Τourist + Racer = Tracer
* Κυβισμός: 847 cc * Ιπποδύναμη: 115 hp/10.000rpm * Tελική: 207 km/h * Βάρος: 210 Kg (πλήρες) * Τιμή: 10.900 ευρώ
Έκανε τη διαφορά με την εμφάνισή τoυ το 2015 για την κατηγορία των crossover-adventure, έχοντας τη δυνατότητα και να ταξιδεύει και να κινείται σαν σπορ μοτοσυκλέτα, όπου και όποτε χρειαζόταν. Με έναν εκρηκτικό τρικύλινδρο κινητήρα και τιμή κοντά στις 11.000 ευρώ η Yamaha Tracer 900 κατάφερε να είναι και τουρίστας και “άθλητής” την ίδια στιγμή. Γι’ αυτό και ονομάστηκε Τ-Racer…
Η μοτοσυκλέτα που οδηγήσαμε ήταν μια Yamaha Tracer 900 του 2017 προδιαγραφών Euro4, με όλες τις αλλαγές που απαιτούσαν οι ευρωπαίοι νομοθέτες και ελάχιστη διαφορά είχε από πλευράς επιδόσεων σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκδόσεις Euro3.
Παρότι ο κινητήρας προσαρμόστηκε στις νέες προδιαγραφές, δεν χάθηκαν ίπποι στο δρόμο, κι έτσι παραμένουν 115 στις 10.000 rpm. Η 900 επίσης συνεχίζει να είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα, με το διάσημο, στρογγυλό έμβλημα με τα τρία διαπασών, του οίκου από την Iwata, πάνω στο φέρινγκ της.
Λίγο η δυναμική εμφάνιση, περισσότερο οι επιδόσεις και ο τρικύλινδρος κινητήρας με τα μοναδικά χαρακτηριστικά του, λίγο η διττή προσωπικότητα, αλλά και η κληρονομιά των Yamaha ΤDM 900 την έφεραν πρώτη σε πωλήσεις στην Ελλάδα. Μια ταιριαστή μοτοσυκλέτα για τη συγκεκριμένη χώρα.
Πως οδηγηθήκαμε όμως στα crossover μοντέλα, εμείς που σαν μοτοσυκλετιστές ήμασταν κομμένοι και ραμμένοι για ψευδοεντούρο; Οι μεγάλες εντούρο, οι maxi, ή mega enduro όπως ονομάζονται στην Ευρώπη, κινήθηκαν προς άλλη κατεύθυνση, μετατοπίστηκαν προς την άσφαλτο δημιουργώντας μοτοσυκλέτες σαν την Tracer 900. Άρα χάθηκε λίγος “χωμάτινος προορισμός” για χάρη του “λίγο παραπάνω σπορ για την άσφαλτο”.
Παράλληλα με την επιτυχία των Tracer όμως πρέπει να συνυπολογίσουμε και την επιτυχία της modular, οικογένειας MT μοτοσυκλετών πολλαπλών χρήσεων, της Yamaha που κατάφερε με κοινές πλατφόρμες (πλαίσιο, κινητήρας, αναρτήσεις, φρένα, κ.λπ.) να δημιουργήσει διαφορετικά μοντέλα που κατάφερναν συνάμα να έχουν το δικό τους χαρακτήρα.
Κι αυτός ο χαρακτήρας προέρχεται κυρίως από τον κινητήρα, τον CP3 των τριών κυλίνδρων, που βρίσκει το δρόμο του πάνω στο Tracer 900, στην καλύτερη ίσως εφαρμογή του. Πρόκειται για 115 ίππους πάνω σε 210 κιλά, προσφέροντας έτσι έναν καλό λόγο βάρους /δύναμης και διασκέδασης.
ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
Ένα έξυπνα ενσωματωμένο μικρό φέρινγκ ενσωματώνεται σε ένα κουστούμι που είναι μινιμαλιστικό, αποτελούμενο από πολλά τμήματα που δίνουν την εντύπωση μυών, η μοτοσυκλέτα δείχνει ρωμαλέα και δυναμική. Τα δυο μπροστινά “μάτια”-προβολείς δείχνουν σπορτίβικη αποφασιστικότητα και υπαινίσσονται με τον τρόπο τους τις δυνατότητες της 900.
