MotorBike.gr

Kawasaki KLE 500 2025: Το θρυλικό KLE επιστρέφει λίαν συντόμως

20/11/2024

Πάει για την έκπληξη της χρονιάς η Kawasaki;

Το Kawasaki KLE500, η crossover μοτοσυκλέτα που εμφανίστηκε πριν απο τις crossover μοτοσυκλέτες (!) και που όταν είχε βγει στην αγορά οι περισσότεροι αναρωτιώνταν “τι ακριβώς θέλει να μας πει;”, ετοιμάζεται να γράψει ιστορία για άλλη μια φορά, επιστρέφοντας στο προσκήνιο. Και μάλιστα σύντομα, απ’ ό,τι φαίνεται

Η ιαπωνική μάρκα έκανε μια περίεργη ψευδο-παρουσίαση του KLE στο σαλόνι της EICMA στο Μιλάνο, βάζοντας το πιρούνι της μοτοσυκλέτας να ξεπροβάλλει μέσα από ένα ξύλινο κουτί…

Kawasaki KLE 500 2025

Η Kawasaki δεν είχε πολλά να δείξει στην EICMA 2024, απλώς ανανέωσε τα Z900 και Z900 SE, έβαλε νέους κινητήρες 1100 στα Versys και Ninja SX και γενικά κινήθηκε χωρίς πολλές εκπλήξεις.

Ωστόσο, η ιαπωνική εταιρία δεν θέλησε να χάσει την ευκαιρία να κάνει γνωστές τις μελλοντικές της προθέσεις με ένα ιδιότυπο preview… ζωντανό teaser (αυτά είναι…) για το KLE500, κι έτσι στο περίπτερό της στο Μιλάνο, μπορούσες να δεις ένα είδος κουτιού στον οποίο ήταν παγιδευμένη μια μοτοσυκλέτα. Μόνο το πιρούνι με τον μπροστινό τροχό δραπέτευε, ενώ μια κούκλα βρισκόταν από πίσω σε ρόλο αναβάτη.

Kawasaki KLE 500 2025

Στο εξωτερικό του κουτιού μπορούσε κανείς να διαβάσει το σύνθημα “Η ζωή είναι ένα ράλι (αγώνας). Οδηγήστε την”. Ακριβώς από κάτω, φαίνονταν τα γράμματα KLE, ένα όνομα που χρησιμοποιούσε ήδη η μάρκα στο παρελθόν για μοντέλα διπλής χρήσης ασφάλτου/χώματος, το οποίο KLE πωλείται ακόμα σαν καινούργιο σε κάποιες αγορές.

Το μήνυμα τελειώνει επίσης με “est. in 1991”, δηλαδή “έτος ίδρυσης 1991” και είναι προφανές ότι η γιαπωνέζικη μάρκα σκέφτεται να κυκλοφορήσει ένα νέο μοντέλο, το οποίο πολλοί πιστεύουν ότι θα είναι το Kawasaki KLE 500.

Kawasaki Z 500

Αυτό το όνομα χρησιμοποιήθηκε στην Ευρώπη με μοντέλα που κυκλοφόρησαν από το 1991 έως χονδρικά το 2007, όλα με εστίαση στην ασφάλτινη χρήση, με δυνατότητες ταξιδιού και για χρήση εκτός δρόμου χάρη στον μπροστινό τροχό 21″ και τα “ελαφρώς τρακτερωτά” ελαστικά τους .

Λίγο μετά, έφτασε το Versys 650 (του οποίου ο εργοστασιακός κωδικός είναι KLE 650, άρα το όνομα δεν έχει εξαφανιστεί!), ένα μοντέλο με παρόμοιες ταξιδιωτικές δυνατότητες, αλλά πιο επικεντρωμένο στην χρήση δρόμου.

Πολλοί νοσταλγούν αυτόν τον τύπο ευέλικτης μοτοσυκλέτας με χωροταξικές δυνατότητες και φαίνεται ότι η επιστροφή του Kawasaki KLE500 θα μπορούσε να είναι επιτυχημένη, ειδικά τώρα που ο κατάλογος της «πράσινης» εταιρίας δεν περιλαμβάνει πλέον το πολύ καλό Versys-X 300, το οποίο θα διέπρεπε σήμερα εμπορικά αν υπήρχε στην αγορά.

Kawasaki Versys-X 300

Όπως στο παρελθόν, το 500 θα μπορούσε να βασίζεται στο Ninja, άρα τώρα το Kawasaki KLE 500 θα μπορούσε εύκολα (και έτσι θα γίνει, θα το δείτε)να βασιστεί στην πλατφόρμα που ξεκίνησε και χρησιμοποιείται ήδη από τα Kawasaki Ninja 500, Kawasaki Z500 και Kawasaki Eliminator 500, με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 451 κυβικών και των 44,5 ίππων, κομμένο και ραμμένο για τις άδειες οδήγησης Α2.

Αν μάλιστα η Kawasaki αποφασίσει να κάνει το KLE πιο “χωματερό” απ’ ό,τι στο παρελθόν, κινηθεί δηλαδή προς την κατεύθυνση του Yamaha Tenere και όχι προς τα στρητάδικα Versys, τότε έχει να γίνει πανηγύρι στην ελληνική αγορά, με την καλή έννοια πάντα.

Kινητήρας (δικύλινδρος σε σειρά) και πλατφόρμα είναι έτοιμη από τα Z 500, Eliminator και Ninja

Μπροστινός τροχός διαμέτρου 21″, ζάντες με ακτίνες, τρακτερωτά λάστιχα και πιρούνι μεγάλης διαδρομής, μονό δισκόφρενο μπροστά, μακριά πλαϊνά φέρινγκ όπως το teaser KLE του Mιλάνου, παραπέμπουν και είναι χαρακτηριστικά πιο Adventure-άδικων, Rally-σιων μοτοσυκλετών.

Να ετοιμαζόμαστε σιγά-σιγά για ένα KLE έκπληξη; Εμείς λέμε πως ναι, να ετοιμαζόμαστε…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!