MotorBike.gr

Voge 500DS, Super Test: Για μια θέση στον ελληνικό ήλιο

12/11/2021 Οδυσσέας Σολωμού Βασίλης Αντζουλάτος

Ο Σφετεριστής του θρόνου

*Kυβισμός: 471 cc * Iπποδυναμη: 46,0 ίπποι/8.500 rpm *Τελική: 167 km/h *Βάρος: 188 κιλά (κενή) *Τιμή: 5.995 ευρώ

H δημοφιλέστερη κατηγορία μοτοσυκλετών της ελληνικής αγοράς από πλευράς πωλήσεων είναι αυτή των crossover Adventure και πιο συγκεκριμένα των μεσαίου κυβισμού. To Voge 500DS είναι η πρώτη προσπάθεια της εταιρίας να μπει στο χώρο, επιδεικνύοντας ένα καθ’ όλα αποδεκτό design, ποιότητα κατασκευής, επιδόσεις και παράλληλα χαμηλότερη τιμή από τον ανταγωνισμό.

Best seller μοτοσυκλέτα στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια είναι το Honda CB500X, ένα μοντέλο που επανειλημμένα έχουμε δηλώσει μέσα από το Motorbike ότι είναι “κομμένο και ραμμένο” για χρήση στην Ελλάδα.

Ακριβώς πάνω στο μοτίβο του CB500X πατάει το Voge 500 DS, το οποίο σαφώς θα ήθελε να δει το όνομά του να καμαρώνει στην πρώτη θέση των πωλήσεων. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

 

 

Κανένας κατασκευαστής δεν φτιάχνει ένα προϊόν αν δεν πιστεύει ότι μπορεί να κατακτήσει την αγορά ή τουλάχιστον να αποσπάσει ένα μεγάλο μερίδιό της.

Ίσως το όνομα της Voge να σας ξενίζει. Πώς να προφέρεται άραγε; “Βογκ”, “Βότζ” ή “Βόγκε”; Το πρώτο έχει επικρατήσει μέχρι στιγμής, ενώ το δεύτερο χρησιμοποιείται στο εξωτερικό.

 

 

“Βογκ” λοιπόν θα το λέμε στην Ελλάδα, κι αυτό που πρέπει να ξέρει κάποιος είναι ότι πίσω από το νέο αυτό όνομα που μπήκε δυναμικά στην ευρωπαϊκή αγορά, βρίσκεται η κινεζική Loncin. Πρόκειται για έναν κινεζικό γίγαντα που κατασκευάζει μοτοσυκλέτες, σκούτερ και κινητήρες σε μεγάλη κλίμακα, εδώ και τέσσερις σχεδόν δεκαετίες.

Η ετήσια παραγωγή της Loncin είναι τρία εκατομμύρια κινητήρες και δυόμισι εκατομμύρια σκούτερ και μοτοσυκλέτες, κι επίσης είναι γνωστή για τις συμφωνίες της με την BMW και πιο πρόσφατα με την MV Agusta.

Η Loncin ήταν η εταιρία που κατασκεύαζε τις μονοκύλινδρες ψευδοεντούρο BMW G650 και τους κινητήρες του G310 και τώρα κατασκευάζει τον κινητήρα των σκούτερ BMW C 400 X/GT, αλλά και τους δικύλινδρους σε σειρά κινητήρες των BMW F850 και F900.

 

 

Στα μελλοντικά πλάνα είναι να παράγει κινητήρες μικρού και μεσαίου κυβισμού 350/500 cc, για την MV Agusta. Αυτή η εμπειρία και η τεχνογνωσία που απέκτησε κατά τη δημιουργία προϊόντων για ευρωπαϊκές εταιρίες, οδήγησε στο πέρασμα του χρόνου στο να ενδιαφερθεί η Loncin να λανσάρει τη δική της μάρκα, σύμφωνα με τα πρότυπα που απαιτούνται στην Ευρώπη.

Η Voge παρουσιάστηκε το 2018 με τη φιλοδοξία να τοποθετηθεί σε ένα υψηλότερο ποιοτικό επίπεδο, που θα ξεκολλούσε από τα στερεότυπα και τις συνηθισμένες άλλες κινεζικές μάρκες και θα ακολουθούσε τον πετυχημένο δρόμο της (επίσης κινεζικής) Benelli, επενδύοντας στον τομέα της ποιότητας κατασκευής.