Η ζελατίνα είναι στενή και ρυθμιζόμενη χωρίς εργαλεία σε τρεις θέσεις, για να βρίσκει ο καθένας αυτό που του ταιριάζει. Όπως και στην Tracer 700 το προφίλ της μοτοσυκλέτας είναι ανισοβαρές, δηλαδή “γεμάτο” μπροστά και “άδειο” λεπτό πίσω.
Ενδιαφέρον έχει σχεδιαστικά το γεγονός ότι οι δημιουργοί της Yamaha Tracer 900 δεν έκρυψαν τα σωθικά του κινητήρα με καπάκια ή καρίνα, αφήνοντας έτσι τις όμορφες εξατμίσεις να ελιχθούν σε κοινή θέα.
Οι προβολείς είναι LED και στα άκρα του τιμονιού υπάρχουν προστατευτικές χούφτες, που θυμίζουν περισσότερο ψευδοεντούρο. Οι γωνίες του ρεζερβουάρ κινούνται με αυτές του φέρινγκ και η χωρητικότητά του φτάνει τα 18 λίτρα, ενώ τα όργανα προτείνουν περισσότερο τη λειτουργικότητα παρά την κομψότητα.
Διαθέτουν δύο ψηφιακές οθόνες, με πλήθος χρήσιμων ενδείξεων (ταχύμετρο, στροφόμετρο σε μπάρες, ένδειξη βενζίνης, ρολόι, σχέση κιβωτίου, κατανάλωση, χιλιομετρητές, κ.λπ.
Το φινίρισμα και τα χρώματα είναι καλής ποιότητας, προσφέροντας μια εικόνα προσεγμένης συνολικά κατασκευής. Η μοτοσυκλέτα του 2017 που οδηγήσαμε – λίγο πριν την ανανεωμένη έκδοση της 900 του 2018, που έρχεται σύντομα – έβγαινε σε τρεις χρωματισμούς: μπλε, μαύρο ματ και ένα βαρύ πράσινο, με ενδιαφέρουσες πινελιές τα μπρονζέ σημεία στον κινητήρα, στην κεφαλή και τα πλαϊνά καπάκια, αλλά και τα χρυσά στελέχη του ανάποδου πιρουνιού.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ένα μεγάλο κεφάλαιο για την Yamaha Tracer 900 είναι ο συγκεκριμένος κινητήρας της που είναι μαζεμένων διαστάσεων, ονομάζεται CP3 (από το crossplane) και είναι τρικύλινδρος 847 cc. Έχει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τεταβάλβιδες κεφαλές, offset κομβία και αποδίδει 115 ίππους στις 10.000rpm. Η ροπή είναι 8.9 kgm, στις 8.500 rpm.
Το κιβώτιο ταχυτήτων των έξι σχέσεων είναι ίδιο με αυτό της γυμνής αδελφής ΜΤ-09, η τροφοδοσία γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό, ενώ υπάρχει ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle). Ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος – slipper- με υποβοήθηση (A&S). Υπάρχει ένα χρήσιμο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Traction Control με τρία προγράμματα λειτουργίας, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Ο κινητήρας της Tracer διαθέτει τρεις χαρτογραφήσεις D-Mode με δυνατότητα επιλογής (για σπορ οδήγηση, για κανονική και τέλος για ήπια χρήση, για συνθήκες με μειωμένη πρόσφυση).
ΠΛΑΙΣΙΟ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΦΡΕΝΑ
Το πλαίσιο είναι ίδιο με της Yamaha MT-09, περιμετρικό με τον κινητήρα να κρέμεται από πάνω του, χυτοπρεσαριστό αλουμινένιο με γωνία κάστερ 24 °, ίχνος 100 mm και μεταξόνιο 1. 442 mm. Το πιρούνι είναι ανάποδο με καλάμια 41 mm, είναι ρυθμιζόμενο σε επαναφορά και προφόρτιση και έχει διαδρομή 137 mm. Πίσω χρησιμοποιείται μονό αμορτισέρ με μοχλικό, δίνει διαδρομή τροχού 130mm, με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς.
Τα φρένα για κάποιο λόγο δεν χρησιμοποιούν δίσκους τύπου μαργαρίτα (ενώ θα ταίριαζε στο ύφος της μοτοσυκλέτας) και έχουν μπροστά διάμετρο 298mm, με δαγκάνες ακτινικής στήριξης τεσσάρων εμβόλων.
