MotorBike.gr

YAMAHA XSR 900: Αγνώριστο από την JvB-moto

02/09/2019

Νέοι σχεδιαστικοί δρόμοι

Μια διαφορετική γραμμή – με τάσεις τετραγωνισμού – επιδεικνύει η σπέσιαλ Yamaha XSR 900 JvB-moto που προτάθηκε στο πρόσφατο πρόγραμμα Yard Built της Yamaha, όπου παρουσιάζονται δουλειές μηχανικών και βελτιωτών από όλο τον κόσμο.

Επί σειρά ετών συνεργάτης της Yamaha, ο Γερμανός βελτιωτής μοτοσυκλετών custom και ιδρυτής της JvB-moto, Jens von Brauck, έχει γίνει ονομαστός για το μινιμαλισμό των σχεδίων των μοτοσυκλετών του. Το πρώτο τoυ μοντέλο Yard Built ήταν το VMAX “Infrared” του 2015, ένα “dragster-meets-café” που σηματοδότησε την 30ή επέτειο αυτής της εμβληματικής μοτοσυκλέτας.

Aκολούθησε το “Super 7”, η πρώτη custom έκδοση του XSR700, που ανέδειξε την τεράστια γκάμα διαθέσιμων επιλογών (που πωλούνται από την KEDO Γερμανίας) για την εξατομίκευση του στάνταρ μοντέλου. Με βάση μια “ρέουσα” μορφή του XSR χωρίς κενά/διακοπές στο κουστούμι της, η JvB-moto δημιούργησε μια ακόμα όμορφη μοτοσυκλέτα με καθαρές compact γραμμές.

Τέσσερα χρόνια αργότερα, η ομάδα του Jens von Brauck  επιστρέφει, προβάλλοντας το εντυπωσιακό customizing όραμά της μέσα από τη δημιουργία του CP3. Η μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Café Racer Festival 2019, όπου και πήρε το βραβείο Best of Show.

Μιλώντας για τη δημιουργία του, ο von Brauck περιέγραψε με σαφήνεια το όραμά του: “Η μεγαλύτερη ρετρό επιρροή βρίσκεται στις γραμμές και στις αναλογίες. Μου αρέσουν πολύ τα concept αυτοκίνητα των δεκαετιών του ’70 και του ’80, τα οποία αποτέλεσαν σημαντική έμπνευση για αυτό εδώ το μοντέλο. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει διακριτική όψη με καθαρές γραμμές και δίνει περισσότερο την αίσθηση ενός concept μοντέλου παρά μιας τυπικής custom δημιουργίας”.

Παρότι το ρετρό θέμα αποτελεί εν μέρει μια επιρροή για το CP3, η σχεδίαση της JvB-moto τονίζει το γεγονός ότι πρόκειται για μια πραγματική μοτοσυκλέτα. Έχει χρησιμοποιηθεί το μπλε χρώμα των αγωνιστικών Yamaha, το οποίο όμως έχει γίνει πιο σκούρο και ματ ώστε να τονίζει τη νέα σχεδίαση και -ταυτόχρονα- να διατηρεί το χαρακτήρα του βασικού μοντέλου.

Όσο κι αν η σχεδίαση είναι εγγενώς μινιμαλιστική, το CP3 περιλαμβάνει μερικές ιδιαίτερα εξελιγμένες τροποποιήσεις, οι οποίες καταφέρνουν και το ανεβάζουν από το επίπεδο μιας τυπικής custom μοτοσυκλέτας σε αυτό ενός πραγματικού concept.

Μέσα στα ανθρακονημάτινα καλύμματα των τροχών υπάρχουν ελαστικά Pirelli Super Corsa, ενώ τα μπροστινά δισκόφρενα προέρχονται από τη Beringer. Τα μαρσπιέ της Lightech μειώνουν το βάρος και η νέα σέλα δείχνει να ταιριάζει με τη συνολική αισθητική.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 847cc δεν άλλαξε. Τη διαφορά -τουλάχιστον ηχητικά- την κάνει η special εξάτμιση της Termignoni, με τη Yamaha να ισχυρίζεται ότι έχει αυξηθεί κατά τι και η ιπποδύναμη.

Η JvB-moto ετοιμάζει ένα κιτ που θα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες είτε να δημιουργήσουν το δικό τους αντίγραφο του CP3 είτε απλώς να προσαρμόσουν κάποια εξαρτήματα αυτού. Το εν λόγω κιτ περιλαμβάνει καλύμματα τροχών, φρένα, μαρσπιέ, σέλα, εξάτμιση, μπροστινό φτερό, καλύμματα ρεζερβουάρ καυσίμου, χειροποίητο πίσω μέρος με φώτα τύπου LED, κιτ αλλαγής θέσης του ταχύμετρου, τιμόνι με ρυθμιζόμενη γωνία, προβολέα LED, μπροστά/πίσω φλας LED και βάση πινακίδας κυκλοφορίας.

Υπάρχει επίσης μια σειρά βιδωτών εξαρτημάτων που δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα και αναμένονται στις αρχές του 2020, παρέχοντας θεωρητικά απεριόριστες επιλογές για να προσαρμόσει ο καθένας το XSR900 του ανάλογα με τις προτιμήσεις του.

Περισσότερες πληροφορίες: jvb-moto.com

Πηγή: zougla.gr/auto-moto

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!