Στην προκειμένη περίπτωση του Voge 500 DS, πέρα από αυτήν την εμφανή υψηλή ποιότητα κατασκευής, αυτό που γίνεται πολύ σύντομα αντιληπτό από τους γνώστες – κάτι που ακόμη δεν έχουμε ανακαλύψει πώς έχει συμβεί – είναι ότι ο κινητήρας είναι ολόϊδιος σε όλες τις τεχνικές προδιαγραφές με αυτόν του Honda CB500X!

Οι ομοιότητες συνεχίζονται και στη γενική σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, αν όχι σε επίπεδα δίδυμης αδελφής,  τουλάχιστον σε αυτά πρώτης εξαδέλφης…

Το Voge 500 DS έχει περίπου το ίδιο εκτόπισμα-όγκο με το CB και είναι πιο compact από το Benelli TRK 502 που είναι οι άμεσοι αντίπαλοί του στην αγορά – και φυσικά χρησιμοποιεί και αυτό την αρχετυπική “αισθητική του ράμφους” κάτω από τον προβολέα, που βρίσκεται εκεί εν είδει δεύτερου μπροστινού αεροδυναμικού φτερού όπως έχει εδραιωθεί από μοτοσυκλέτες ψευδοεντούρο της δεκαετίας του ’80.

Οι γενικές γραμμές του ξεκινούν από μπροστά με αιχμή, μετά περνούν πρώτα από ένα αρκετά μεγάλο γωνιώδες φέρινγκ/“ντεπόζιτο” (το οποίο βρίσκεται κάτω από πλαστικά καπάκια), μια “χωνευτή” σέλα αναβάτη, την λίγο πιο ψηλά τοποθετημένη σέλα του συνεπιβάτη, για να τελειώσει η πένα του βιομηχανικού σχεδιαστή σε μια πολύ όμορφη, ελαφρώς ανυψωμένη ουρά.

Στο Δρόμο

Μοιάζει μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα στην όψη το Voge 500 DS καθώς το πλησιάζεις, και πριν ανέβεις στη σέλα του υποχρεωτικά το περνάς από τον οπτικό έλεγχο όλων των περιφερειακών.

Τίποτε “δεν προεξέχει-ξεχωρίζει” για να σου τραβήξει την προσοχή, κάποιο σημείο ή εξάρτημα που να ξεφεύγει από τα συνηθισμένα, δεν υπάρχει πουθενά καμία κακοτεχνία ή περίεργη λύση.

Η Loncin δείχνει απευθείας ότι κατέχει τεχνογνωσία και αυτό θα επικυρωθεί με κεφαλαία γράμματα σε όλους τους υπόλοιπους τομείς, όπως θα δούμε παρακάτω. Το Voge 500 DS είναι ένα πολύ προσεγμένο και μελετημένο σύνολο, κι αυτό θα το δούμε μαζί αργότερα όταν θα απαριθμούμε τους ποιοτικούς συνεργάτες στα περιφερειακά εξαρτήματα της μοτοσυκλέτας.

Παρότι η γενική εικόνα που μεταφέρει στον αναβάτη το 500 είναι  αυτή μιας μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας, στην πράξη δεν αποδεικνύεται καθόλου δυσκίνητη και ακόμα και οι κοντύτεροι αναβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα να πατήσουν τα πόδια τους στο έδαφος (αρκεί να μην είναι κάτω του 1.70μ).

Η σέλα είναι πλατιά και μακριά με τόσο αφρώδες όσο πρέπει, ενώ οι αποστάσεις τιμονιού/σέλας/μαρσπιέ, που δημιουργούν το τυπικό εργονομικό τρίγωνο, είναι ιδανικές. Οι μανέτες είναι ρυθμιζόμενες – και μπράβο στην εταιρία – όπως ρυθμιζόμενη είναι και η ζελατίνα του φέρινγκ σε τρεις θέσεις.

Εργονομική σε όλα της η θέση οδήγησης τοποθετεί σε καλό σημείο τον αναβάτη που κάθεται άνετα, ενώ ο συνεπιβάτης κάθεται λίγο ψηλότερα και η σέλα του ήθελε λίγο παραπάνω πάχος σε αφρώδες για να γίνει πιο άνετη σε μεγαλύτερες διαδρομές. Κομψές είναι οι κόκκινες εξωτερικές ραφές της σέλας.