Τον πίσω τροχό επιβραδύνει ένας δίσκος διαμέτρου 245mm, με πλευστή δαγκάνα ενός εμβόλου. Το δικάναλο ABS είναι στον βασικό εξοπλισμό.
Οι τροχοί είναι στρητάδικοι στις 17 ” με ελαστικά δρόμου 120 / 70-17 μπροστά και 180 / 55-17 πίσω. Οι ζάντες είναι βαμμένες μαύρες, χυτές αλουμινένιες με έξι διπλά μπράτσα. Το συνολικό βάρος είναι 210 κιλά με τη μοτοσυκλέτα πλήρη υγρών.
ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
Η μοτοσυκλέτα είναι εντυπωσιακή και λόγω μεγέθους και λόγω επιθετικού σχεδιασμού. Το αντιλαμβάνεσαι καθώς βαδίζεις προς το μέρος της έτοιμος να την οδηγήσεις για πρώτη φορά. Έχεις ακούσει πολλά καλά για αυτήν. Έρχεται η ώρα να τα γευτείς για πρώτη φορά.
Η θέση οδήγησης της Yamaha Tracer 900 είναι όρθια, με τον κορμό του αναβάτη να γέρνει ελαφρώς μπροστά, που πρέπει να τεντώσει τα χέρια του για να φτάσει στο μεγάλο τιμόνι. Πρόκειται για μια θέση οδήγησης που θα βολέψει καλύτερα τα μεγαλύτερα αναστήματα, παρά τα χαμηλότερα.
Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 3 θέσεις χωρίς εργαλεία, ενώ η καλοφτιαγμένη, φαρδιά και εργονομική σέλα του αναβάτη είναι ρυθμιζόμενη σε 2 ύψη, όπως ρυθμιζόμενο είναι και το μεγάλου πλάτους τιμόνι σε 2 θέσεις. Αυτά σε υποδέχονται πρώτα μόλις ανέβεις πάνω στην 900. Αυτά και ένα περισσότερο λειτουργικό – παρά άκομψο – ορθογώνιο ψηφιακό όργανο, με ευκρινείς ενδείξεις.
Η σέλα σε αφήνει να μετακινηθείς λίγο μπρος-πίσω, αλλά στο πίσω της μέρος δεν έχει πολύ αφρώδες. Είναι λίγο κατηφορική και έτσι ρίχνει βάρος στους καρπούς του αναβάτη (κάτι πολύ χρήσιμο στις υψηλές ταχύτητες).
Η πρώτη ταχύτητα διπλο-κουμπώνει και κάνει θόρυβο όταν μπαίνει. Οι υπόλοιπες σχέσεις μπαίνουν εύκολα, γρήγορα και χωρίς πολύ θόρυβο.
Ο συμπλέκτης αποσυμπλέκει ψηλά, σε μικρή διαδρομή της μανέτας και χρειάζεται εξοικείωση, ενώ ρυθμίζεται εύκολα από ένα κλασικό περιστροφικό σύστημα, μιας και δεν είναι υδραυλικός, αλλά με συρματόσχοινο.
Ο τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας, που θεωρητικά συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των δικύλινδρων (ροπή) και των τετρακύλινδρων (ταχυστροφία και ιπποδύναμη) έχει χαμηλό μπάσο ήχο, ακούγεται σαν γεννήτρια στις χαμηλές στροφές, ενώ ψηλά εκπέμπει το χαρακτηριστικό και γοητευτικό τρικύλινδρο ουρλιαχτό.
Λίγοι κραδασμοί – γίνονται αντιληπτοί στην περιοχή της σέλας – εμφανίζονται στις 6.000 στροφές, χωρίς όμως να γίνονται ενοχλητικοί. Κάτω από τις 3.000 rpm παρατηρήσαμε μια μικρή αρρυθμία στον ψεκασμό, ενώ με το παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού η μοτοσυκλέτα τινάζεται με ζωντάνια μπροστά.
