Και η Ευρώπη θέλει το 250άρι της…
Μια μοτοσυκλέτα κόσμημα. Από τις ομορφότερες και αξιολογότερες που κυκλοφορούν στον κόσμο και στην κατηγορία της. Αυτό τον εκπρόσωπο του τέταρτου του λίτρου, το Honda CBR250RR, υπάρχει περίπτωση να το δούμε το 2020 στην Ευρώπη.
Eίναι πραγματικά κρίμα πως το Honda CBR250RR, που διατίθεται στην ασιατική αγορά από το καλοκαίρι του 2016, δεν έχει βρει ακόμα το δρόμο του προς τη Γηραιά Ήπειρο.
Μια ωραιότατης εμφάνισης μοτοσυκλέτα της Honda που κάνει τους κατόχους διπλωμάτων Α2 να πηγαίνουν κατευθείαν στα CB 500 και πιο συγκεκριμένα στο CBR 500R, τη σπορ μοτοσυκλέτα της Honda που μπορούν να οδηγήσουν.
Υπάρχει ελπίδα να δούμε το Honda CBR250RR να αποβιβάζεται το 2020 στις ακτές μας; Έτσι ακούγεται…
Δείτε λίγο τα τεχνικά χαρακτηριστικά του: ο κινητήρας είναι ένας δικύλινδρος 250cc και 8 βαλβίδων, υγρόψυκτος, με ισχύ 36.3 hp στις 12.500 rpm και ροπή 22,5 Nm (2,5 kgm) στις 10.500 rpm, με κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Φοράει αντεστραμμένο πιρούνι, προοδευτική ανάρτηση Pro-Link, φρένα μαργαρίτες (310mm μπροστά και 240mm πίσω) και μπροστινό με 2έμβολη ακτινική δαγκάνα και ABS (δικάναλο).
Η νέα έκδοση του 250 περιλαμβάνει 3 modes λειτουργίας (Comfort, Sport, and Sport+).
Το φέρινγκ διαθέτει δυο στενούς “κομμένους” από τμήμα του φέρινγκ προβολείς στο ρύγχος του και πίσω του βρίσκεται ένα σμιλευμένο έργο τέχνης στη θέση του ρεζερβουάρ, με χωρητικότητα 14,5 λίτρων.
Η μοτοσυκλέτα καταφέρνει να πιάσει τα 180 km/h τελικής και χρειάζεται 6,2 δευτερόλεπτα για να πιάσει 100 χιλιόμετρα. Το βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 168 kg.
Έχοντας οδηγήσει πρόσφατα και δοκιμάσει την πολύ καλή Kawawaki Ninja 400 (διαβάστε τη δοκιμή εδώ) και έχοντας θυμηθεί πόσο σημαντικό είναι να οδηγάς μια μοτοσυκλέτα με μικρό βάρος, “ψηφίζουμε” δαγκωτά τα “μικρά” και ευελπιστούμε στην αναγέννηση αυτής της κατηγορίας, που έχει μείνει πίσω τόσα χρόνια.
Αν το Honda CBR250RR (που κατασκευάζεται στην Ιαπωνία παρακαλώ… αν και αρχικά νομίζαμε ότι φτιάχνεται στο εργοστάσιο της Honda στην Ταϊλάνδη) βρει το δρόμο του προς την Ευρώπη, όπως ακούγεται, θα έχει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό των Kawasaki Ninja 400 φυσικά, των Yamaha R3, των Suzuki GSXR 250 και των KTM RC 390.