Τα κάγκελα που “περιτριγυρίζουν” το φέρινγκ και το ρύγχος του μπορεί να μην είναι του γούστου μας, αλλά συχνά αρέσουν στους ανθρώπους που προτιμούν τέτοιες μοτοσυκλέτες crossover Adventure, ενώ θα προστατεύσουν μέχρις ενός βαθμού τα πλαστικά σε περίπτωση πτώσης.

Η μοτοσυκλέτα μας ήταν εφοδιασμένη και με σχάρα για τριπλέτα βαλιτσών, ενώ στο βασικό μοντέλο δεν παρέχεται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Πίσω από τη ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα υπάρχει μια καλαίσθητη έγχρωμη οθόνη TFT, που προσφέρει πολλές πληροφορίες (μέχρι και πίεση ελαστικών) οι οποίες είναι αρκετά ευκρινείς, αλλά και συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth με smartphone.

Η φωτεινότητα της οθόνης ρυθμίζεται αυτόματα μέσω αισθητήρα του εξωτερικού φωτός κι έτσι μεταβάλλεται ώστε να είναι διαρκώς ευανάγνωστες οι ενδείξεις.

Εκεί κοντά στην περιοχή υπάρχει σημείο φόρτισης με υποδοχή USB, σε ιδανικό σημείο για όσους χρησιμοποιούν GPS ή κινητό με βάση στο τιμόνι.

Κινητήρια δύναμη του Voge 500DS είναι ένας δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας, υγρόψυκτος, με δύο εκκεντροφόρους, οκταβάλβιδος (4 βαλβίδες ο κάθε κύλινδρος) που έχει κυβισμό 471 κυβικών εκατοστών, όπως κι αυτός της Honda (CB500 όπως λέγαμε παραπάνω).

Ο κινητήρας της Loncin έχει επίσης την ίδια διάμετρο επί διαδρομή στα 67 mm x 66.8 mm με αυτόν της Honda, με διαφορετικά χυτά αλουμινένια τμήματα σε διάφορα σημεία – όπως για παράδειγμα στα χυτά, πλάγια των κυλίνδρων και στα πλαϊνά του καπάκια.

Διαθέτει αντικραδασμικό άξονα που εξασφαλίζει ομαλή λειτουργία στο μεγαλύτερο φάσμα στροφών. Η απόδοσή του  φτάνει τους 46 ίππους στις 8.500 rpm και η μέγιστη ροπή τα 4.3 kg-m στις 7.000 rpm, έτσι ώστε η μοτοσυκλέτα να εμπίπτει στο όριο και να επιτρέπεται η οδήγησή της από κατόχους διπλώματος Α2.

Εξάρι είναι το κιβώτιο ταχυτήτων και μηχανικός ο συμπλέκτης. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό της Bosch.

Ευχάριστη, φιλική και προοδευτική είναι η απόδοση του κινητήρα του Voge 500DS σε όλες τις στροφές και προσφέρει ανταγωνιστικές, λογικές επιδόσεις. Έμφαση έχει δοθεί στη ροπή, που “σπρώχνει” θετικά και άμεσα το σύνολο – από τα λίγα χιλιόμετρα και τις λίγες στροφές – το οποίο φτάνει με γεμάτη μοτοσυκλέτα κοντά στα 200 κιλά.

Εδώ η Loncin ποντάρει στην ευκολία χρήσης, στην καλή απόκριση του γκαζιού, στην αξιοπιστία και στην οικονομία του καυσίμου. Πόση οικονομία; Κάτι λιγότερο από 5 λίτρα στα 100 km “καίει” ο δικύλινδρος κινητήρας με μικτή οδήγηση, ενώ στο ταξίδι με ταχύτητες άνω των 130 km/h, φτάνει τα 5,3 λίτρα, κι έτσι επιτυγχάνει μέσω του 17λιτρου ντεπόζιτου αυτονομία 320 χιλιομέτρων.

Η ιπποδύναμη που φτάνει στην άσφαλτο είναι κοντά στους 40 ίππους και είναι αρκετή για να ωθεί τη μοτοσυκλέτα μέχρι τα 167 km/h, που είναι η πραγματική τελική της.

