Street crossover *Κυβισμός: 745 cc * Ιπποδύναμη: 57,8 ίπποι, στις 6.750 rpm * Τελική: 177 km/h *Βάρος: 214 Kg (γεμάτη) * Τιμή: 9.050 ευρώ Δοκιμάζοντας το Honda NC750X 2021 με το κανονικό κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων, που έχει ανανεωθεί με την ευκαιρία των προδιαγραφών Euro5 σε διάφορα σημεία, ανακαλύπτουμε την πιο πρόσφατη άποψη της [...]
Ένας μοναχικός ηγέτης *Κυβισμός: 745 cc * Ιπποδύναμη: 57,7 ίπποι / 6.750 rpm *Τελική: 174 km/h (πραγματική) *Βάρος: 236 κιλά (γεμάτη) *Τιμή: 13.500 ευρώ Έχουν περάσει αισίως πέντε χρόνια από τότε που πρωτοεμφανίστηκε το Honda X-ADV, δημιουργώντας μια νέα κατηγορία στα δίτροχα. Ανταγωνισμός ακόμη δεν υπάρχει – τουλάχιστον όχι άμεσος – και η Honda έκανε [...]
Ο Σφετεριστής του θρόνου *Kυβισμός: 471 cc * Iπποδυναμη: 46,0 ίπποι/8.500 rpm *Τελική: 167 km/h *Βάρος: 188 κιλά (κενή) *Τιμή: 5.995 ευρώ H δημοφιλέστερη κατηγορία μοτοσυκλετών της ελληνικής αγοράς από πλευράς πωλήσεων είναι αυτή των crossover Adventure και πιο συγκεκριμένα των μεσαίου κυβισμού. To Voge 500DS είναι η πρώτη προσπάθεια της εταιρίας να μπει στο [...]
Ένα γυμνό με μπόλικο χαρακτήρα *Kυβισμός: 471 cc * Iπποδυναμη: 43,0 ίπποι/8.500 rpm *Τελική: 180 km/h *Βάρος: 194 κιλά (κενή) *Τιμή: 5.995 ευρώ Ίσως οι έλληνες μοτοσυκλετιστές να προτιμούν τις μοτοσυκλέτες Adventure περισσότερο σε σύγκριση με τις naked, αλλά το Daytona Rockstar 500, χάρη στις αρετές του, μπορεί να τους κάνει να αναθεωρήσουν. Πρόκειται για [...]
Για την πόλη… και τις εξοχές *Κυβισμός: 312 cc * Ιπποδύναμη: 35,4 ίπποι στις 9.500 rpm * Τελική: 148 km/h *Βάρος: 193 kg (γεμάτο) * Τιμή: 4.495 ευρώ Μιας και ο άνθρωπος θεωρητικά εξελίσσεται διαρκώς, μαζί με τα προϊόντα που τον περιτριγυρίζουν, από το πλάνο δεν μπορούν να λείπουν και οι μοτοσυκλέτες που ακολουθούν τον [...]
Πασπαρτού κυβικών 250 *Κυβισμός: 249 cc * Ιπποδύναμη: 24,5 ίπποι στις 9.500 rpm * Τελική: 140 km/h *Βάρος: 153 kg * Τιμή: 4.150 ευρώ (χωρίς ΤΤ) Μετά την επιτυχία του Benelli TRK 502 στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, ένα μικρότερο TRK έρχεται στην αγορά, που χρησιμοποιεί τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 250 κυβικών της ιταλικής εταιρίας [...]
Τα “γυμνά” του Πέζαρο *Kυβισμός: 754 cc * Iπποδυναμη: 76,0 ίπποι/8.500 rpm *Τελική: 196 km/h *Βάρος: 226 κιλά (γεμάτο) *Τιμή: 8.150 ευρώ (χωρίς Τ.Τ) Το Benelli 752s, αποτελεί το πρώτο δείγμα της υπέρβασης που επιχειρεί η εταιρία στους μεγαλύτερους κυβισμούς. Ένα σύγχρονο roadster, με κρυφούς άσους στο μανίκι, αλλά και χαρακτηριστικά που το τοποθετούν σε [...]
Ο γύρος του κόσμου με το ένα χέρι *Kυβισμός: 1.084 cc * Iπποδυναμη: 100,2 ίπποι / 7.500 σ.α.λ. *Τελική: 193 km/h *Βάρος: 236 κιλά (γεμάτη) *Τιμή: 16.500-19.900 ευρώ H Ηonda έκανε την απαραίτητη, λόγω προδιαγραφών αλλά και απαιτήσεων της κατηγορίας, υπέρβαση στα κυβικά, εξοπλίζοντας τις ουκ ολίγες εκδόσεις των Africa Twin με έναν κινητήρα 1.084 cc. Συνδυαστικά [...]
Space Supermotard *Κυβισμός: 155 cc *Ιπποδύναμη: 18 ίπποι στις 9.250 rpm *Τελική: 127 km/h *Βάρος: 150 kg (γεμάτο) *Τιμή: 2.995 ευρώ Kανονικά θα έπρεπε πλέον να έχουμε συνηθίσει τη φιλοσοφία της Daytona by Zontes, η οποία θέλει εντυπωσιακά σε σχεδίαση μοντέλα να συνοδεύονται από ένα απίστευτο επίπεδο εξοπλισμού και μια πολύ προσιτή τιμή. Θα έπρεπε, [...]
Μια Γαλλίδα απ’ το Dakar *Kυβισμός: 698 cc * Iπποδυναμη: 73,4 ίπποι/8.500 rpm *Τελική: 192 km/h *Βάρος: 204 κιλά (γεμάτη) *Τιμή: 12.190 ευρώ Θα μπορούσε να αποτελέσει διατριβή για τους “μοτο-φιλοσόφους” του μέλλοντος το πώς η Yamaha κατάφερε να προσδώσει έναν τόσο διακριτό και γοητευτικό χαρακτήρα στο Ténéré με την προσθήκη μερικών σπέσιαλ εξαρτημάτων και [...]