Υπερτροφοδοτούμενη… φήμη
Η Kawasaki ετοιμάζει ένα υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 1000άρι Versys H2! Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται μια μερίδα του ειδικού Τύπου. Πρόκειται για την επέκταση της ιδέας ενός υβριδίου που υπάρχει ήδη στην αγορά: του Bimota Tera.
Μετά την παρουσίαση της “εκτός κόσμου” Bimota Tera H2, από την ιταλική εταιρία που είναι ιδιοκτησία της Kawasaki, με περίτεχνο μπροστινό σύστημα ανάρτησης/διεύθυνσης στυλ Tesi και κινητήρα από τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο σε σειρά του H2 SX, η ιδέα μπορεί να περάσει σε μια αμιγώς γιαπωνέζικη μοτοσυκλέτα, ευρύτερης παραγωγής.
Μιας και η Bimota Tera H2 προορίζεται για τεχνολογικά και μοτοσυκλετιστικά “ψαγμένους” με πολλά χρήματα που ζουν κυρίως στην Ιαπωνία (αφού αυτή είναι η κυριότερη αγορά της μάρκας), η Kawasaki σκέφτεται να δημιουργήσει ένα παρεμφερούς φιλοσοφίας μοντέλο, χαμηλότερης τιμής, χωρίς “υπερβολές”, μια μοτοσυκλέτα που θα ακολουθεί μέσες-άκρες την πεπατημένη.
Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής της Bimota προορίζεται και πωλείται στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, αφού η ιταλική μάρκα χαίρει εκεί μεγάλης εκτίμησης και φήμης… ήδη από τη δεκαετία του 1970!
Έτσι, το γερμανικό περιοδικό και ιστοσελίδα Motorrad ανέθεσε στον σχεδιαστικό οίκο Kardesign να δημιουργήσει ψηφιακά μια υποθετική Kawasaki Versys , σαν μια πιο προσιτή έκδοση του εκκεντρικού Tera H2. Και γιατί όχι;
Οι ευρωπαϊκές αγορές δείχνουν να αρέσκονται σε τέτοιες ισχυρές μοτοσυκλέτες. Στη γαλλική αγορά, παραδείγματος χάριν, πουλήθηκαν το 2023 144 H2 SX (με τιμή 25.799 €) και 831 Ninja 1000 SX (με τιμή 15.599 €), δηλαδή χονδρικά 1.000 κομμάτια, ενώ το Versys 1000 πούλησε 940 μονάδες!
Πωλήσεις και μοντέλα που αν τα ζευγαρώσεις έχουν μια λογική όσον αφορά τις φήμες για τη δημιουργία μιας Versys H2. Μια υπερτροφοδοτούμενη Versys σαν διασταύρωση των τριών παραπάνω μοντέλων θα αποτελούσε ομολογουμένως επανάσταση στο χώρο. Πολλά υποσχόμενο πρότζεκτ, που, ναι, η Kawasaki θα μπορούσε να το δοκιμάσει.
Άλλωστε, δεν θα ήταν η πρώτη φορά που η “πράσινη” εταιρία από την Ιαπωνία θα δοκίμαζε να παρουσιάσει μια “διαφορετική” μοτοσυκλέτα που κανείς δεν περίμενε, όπως για παράδειγμα οι πρόσφατες Kawasaki Hybrid 7, ZX4-R.
Μια crossover μοτοσυκλέτα, λοιπόν, με 200 ίππους στις 11.000 rpm και ροπή 14 kgm στις 8.500 rpm, για ένα Versys H2, που θα ήταν δυνητικός και άμεσος ανταγωνιστής των BMW M1000 XR και Ducati Multistrada V4 RS, δεν θα ήταν μια καθόλου άσχημη (ή δύσκολη στην πραγματοποίησή της) ιδέα.
Για να δούμε…