Κραδασμοί εμφανίζονται μερικοί – όπως συμβαίνει σε όλους τους δικύλινδρους σε σειρά – από τις μεσαίες rpm και πάνω και γίνονται αισθητοί στο ντεπόζιτο και τα μαρσπιέ του αναβάτη.

Από πλευράς επιδόσεων το Voge 500DS βρίσκεται στον μέσο όρο. Στη δοκιμασία επιτάχυνσης από στάση, μέχρι τα 400 μέτρα ο χρόνος που πετυχαίνει – 14.7” δευτερόλεπτα – το τοποθετούν λίγο πιο πίσω από το Honda CB500X (14.4”) και λίγο πιο μπροστά από το Benelli TRK 502 (15.2”). Όσο δε αφορά την ελαστικότητα του κινητήρα του (ρεπρίζ) και οι τρεις μοτοσυκλέτες βρίσκονται πολύ κοντά.

Οι σχέσεις του κιβωτίου είναι σωστά κλιμακωμένες, η λειτουργία του ελαφρώς “σφιχτή”, αλλά οι αλλαγές κρίνονται ακριβείς, χωρίς ασάφειες.

Ο συμπλέκτης είναι μηχανικής λειτουργίας, αποτελεσματικός, προοδευτικός και ελαφρύς στο πάτημα (μανέτα), αν και δεν διαθέτει σύστημα μερικής ολίσθησης για να βοηθήσει στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων στα επιθετικά φρεναρίσματα.

Η προστασία του αναβάτη από την αρκετά ψηλή (στην πάνω ρύθμιση) αλλά στενή ζελατίνα είναι σχετικά καλή, αν και στο ταξίδι θα θέλαμε μια πιο πλατιά για να καλύπτονται λίγο παραπάνω και οι ώμοι του αναβάτη. Η συγκεκριμένη ζελατίνα όμως (στη χαμηλή θέση) σε ταχύτητες πόλης προσφέρει καλή ορατότητα, κάνοντας τον έλεγχο του 500 πιο εύκολο.

Σωληνωτό άκαμπτο πλαίσιο με τον κινητήρα ενεργό του τμήμα, αναρτήσεις της Kayaba – που προμηθεύει την Voge – με ανεστραμμένο πιρούνι (το Honda CB500X έχει συμβατικό) με καλάμια 41 mm (διαδρομή 156 mm) και μονό αμορτισέρ με συνδέσμους και ρυθμιζόμενη προφόρτιση και (διαδρομή 167 mm), προσφέρουν πολύ καλό κράτημα και έλεγχο στο δρόμο, είτε το 500DS κινείται αργά, είτε κινείται γρήγορα, σε κλειστές ή ανοικτές στροφές, σε καλή ή κακή άσφαλτο.

Οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες για να προσφέρουν άνεση και το καταφέρνουν σε όλες τις περιπτώσεις, με το πίσω αμορτισέρ να δείχνει μικρή αδυναμία στην απόσβεση συμπίεσης.

Στο σύστημα πέδησης συναντάμε μια ακόμα επώνυμη λύση, κι έτσι και τα τρία κυματιστά δισκόφρενα (δύο μπροστά 298 mm, κι ένα πίσω 240 mm) χρησιμοποιούν δαγκάνες της Nissin, ενώ το δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS προέρχεται από την Bosch.

Οι τροχοί έχουν “ασφάλτινες διαστάσεις” στις 17 ίντσες και “ντύνονται” από τα εξαιρετικά Pirelli Angel διαμέτρου 120/70 και 160/60 μπροστά και πίσω αντίστοιχα, τα οποία συντελούν σε μεγάλο βαθμό στο καλό κράτημα της μοτοσυκλέτας.

Το μπροστινό φρένο με τους δυο μεγάλους δίσκους προσφέρει καλό φρενάρισμα με δύναμη, αν και στην αρχή της διαδρομής της μανέτας ο αναβάτης δεν εισπράττει ιδιαίτερη αίσθηση. Αίσθηση δεν έχει και το πίσω φρένο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το αποτέλεσμα είναι άσχημο.

Στις μετρήσεις φρεναρίσματος από ταχύτητα 90 χιλιομέτρων την ώρα μέχρι την ακινητοποίηση, το Voge 500DS θα χρειαστεί 36 μέτρα και από τα 50 km/h, θα χρειαστεί 12 μέτρα.

