MotorBike.gr

Kawasaki’s Z900RS Cafe Bike: Ρετρο-ρέισερ

30/04/2025

Με βάση το λευκό και το ασημί χρώμα

Τράβηξε τα βλέμματα το cafe racer 900άρι της Kawasaki στο πρόσφατο Σαλόνι Μοτοσυκλέτας της πόλης Nagoya στην Ιαπωνία με τις υπέροχες γραμμές του

Η μοτοσυκλέτα που παρουσιάζουμε σήμερα ήταν η μία από τις δύο που εκτέθηκαν στο περίπτερο «Kawasaki Plaza Nagoya Midori Store» στην έκθεση της Ναγκόγια και βασίστηκε πάνω στο μπεστ σέλερ μοντέλο στην Ιαπωνία, την Kawasaki Z900RS, που είχε μετατραπεί σε ένα όμορφο cafe racer.

Κυρίαρχο στοιχείο ήταν το χειροποίητο ρεζερβουάρ, που καθόταν ψηλά στην κορυφή της μοτοσυκλέτας και έχει παρεμφερή σχεδιασμό με τα στοκ, αλλά και τα εμβληματικά ρεζερβουάρ από το παρελθόν της γιαπωνέζικης εταιρίας.

Η Kawasaki Z900RS είναι μια υπέροχη μοτοσυκλέτα και σε εμφάνιση και στον δρόμο και δίκαια θα λέγαμε ότι πετυχαίνει τέτοιες πωλήσεις στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Πραγματικά οι πωλήσεις της στην Ιαπωνία συνεχίζουν να αυξάνονται παρότι το μοντέλο διανύει ήδη τον έβδομο χρόνο του στην αγορά!

Λόγω της δημοφιλίας της 900, λοιπόν, δεν είναι λίγοι αυτοί που θέλουν να ξεχωρίζουν και να είναι διαφορετικοί από τους άλλους.

Έτσι η Kawasaki Plaza Nagoya Midori, παρουσίασε μια μοτοσυκλέτα custom, προσαρμοσμένη στα γούστα του ιδιοκτήτη.

Λευκό κίτρινο και ασημί μπλέκονται πάνω στο καστομαρισμένο μοντέλο και δένουν περίφημα με ένα κομψό πλαίσιο, ιδιαίτερης σχεδίασης (αραιό χωροδικτύωμα θα λέγαμε) φτιαγμένο από τον γνωστό γιαπωνέζικο οίκο Over.

Κοιτάζοντας τις λεπτομέρειες, το πρώτο πράγμα που θα προσέξετε είναι τα γυαλισμένα εξαρτήματα από αλουμίνιο billet. Το προσεκτικά λειασμένο καπάκι του συμπλέκτη, το ψαλίδι, οι πλάκες του πιρουνιού, τα τμήματα του πλαισίου κ.λπ, όλα κατασκευασμένα στο χέρι από τον μηχανικό Willy Kyushu.

Το πλαίσιο, που επιτρέπει να φαίνεται ο κινητήρας, είναι επίσης βαμμένο σε ασημί, ενώ ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας, φοράει πλήρη εξάτμιση Yoshimura Straight Cyclone που έχει βαφτεί μαύρη για να θυμίζει τα παλιά και να δημιουργήσει ένα “στιβαρό”, πιο ογκώδες κατώτερο τμήμα οπτικά.

Οι τροχοί έχουν αντικατασταθεί με ζάντες Excel Rim που φορούν ακτίνες, σε χρυσό χρώμα για να ταιριάζουν με το αντίστοιχα βαμμένο πιρούνι της Ohlins. Ohlins είναι και το μονό, σχεδόν παράλληλα με το έδαφος τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ με κίτρινο ελατήριο που πάει ασορτί με τη σέλα.

Το τιμόνι φοράει προβολείς Marshall που ήταν γνωστοί από το παλιό Kawasaki Z. Το τιμόνι είναι τύπου κλιπόν για να ταιριάζει με την ανάρτηση υψηλών επιδόσεων.

Το σύστημα πέδησης απαρτίζεται από ακτινικές δαγκάνες Brembo πάνω σε βάσεις CNC, εξασφαλίζοντας και αξιόλογο φρενάρισμα, ενώ τα πιο εντυπωσιακά μέρη είναι το λευκό ρεζερβουάρ με το χρωμιωμένο τμήμα και τη χρυσή ρίγα, όπως επίσης και η κίτρινη μονή σέλα.

Οι ρίγες του ρεζερβουάρ τονίζουν τη ρετρό αισθητική, ενώ η πολυτελής σέλα (μονόσελο με κοκοβιό) κάνει την 900 μοναδική.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης ήθελε να φτιαχτεί μια τέτοια μοτοσυκλέτα που όμως να μπορεί να την χρησιμοποιήσει σε καθημερινή χρήση.

Κι εδώ θα συμφωνήσουμε μαζί του, μιας και ένα τέτοιο διαμάντι πρέπει να το βλέπει ο κόσμος…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!