MotorBike.gr

CFMoto 800 Adventure: Σε δύο εκδόσεις με τις ευλογίες της KTM

22/12/2020

Κινεζο-Αυστριακό αμάλγαμα

H συνεργασία CFMotoKTM γίνεται όλο και πιο στενή, και το 800, η Adventure μοτοσυκλέτα που ετοιμάζει η κινεζική εταιρία, θα παρουσιαστεί σε μια έκδοση που θα χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο κινητήρα του ΚΤΜ 790, ενώ την εμφάνιση έχει επιμεληθεί το Studio ΚISKA. Απ΄ό,τι φαίνεται μάλιστα, θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, με διαφορετικούς τροχούς.

Με την KTM να έχει προχωρήσει σύντομα – εσπευσμένα θα λέγαμε – στη δημιουργία μιας νέας γενιάς δικύλινδρων κινητήρων 890, η παραχώρηση του δικαιώματος κατασκευής και χρήσης του προηγούμενου κινητήρα, του 790, προς την κινεζική CFMoto επέτρεψε στη δεύτερη να δημιουργήσει μια νέα μοτοσυκλέτα με το όνομα CF800-5A (στην Ευρώπη πιθανά να λέγεται 800ΜΤ), χωρίς να προκαλείται άμεσος ανταγωνισμός.

To μοντέλο, που ανήκει ξεκάθαρα στην Adventure κατηγορία, έχει σχεδιαστεί από το Studio KISKA, το οποίο γνωρίζουμε κυρίως από τη μακρόχρονη συνεργασία του με την KTM (είναι αυτό που έδωσε στις “πορτοκαλί μοτοσυκλέτες” την χαρακτηριστική και ξεχωριστή τους ταυτότητα).

Στο παρελθόν, το αυστριακό Studio KISKA είχε επιμεληθεί τη σχεδίαση μοντέλων της CFMoto (σημαίνει ChunFeng), όπως το 650MT και τα NK, αυτή είναι όμως η πρώτη φορά που πέραν του design από τον μόνιμο συνεργάτη της KTM, θα χρησιμοποιηθεί και κινητήρας της αυστριακής εταιρίας.

Σε ό.τι αφορά τη δικύλινδρη κινητήρια μονάδα, μην περιμένετε φυσικά το λογότυπο της KTM χτυπημένο στα καπάκια του, ούτε ακριβώς την ίδια απόδοση των 95 ίππων – η οποία θα έχει κατέβει κοντά στους 80-85 ίππους. Έχει εκχωρηθεί απλά η άδεια χρήσης των σχεδίων του κινητήρα, σε ένα είδος συνεργασίας που μοιάζει ελαφρώς με αυτό που έχει συνάψει η ΚΤΜ με την ινδική Bajaj (στην οποία ανήκει εξάλλου το 49% της ΚΤΜ).

Για παράδειγμα, ο κινητήρας του Bajaj Dominar 400 ξέρουμε ότι βασίζεται στα σχέδια του μονοκύλινδρου 390, ωστόσο οι ρυθμίσεις σε αυτόν είναι διαφορετικές, ενώ τίποτα δεν απαγορεύει να πραγματοποιηθούν και περαιτέρω, πιο παρεμβατικές αλλαγές.

Η ουσία είναι ότι η κινεζική CFMoto από κει που δεν είχε τίποτα, βρέθηκε με ένα ικανό μοτέρ στα χέρια της, ώστε να το χρησιμοποιήσει κατά πως πιστεύει, στελεχώνοντας με αυτό μια νέα γενιά μοντέλων στα 800 κ.εκ.

Το CF800 -5A Adventure, φωτογραφίες του οποίου έχουν ήδη έχει διαρρεύσει, θα αποτελεί λοιπόν το πρώτο εξ αυτών και βάσει των τελευταίων φωτογραφιών που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο, είναι πολύ πιθανόν να υπάρξουν δύο εκδόσεις.

Όπως βλέπετε και στις σχετικές φωτογραφίες που δημοσιεύουμε, εντοπίζονται διαφορές στους τροχούς των δύο απεικονιζόμενων μοντέλων. Το ένα φέρει χυτή πεντάμπρατση ζάντα με ελαστικό προσανατολισμένο για χρήση στον δρόμο, ενώ το άλλο έχει ακτινωτό τροχό, με ελαστικό πιο έντονης χάραξης και διαμέτρου.

Παρατηρήστε επίσης σε αυτό το δεύτερο, τις ακτίνες του τροχού που πιάνουν σε εσωτερικό του στεφανιού, ανυψωμένο χείλος, άρα οι συγκεκριμένες ακτινωτές ζάντες θα δέχονται tubeless ελαστικά.

Ωστόσο πέραν τούτου, οι δύο μοτοσυκλέτες δεν ξεχωρίζουν σημαντικά μεταξύ τους.  Τα μόνα που παρατηρήσαμε με την μέθοδο του “βρες τις διαφορές”, είναι το διαφορετικό χρώμα και η ύπαρξη προστατευτικής ποδιάς και κεντρικού stand στην έκδοση με τους ακτινωτούς τροχούς. Ο δε μπροστινός τροχός είναι ίδιας διαμέτρου 19 ιντσών (και ο πίσω 17) και στις δύο περιπτώσεις.

Πέρα από τη διάμετρο των τροχών γνωρίζουμε ότι το βάρος θα είναι στα 248 κιλά (πλήρες υγρών), το μεταξόνιο στα 1.531 mm και η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 190 km/h σύμφωνα με το εργοστάσιο.

Υπομονή λοιπόν μέχρι την επίσημη παρουσίαση, που αν κρίνουμε από τον βαθμό ολοκλήρωσης που φαίνεται στις φωτογραφίες, δεν θα αργήσει!

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!