Πέρα από την ευκολία με την οποία κινείται στην πόλη το 500 (αν και θα θέλαμε το τιμόνι να κόβει δεξιά-αριστερά περισσότερο σε μερικές περιπτώσεις), πέρα από τη “χαρά που κάνει” όταν βγαίνει στον αυτοκινητόδρομο κινούμενο με ταχύτητες 120-150 km/h, το σημαντικό είναι ότι η Adventure φύση του κάνει δυνατή τη διάσχιση χωματόδρομων.

Το ντεπόζιτο το οποίο περικλείεται από πλαστικά καπάκια δημιουργεί στο πάνω μέρος του μια αρκετά μεγάλη και επίπεδη επιφάνεια για εύκολη μεταφορά tank bag.

Όπως είπαμε και παραπάνω, αυτό που θα χρειαστεί αν κάποιος προτιμήσει το 500 για τουριστική χρήση, είναι μια ψηλότερη και πλατύτερη ζελατίνα, γιατί αυτή που φοράει τώρα είναι “βασική”- για όλες τις δουλειές: πόλη, ταξίδι, χωματόδρομος, κ.λπ.

Περνώντας το 500DS σε χωματόδρομους, όσο επιτρέπουν τα 205 περίπου γεμάτα κιλά του, οι διαδρομής 16 εκατοστών αναρτήσεις και τα λάστιχα δρόμου που φοράει, θα μεταφέρει ένα ή δύο άτομα – λίγο πιο αργά, λίγο πιο γρήγορα – σε αρκετές από τις υπέροχες εκτός δρόμου διαδρομές που προσφέρει πλουσιοπάροχα η Ελλάδα.

Σε αυτό το τερέν, πολύ χρήσιμη αποδεικνύεται η πλαστική πόδια που προστατεύει (από τις ιπτάμενες πέτρες κυρίως) τα κατώτερα και δεξιά/αριστερά τμήματα του κινητήρα, καλύπτοντας και τις δυο μπρονζέ χρώματος σωλήνες της εξάτμισης. Η οποία εξάτμιση “δύο-σε καζανάκι–σε ένα κομψό τελικό με δυο απολήξεις” παράγει έναν ιδιαίτερο, μπάσο θόρυβο, που γίνεται πιο συμπαθητικός όταν ανεβαίνουν οι στροφές.

Τελικά

Σαν “προσεκτικό και προσεγμένο” κρίνεται συνολικά από πλευρά κατασκευής το Voge 500DS.

Προσεκτικό από πλευράς design και συνολικής εμφάνισης και προσεγμένο σαν σύνολο και κατασκευή, αφού η Loncin δεν τσιγκουνεύτηκε σε κανέναν τομέα και προτίμησε επώνυμους οίκους για να την προμηθεύσουν καίρια εξαρτήματα και λύσεις. Παράλληλα – και εδώ είναι το ενδιαφέρον – η τελική τιμή δεν “πήρε την ανηφόρα”, αντίθετα παρέμεινε κάτω από τον ανταγωνισμό.

Πρόκειται για μια τίμια μοτοσυκλέτα, που δείχνει ότι θα στήσει γερά τα πόδια της (τους τροχούς της) στην αγορά και η τελική τιμή της δεν ξεπερνάει τις 5.995 ευρώ, τη στιγμή που ο ανταγωνισμός των 500αριών δικύλινδρων Adventure κατηγορίας διπλώματος Α2, είναι κατά 900 και 1.200 ευρώ ακριβότερος.

Εδώ σημειώστε ότι στη γειτονική μας Ιταλία – όπου η μοτοσυκλέτα ονομάζεται Voge 500DS Valico – κοστίζει 6.640 ευρώ… για να μη γκρινιάζουμε συνέχεια ότι η Ελλάδα είναι ακριβότερη απ’ την Ευρώπη.

Το Voge 500DS με καλές επιδόσεις μέσα στα πλαίσια της κατηγορίας, αλλά και πλούσιο εξοπλισμό, εκπροσωπεί με τον καλύτερο τρόπο μια νέα εταιρία στην Ελλάδα – και σε 30 ακόμα χώρες όπου διατίθεται η Voge-Loncin – κάνοντας “καλό ποδαρικό” στην είσοδό της στην αγορά.

