Μονοκύλινδρος ή δικύλινδρος σε σειρά ο νέος κινητήρας της Ducati;
Κατασκοπευτικές φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν πρόσφατα στο διαδίκτυο δείχνουν μια Ducati με ολοκαίνουργιο μονοκύλινδρο κινητήρα να δοκιμάζεται στα βουνά των Άλπεων. Ή μήπως μιλάμε για δικύλινδρο σε σειρά;
Τον Ιούλιο που μας πέρασε, η Ducati παρουσίασε το «Ducati World Premiere 2024», ένα πρόγραμμα έξι επεισοδίων με συγκεκριμένες ημερομηνίες, στις οποίες θα παρουσίαζε αντίστοιχα νέα μοντέλα μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου.
Η μάρκα Borgo Panigale υποσχέθηκε νέα μοντέλα σε διάφορες κατηγορίες: “από την έρημο μέχρι τα βουνά, την πόλη και φυσικά, τις πίστες αγώνων”, όπως ανέφερε η δήλωση.
Στα τέλη Ιουλίου μας έδειξε το πρώτο μοντέλο του 2024, αν και, στην πραγματικότητα, ήταν μια περιορισμένη έκδοση του γνωστού Monster, με το όνομα ‘Monster 30 Anniversary’.
Τώρα κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έρχονται από την Ιταλία, δείχνουν προφανώς μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα που δοκιμάζεται “κρυφά” και χρησιμοποιεί μονοκύλινδρο κινητήρα (Φωτογραφία: InΜoto)
Επίσης από διάφορες πηγές έρχονται κατασκοπευτικές φωτογραφίες ενός Ducati Hypermotard με μονοκύλινδρο κινητήρα. Ή εκτός αν…
Αυτός ο κινητήρας θα μπορούσε να δημιουργηθεί εύκολα από το ήμισυ του V-2 1260 του προηγούμενου δικύλινδρου του Multistrada, με αποτέλεσμα έναν μονοκύλινδρο τετραβάλβιδο κινητήρα περίπου 630cc. που θα απέδιδε 70 με 80 ίππους.
Μια άλλη επιλογή θα μπορούσε να είναι ο μισός κινητήρας του Panigale V2 ή εκτός αν πρόκειται για έναν πολύ συμπαγή δικύλινδρο σε σειρά, αφού υπάρχουν δύο εξατμίσεις που καταλήγουν στην ουρά της μοτοσυκλέτας.
Λέμε δηλαδή πως μονοκύλινδρος κινητήρας της Ducati θα είναι μια πραγματική βόμβα στο χώρο… ή εκτός αν πρόκειται για δικύλινδρο!
H μοτοσυκλέτα διαθέτει ένα μίνιμαλ σωληνωτό πλαίσιο που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως δομικό του τμήμα. Υπάρχει ένα ανεστραμμένο πιρούνι και μια πίσω ανάρτηση με μοχλικό σύστημα.
Μπροστά υπάρχει ένας μονός δίσκος, με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα Brembo. Και, προφανώς, όπως συνηθίζεται για τη μάρκα Borgo Panigale, αυτός ο κινητήρας πιθανότατα θα εξοπλίσει όχι ένα, αλλά περισσότερα μοντέλα.
Ας θυμηθούμε ότι το μοναδικό μονοκύλινδρο Ducati της σύγχρονης εποχής ήταν το περίφημο Supermono (διαβάστε εδώ) το οποίο και αυτό είχε δημιουργηθεί από “κομμένο” ήδη υπάρχοντα V-2 κινητήρα της εταιρίας.
Έτσι, υπάρχει μια υποψία ότι τα επόμενα “επεισόδια” παρουσίασης νέων μοντέλων της Ducati μπορεί να κρύβουν μια μεγάλη έκπληξη.
Κρατήστε λοιπόν πως το επόμενο επεισόδιο έρχεται την επόμενη βδομάδα και συγκεκριμένα στις 19 του μηνός Σεπτεμβρίου, αλλιώς τα λέμε με το καλό τον Νοέμβριο στο σαλόνι της EICMA στο Μιλάνο.