Υποφέρεις λίγο στους πρώτους ελιγμούς μέσα στην πόλη, λόγω μεγέθους της μοτοσυκλέτας, που δεν προσφέρει ευελιξία, ενώ αυτή η αρχική εντύπωση εξαφανίζεται όσο ανεβαίνει η ταχύτητα. Όπως είπαμε και στην εισαγωγή η συμμόρφωση του κινητήρα με τις νόρμες των προδιαγραφών Euro4 δεν άλλαξαν τον τρόπο απόδοσής του, ίσως να τον μαλάκωσαν λίγο στην απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού.
Η τελευταία παραμένει όμως και πάλι λίγο απότομη, κάτι ενοχλητικό στις χαμηλές ταχύτητες και στα “σταμάτα-ξεκίνα” της πόλης. Το πλάτος του τιμονιού κατά τη διήθηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα δεν σου επιτρέπει να περάσεις παρά με δυσκολία σε περιπτώσεις και την κατάσταση επιβαρύνουν οι χούφτες στα άκρα του. Επίσης μικρή είναι η ακτίνα στροφής του τιμονιού, μην βοηθώντας την κατάσταση.
Μόλις πειράζεις λίγο την 900, την προκαλέσεις, ανοίγοντας λίγο πιο απότομα το γκάζι, το αθλητικό ταμπεραμέντο της εμφανίζεται με μια κλοτσιά ισχύος, που κάνει τις χημικές αντιδράσεις στο σώμα του αναβάτη να τρέχουν… μαζί με την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα εξ άλλου.
Από τα φανάρια, έτσι και ξεκινάτε με όρεξη και χωρίς να χρειάζεται η χρήση συμπλέκτη οι ανυψώσεις μπροστινών τροχών είναι εφικτές, κάνοντας την 900 να μοιάζει με άγριο ασυγκράτητο άλογο.
Αν κάποιος θέλει να ενεργήσει πάνω στα άγρια άλογα της Tracer 900 καταπραϋντικά δεν έχει παρά να αλλάξει την χαρτογράφηση, η οποία κάνει την απόκριση στο γκάζι πολύ πιο αργή και ήπια (εξαφανίζοντας το τίναγμα-νευρικότητα που λέγαμε παραπάνω), βοηθώντας τον στην αργή κίνηση της πόλης.
Η συγκεκριμένη διάταξη – τρικύλινδρου σε σειρά – κινητήρα προσφέρει άμεση απόκριση στο γκάζι, γεμάτες χαμηλές και μεσαίες στροφές, καλή έκρηξη δύναμης, αλλά και γρήγορο ανέβασμα στροφών, μαζί με μια καλή τελική. Τι άλλο να ζητήσει κάποιος;
Το ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle), και οι 3 χάρτες ανάφλεξης (D-Mode), που μπορούν να επιλεχθούν και εν κινήσει, αλλάζουν έντονα τον τρόπου που αποδίδει ο κινητήρας. Στη στανταρ ρύθμιση επανέρχεται ο κινητήρας κάθε φορά που σβήνει, στην επιλογή A δίνεται έμφαση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές (απόλαυση), ενώ στην Β παρότι παραμένει η μέγιστη απόδοση ανέπαφη η απόκριση στο γκάζι (που μεγαλώνει τη διαδρομή του στο γκριπ) είναι πολύ πιο προοδευτική.
Στη σπορ οδήγηση πρέπει να συνυπολογιστούν τα παρακάτω χαρακτηριστικά. Το δυνατό πάτημα του μπροστινού φρένου, και το “δάγκωμα” των δίσκων φέρνει βύθιση, πιέζοντας το πιρούνι να εξαντλήσει τη διαδρομή των 137 mm, γιατί όσο προοδευτική λειτουργία κι αν έχουν τα ελατήριά του, δεν μπορεί να συναγωνιστεί τα αντίστοιχα των supersport μοτοσυκλετών. Λογικό.
Στα γρήγορα κατεβάσματα ταχυτήτων ο γρήγορος αναβάτης θα εκτιμήσει τον μονόδρομο συμπλέκτη που δεν μεταφέρει απότομα το βάρος στον μπροστινό τροχό. Σε δρόμο με καλή άσφαλτο και στροφές, η 900 – ακόμα και νορμάλ, χωρίς παρεμβάσεις σε αναρτήσεις, φρένα, κ.λπ – προσφέρει εγγυημένη απόλαυση, κάνοντας τις διαδρομές ένα απίθανο παιχνίδι ενηλίκων.
