Μοτοσυκλέτες της Voge με τεχνολογία MV Agusta
Η κινεζική εταιρία Locin Motor, μητρική εταιρία της Voge – της οποίας οι μοτοσυκλέτες εισάγονται και στην Ελλάδα – προχώρησε σε συμφωνία με την ιταλική MV Agusta, ανταλλάσσοντας προϊόντα και τεχνογνωσία που θα προωθήσει και τις δυο εταιρίες σε Ευρώπη και Κίνα. Κείμενο: Νίκος Βιτσιλάκης
Η συμφωνία μεταξύ της MV Agusta με τον κινεζικό κολοσσό της Loncin έγινε το καλοκαίρι του 2019, μια συμμαχία που αποσκοπεί στην από κοινού εξέλιξη και παραγωγή μοτοσυκλετών μικρομεσαίου κυβισμού και όχι μόνο. Όλα τα μοντέλα θα είναι σχεδιασμένα στην Ιταλία, οι κινητήρες θα κατασκευάζονται από τη Loncin και η όλη συναρμολόγηση θα γίνεται σε εργοστάσιο της τελευταίας στην Κίνα.
Σε πρώτη φάση θα παρουσιαστούν τέσσερα μοντέλα, όλα με μονοκύλινδρους τετράχρονους κινητήρες 350-500cc και με την MV Agusta να εγγυάται, μέσω δηλώσεών της, για ένα τελικό αποτέλεσμα που θα ταυτίζεται με την ποιότητα των κορυφαίων μοντέλων της.
Το σίγουρο είναι πως αυτή η συμμαχία θα επιτρέψει στο θρυλικό ιταλικό εργοστάσιο τη διεύρυνση των πωλήσεών του, καθόσον θα προσφέρει στην αγορά μοτοσυκλέτες με προσιτή τιμή και “premium” χαρακτηριστικά.
Ταυτόχρονα, η πρόσβαση στην Ασία μέσω της συνεργασίας με τη Loncin Motor θα αυξήσει σημαντικά την παρουσία των Ιταλών σε μια τεράστια αγορά με αντίστοιχου μεγέθους δυνατότητες.
Από την άλλη, η συνεργασία θα δώσει μεγάλη ώθηση και στη Voge. H Voge ανήκει στη Loncin και αφορά σε μοτοσυκλέτες υψηλού ποιοτικού και κατασκευαστικού επιπέδου. Αυτή η τακτική σύμπραξης συνηθίζεται στο χώρο του αυτοκινήτου εδώ και πολλά χρόνια (Toyota-Lexus, Honda-Acura, Νissan-Infiniti κλπ).
Τα δύο εργοστάσια ανακοίνωσαν πως η συνεργασία τους δεν θα περιοριστεί μόνο στην παραγωγή των παραπάνω εν λόγω τεσσάρων μοντέλων, τα οποία θα δουν το φως της παραγωγής μέσα στο 2021, αλλά και πως θα περιλαμβάνει την “υποχρέωση” της MV Agusta να εξελίξει μια νέα σειρά “premium” μοτοσυκλετών με κινητήρα 800cc, οι οποίες θα κυκλοφορήσουν στην ασιατική αγορά κάτω από το brand της Voge.
Σε απλά ελληνικά, αυτό σημαίνει ότι στο άμεσο μέλλον θα δούμε αυτούσια τη σειρά Brutale/Dragster/Turismo Veloce 800 να κυκλοφορεί στις αγορές της Ασίας χωρίς το λογότυπο MV Agusta στο ρεζερβουάρ της… αλλά με αυτό της Voge.
Επίσης, αν δείτε τη φωτογραφία του προγραμματισμού των μελλοντικών μοντέλων της Voge που διέρρευσε στον Τύπο, στην κορυφή της δεύτερης στήλης από αριστερά υπάρχει ένα πολύ ενδιαφέρον και μυστηριώδες μοντέλο που ακούει στο όνομα Voge 950 DS (Adventure). Το τι κινητήρα θα χρησιμοποιεί το 950 είναι κάτι που μένει να δούμε.
Ο Πρόεδρος της Loncin Yong Gao δήλωσε για τη συνεργασία: “Η σύναψη της στρατηγικής συμφωνίας συμβάλλει στην κοινή αντίδραση Loncin/Voge και MV Agusta απέναντι στα νέα δεδομένα της παγκόσμιας αγοράς. Η Loncin θα χρησιμοποιήσει προηγμένους παραγωγικούς πόρους και γνώση της κινεζικής αγοράς για να βοηθήσει την MV Agusta να επεκτείνει τη σειρά προϊόντων της και να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά τους.
Η τεχνολογία της MV Agusta και η εξελιγμένη εμπειρία σχεδίασης μοτοσυκλετών υψηλής απόδοσης θα υποστηρίξουν το σήμα Voge της Loncin προκειμένου να καταστεί ηγέτης στην αγορά των μοντέλων premium στην Κίνα.”
Ο Timur Sardarov, Διευθύνων Σύμβουλος της MV Agusta Motor, δήλωσε με τη σειρά του: “Αυτή η στρατηγική συμμαχία είναι ένα σημαντικό βήμα για την εδραίωση του οράματός μας για το μέλλον της MV Agusta. Στόχος μας είναι να επαναβεβαιώσουμε την ηγετική θέση μας στην παραγωγή μοτοσυκλετών ανώτερης ποιότητας, ενώ παράλληλα διευρύνουμε την πελατειακή μας βάση προσφέροντας μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων χωρίς να διακυβεύεται ο ξεχωριστός σχεδιασμός και οι επιδόσεις των μοντέλων μας. Ανυπομονούμε να προοδεύσουμε με τους σωστούς συνεργάτες και τα σωστά προϊόντα, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες μας θα απολαμβάνουν μια ευρύτερη επιλογή μοντέλων που θα μοιράζονται το ίδιο DNA με τα αντίστοιχα της MV Agusta.”
Η Loncin Motor είναι ο σημερινός ηγέτης της κατηγορίας premium στην Κίνα, κατασκευάζοντας, συνολικά, περισσότερες από ένα εκατομμύριο μοτοσυκλέτες ετησίως. Από το 2005 ξεκίνησε τη συνεργασία της με τη BMW Motorrad, η οποία μέχρι στιγμής έχει αποφέρει πάνω από 100.000 πωλήσεις μοντέλων της γερμανικής φίρμας με κινητήρες κατασκευασμένους από την κινεζική εταιρία, όπως ο μονοκύλινδρος κινητήρας του G 650, οι δικύλινδροι των F 700/750/800/850/900 GS, και ο μονοκύλινδρος των σκούτερ C 400 X/GT.