Το πιο εντυπωσιακό με τη Voge – και έχοντας δοκιμάσει 3 της μοντέλα μέχρι σήμερα – είναι ότι οι μοτοσυκλέτες της είναι πολύ προσεκτικά κατασκευασμένες, αποδεικνύοντας τεχνογνωσία δεκαετιών, και αυτό, πέρα από το value for money, είναι κάτι που αντιλαμβάνεται πολύ γρήγορα ο αναβάτης.

Καλή αρχή λοιπόν για το Voge 500DS σε μια πολύ ανταγωνιστική και ενδιαφέρουσα κατηγορία μοτοσυκλετών και η σκυτάλη πλέον περνάει στο κοινό και τις λίστες των best seller της αγοράς.

ΥΠΕΡ

  • Τιμή

  • Κινητήρας – ελαστικότητα

  • Άνεση

  • Ευκολία χρήσης

ΚΑΤΑ

  • Προστασία από τον αέρα
  • “Κόψιμο” τιμονιού (ακτίνα στροφής)
  • Αίσθηση φρένων

Λεπτομέρειες και Παρατηρήσεις

  • Αρκετά μεγάλα είναι τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, αλουμινένια αναδιπλούμενα, αλλά κλείνουν εύκολα και μπορούν να κλείσουν μόνα τους σε μεγάλο χτύπημα από την ανάρτηση (βλ. λακκούβα ελληνικού στυλ)
  • Πολύ όμορφη και χρήσιμη η αλουμινένια ορθογώνια βαλίτσα με την οποία μας παραδόθηκε η μοτοσυκλέτα για δοκιμή, που δεν ανήκει όμως στον στάνταρ εξοπλισμό
  • Ρυθμίζεται η ζελατίνα σε διάφορα ύψη, αλλά όχι εν κινήσει, αφού η “στρόφιγγα” ρύθμισης είναι μπροστά στο ρύγχος της μοτοσυκλέτας.
  • Καλή δέσμη φωτός προσφέρει ο προβολέας που χωρίζεται από τον δεύτερο προβολέα μεσαίων φώτων πόλης οριζόντια. Πολύ ωραίο φως “βγάζουν” και τα φλας που είναι LED

VOGE 500DS E5, ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Γενικά
Τύπος 500DS E5
Κατηγορία ADVENTURE
Έτος 2020
Τιμή 6.195 €
Κατασκευαστής Voge Motorcycles
Αντιπρόσωπος Moto Trend S.A, Βρυούλλων 56 & Εθν. Οδός Αθηνών-Λαμίας, Ν. Φιλαδέλφεια, Αθήνα, τηλ 210 25 85991-2
Κινητήρας
Τύπος Τετράχρονος, Δικύλινδρος, Υγρόψυκτος
Διάταξη / Κυβισμός Εν σειρά / 471 cc
Διάμετρος επί διαδρομή 67 mm x 66.8 mm
Εκκεντροφόροι / Βαλβίδες στον κύλινδρο DOHC / 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
Ιπποδύναμη 46 ίπποι, στις 8.500 rpm
Ροπή 42 Nm στις 7.000 rpm
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Σχέσεις ταχυτήτων 6
Συμπλέκτης / Λειτουργία Υγρός Πολύδισκος / Συρματόσχοινο
Πρωτεύουσα μετάδοση Με γρανάζια
Τελική μετάδοση Με αλυσίδα
Πλαίσιο
Τύπος πλαισίου Περιμετρικό από ατσάλι
Αναρτήσεις
Μπροστά (Τύπος - Διαδρομή) Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι - 156 mm
Ρυθμίσεις Καμία
Πίσω (Τύπος - Διαδρομή) Ένα Αμορτισέρ - 148 mm
Ρυθμίσεις Προφόρτιση
Φρένα
Μπροστά (Τύπος - Διάμετρος) Δύο δίσκοι - 298 mm
Δαγκάνα Ενός εμβόλου με ΑBS
Πίσω (Τύπος - Διάμετρος) Δισκόφρενο - 240mm
Δαγκάνα Ενός εμβόλου με ΑBS
Τροχοί
Μπροστά (Διάμετρος - Ελαστικό) 17 - 120/70
Πίσω (Διάμετρος - Ελαστικό) 17 - 160/60
Διαστάσεις - Βάρος
Μήκος 2.115 mm
Πλάτος 850 mm
Ύψος 1.390mm
Μεταξόνιο 1.460 mm
Ύψος Σέλας 820 mm
Ρεζερβουάρ 17.0 l.
Βάρος 188 Kg

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!