Η 900 πιάνει τα 170 km/h για αστείο, καταπίνει τα χιλιόμετρα “με μια χαψιά”, που λένε. Η τελική που πέτυχε ήταν πάνω από 205 πραγματικά χιλιόμετρα την ώρα, ενώ στην επιτάχυνση 0-400 πέτυχε 11,6 δευτερόλεπτα.
Η κατανάλωση του τρικύλινδρου κινητήρα έφτασε στην καλύτερη τα 5,4 λίτρα στα 100 km και στην χειρότερη (γρήγορη οδήγηση) τα 6,5 λίτρα στα 100 km. Αυτό σημαίνει αυτονομία 300 περίπου χιλιομέτρων.
Στο ταξίδι, η συγκεκριμένη θέση οδήγησης, αν και δεν της φαίνεται, κάνει μεγάλη διαφορά. Ακόμα και μετά από μεγάλες διαδρομές, δεν υπάρχουν πιασίματα ή μικρο-πόνοι στην πλάτη ή τα χέρια, τη μέση ή τα γόνατα. Ακούγεται περίεργο γιατί η μοτοσυκλέτα δεν είναι φτιαγμένη μόνο για τουριστική χρήση και παρόλα αυτά μπορείτε να οδηγήσετε ώρες, κάτι που οφείλεται βασικά από τη σχέση ύψους του τιμονιού, την απόσταση ανάμεσα σε σέλα και μαρσπιέ.
Επίσης η ρυθμιζόμενη οθόνη σε τρία ύψη ζελατίνα – αν και θα την θέλαμε λίγο πιο πλατιά – συμβάλλει θετικά στην αποφυγή της φόρτισης και της κούρασης του λαιμού του αναβάτη από τον αέρα. Παρ’ όλα αυτά η προστασία από τον αέρα είναι μέτρια, με τη ζελατίνα να αφήνει στροβιλισμούς που φέρνουν θόρυβο στο κράνος του αναβάτη. Παράλληλα το design-άτο, με εγκοπές φέρινγκ αφήνει και αυτό αέρα να φτάσει στο σώμα του αναβάτη.
Παράλληλα και ο συνεπιβάτης θα αισθανθεί άνετα, καθισμένος λίγο πιο ψηλά, με καλή και φαρδιά σέλα και τα πόδια του τοποθετημένα σε καλή – ίσως λίγο πιο ψηλά – απόσταση πάνω στα μαρσπιέ.
Το μπροστινό φρένο έχει αρκετά καλή αίσθηση και προσφέρει – μαζί με το πίσω φρένο βεβαίως – επιβραδύνσεις στα 37 μέτρα από ταχύτητα 90 km/h, και 11,5 μέτρα από τα 50 km/h. Πίσω φρένο στις μεγάλες ταχύτητες πάντως δεν αντιλαμβάνεσαι τι ακριβώς κάνει και ξαφνικά ενεργοποιεί το ABS του. Μόνο στις μικρές ταχύτητες εμφανίζει κάποια αίσθηση.
Πιρούνι και αμορτισέρ είναι τόσο σκληρά όσο πρέπει, ώστε να κρατούν στην πορεία του το σύνολο και να μην ταλαιπωρούν τον αναβάτη, ο οποίος με τις ρυθμίσεις που διαθέτουν θα βρει αυτό που του ταιριάζει.
Η σταθερότητα και το κράτημα της Yamaha Tracer 900 είναι πάνω από τον μέσο όρο και δεν θα απαιτήσει κάποιες ικανότητες από πλευράς αναβάτη για να του προσφέρει τα απαιτούμενα επίπεδα ασφάλειας.
ΕΠΙΛΟΓΟΣ, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Η δυναμική της εισόδου της Yamaha MT-09 Tracer στην κατηγορία των μοτοσυκλετών Adventure πριν από τρία χρόνια, που κατάφερε να γίνει αγαπητή τόσο γρήγορα από πολύ κόσμο (και best seller σε περιπτώσεις) είναι δεδομένη. Διαθέτοντας δυνατά στοιχεία και έναν χαρισματικό τρικύλινδρο κινητήρα κατάφερε να ξεχωρίσει μέσα σε μία ανταγωνιστική και δημοφιλή κατηγορία. Ένα από τα ισχυρά της σημεία είναι η τιμή της (εντάξει θα προτιμούσαμε να είναι χαμηλότερη) σε σχέση με αυτά που προσφέρει.
