 2020…

Ποιος χρειάζεται 200 ίππους σε μια γυμνή μοτοσυκλέτα; Κανείς ή έστω… ελάχιστοι, όμως η Kawasaki θεώρησε ότι είναι μια κορυφή που πρέπει να κατακτηθεί. Με τις ανταγωνίστριες εταιρίες να κοιτούν και μόνο την Ducati να αντιδρά, απαντώντας με το νέο Streetfighter V4 των 208 ίππων, η Kawasaki εκπροσωπεί την Ιαπωνική σχολή.

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 998 κυβικών, με απόδοση σχεδόν 200 ονομαστικών ίππων, έρχεται από την sport touring Ninja Η2 SX. H Kawasaki είχε καταπιαστεί πρώτη με το θέμα “τετρακύλινδρο σε σειρά με υπερτροφοδότηση” ήδη από τη δεκαετία του ’70, αλλά σε περιορισμένη τότε παραγωγή, ενώ τώρα φτιάχνει το πιο γρήγορο γυμνό Ζ που έχει εμφανιστεί ποτέ και μια από τις ταχύτερες γυμνές μοτοσυκλέτες του κόσμου.

Πρόκειται για το “The Ultimate Hypernaked machine”, ένα υπερ-γυμνό σύμφωνα με την Kawasaki, με τον κινητήρα των 998 cc να αποδίδει 197,1 ίππους για τη ακρίβεια και ροπή 13,97 kgm, πριν μπει στο παιχνίδι το Ram Air, κι όλα αυτά με τους Ιάπωνες τεχνικούς να κάνουν λόγο για μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να οδηγηθεί από τους κοινούς θνητούς!

Πώς γίνεται αυτό, θα το δούμε – με το καλό, αν είμαστε τυχεροί – στην πράξη…

Καθώς λείπουν τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά από την ανακοίνωση της γιαπωνέζικης εταιρίας, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ασχοληθούμε με τη σχεδίασή της που είναι “τύπου Sugomi”, όπως φροντίζει να μας θυμίσει η Kawasaki, και απλώνεται στη γκάμα των μοντέλων Ζ.

Οι γραμμές αυτές έχουν βρει πολλούς φίλους, αλλά και αρκετούς επικριτές πρέπει να πούμε, αφού είναι ιδιαίτερες και πολύ έντονες, ειδικά στην περιοχή του προβολέα και του μπροστινού τμήματος.

Εδώ πρέπει να σχολιάσουμε και την αισθητική του πλαισίου που – όπως συνηθίζει πρόσφατα η Kawasaki – είναι τύπου χωροδικτύωμα – με εμφανείς σωλήνες που μπορεί μεν να κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους, αλλά στο μάτι φαίνονται… λεπτές.

Επίσης θα υπογραμμίσουμε γι’ άλλη μια φορά την ένστασή μας για το γεγονός ότι στο οπίσθιο φωτιστικό σώμα, όταν πατιώνται τα φρένα, εμφανίζεται ένα “Ζ”…

Πέρα όμως από τις προτιμήσεις και τα γούστα, η μοτοσυκλέτα είναι αρκούντως “μυώδης” και βγάζει έναν “τσαμπουκά”, ενώ πρωτόγνωρο είναι το “καπελάκι” και μια ζελατίνα που φοράει η Ζ Η2 πάνω από τον προβολέα, που κινούνται μαζί με το τιμόνι! Είναι κάτι που θέλουμε να δούμε από κοντά.

Μπόλικος είναι ο εξοπλισμός της Kawasaki Ζ Η2, με ψηφιακή έγχρωμη TFT οθόνη, LED φώτα (παντού), quick shifter, συμπλέκτη μερικής ολίσθησης με υποβοήθηση, κιβώτιο ταχυτήτων εξελιγμένης τεχνολογίας, cruise control, αλλά και αναρτήσεις της Showa (ανάποδο πιρούνι BPF ίδιο με του ZX-10R ), όπως και φρένα της Brembo (!) με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά.

Και στα ηλεκτρονικά είναι υπερ-εξοπλισμένη η Ζ Η2, με Bosch IMU, Cornering Traction Control, Intelligent Cornering ABS, Riding Mode, και Wheelie Control, ενώ υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης με Bluetooth. Πρόκειται για το χρήσιμο App Rideology της Kawasaki που δίνει τη δυνατότητα “επικοινωνίας” με τη μοτοσυκλέτα, όπως και την παροχή πληροφοριών.

Η νέα εποχή για τα “γραμμωμένα” και πανίσχυρα γιαπωνέζικα γυμνά έχει ξεκινήσει με την είσοδο στο προσκήνιο της Kawasaki Ζ Η2. Τώρα σειρά έχει ο ανταγωνισμός…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!