Η πρακτικότητά της και η δυνατότητα που έχει να κινηθεί – ακόμα και σε χώμα – σε πλήθος τερέν, αλλά και οι τουριστικές της επιδόσεις την κάνουν πολύτιμη στους ιδιοκτήτες της. Το γεγονός ότι αποδίδει κοντά στους 105 ίππους στον τροχό – ένα νούμερο που κρίνεται μέσο σε σχέση με αυτά που έχουν φτάσει τα μεγαλύτερου κυβισμού crossover-adventure μοντέλα (μέχρι και 177) – μοιάζει να μην εντυπωσιάζει όποιον το ακούει.
Αντίθετα όμως είναι ο τρόπος που αποδίδει ο 847 κυβικών 3κύλινδρος κινητήρας του, που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο. Γιατί όποιοι κατεβαίνουν από τη σέλα του μετά από βόλτα κάνουν δυο πράγματα: πρώτα χαμογελούν και αμέσως μετά ρωτούν “πως το κατάφεραν αυτό;”, μια ερώτηση που απευθύνεται εμέσως πλην σαφώς προς τους μηχανικούς της Yamaha…
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
- Ρυθμιζόμενη σέλα, ρυθμιζόμενο τιμόνι, ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Καλά πάμε εδώ.
- Υπάρχει και παροχή ρεύματος πάνω στο φέρινγκ, αλλά παλαιού τύπου 12V
- Eκτός από πλάγιο, υπάρχει και ένα πολύ χρήσιμο κεντρικό σταντ
- Μεγάλος είναι ο κατάλογος των after market αξεσουάρ για τη Yamaha Tracer 900. 59 το σύνολο
- Πολύ καλά είναι τα φώτα, κλασικά LED με “λευκό-ψυχρό” φως και πολύ καλή μεγάλη σκάλα
- Καλή η κόρνα και μοδάτοι οι καθρέφτες, περιορισμένου πεδίου όμως
- Οι χούφτες ενοχλούν κατά την κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, το ξανα-είπαμε αυτό…
- Το όργανο κάνει μια ελαφρώς ενοχλητική αντανάκλαση τη νύχτα πάνω στο ψηλότερο μέρος της ζελατίνας
- Πολύ έξυπνο το kill switch που έχει ενσωματωμένη και τη μίζα
ΥΠΕΡ
- Επιδόσεις, ροπή
- Χαρακτήρας κινητήρα
- Αναρτήσεις, φρένα
- Στιβαρότητα
ΚΑΤΑ
- Πλάτος τιμονιού
- Αίσθηση πίσω φρένου
- Κίνηση μέσα στην πόλη
YAMAHA TRACER 900 – ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤΙΜΗ: 10.900 ευρώ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, 3κύλινδρος, υγρόψυκτος, κυβισμού 847 cc, με 2 ΕΕΚ και 2 βαλβίδες στον κύλινδρο, τροφοδοσία με ψεκασμό
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 115 hp, στις 10.000 rpm
ΡΟΠΗ: 8,7 kgm, στις 8.500 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ: 6 Σχέσεων
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ: Υγρός πολύδισκος
ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ: Ανοικτό, τύπου διαμάντι, περιμετρικό από αλουμίνιο
ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ: 6 σχέσεων
ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Αλυσίδα
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ/ ΠΙΣΩ: Ανεστραμμένο πιρούνι, με καλάμια διαμέτρου 41 mm, διαδρομής 137 mm / Ένα αμορτισέρ, διαδρομής τροχού 130 mm
ΦΡΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: Δίσκος διαμέτρου 298mm, δαγκάνα 4 εμβόλων / Δίσκος 245 διαμέτρου mm, με ABS
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ/ΠΙΣΩ: 17 ιντσών / 17 ιντσών (διαστάσεις ελαστικών 120/70 μπροστά, 180/55 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1.440 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 845-860mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 18 lt
ΒΑΡΟΣ: 210 kg (γεμάτη)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Μοτοδυναμική ΑΕ, Ασπρόπυργος, Θέση Κύριλλος, τηλ. 801- 11 – 926242, www.yamaha-motor.eu/gr