MotorBike.gr

Honda RS-X 150 ABS: Η εξέλιξη του GTR 150 Supra

15/11/2021

Όπως τα Fireblade…

Oνομάζεται διαφορετικά για κάθε αγορά. Στην Μαλαισία για παράδειγμα το λένε RS-X 150, στο Βιετνάμ Winner-X 150, στην Ελλάδα GTR 150 Supra και πρόκειται για το γνωστό μας, γρήγορο 150άρι της Honda. Tώρα τα 150άρια στην Νοτιοανατολική Ασία αποκτούν νέα χρώματα, ακόμα πιο σπορτίβικα και αγωνιστικά.

Με νέα εμφάνιση και μεγάλους προβολείς μπροστά αλά CBR1000RR Fireblade και βελτιώσεις εμφανίζεται το Honda RS-X 150 προδιαγραφών Euro 4, με τον 150cc μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα των 15.8hp στις 9.000rpm και των 13.6Nm στις 7.000rpm.

To 150 στις ασιατικές αγορές (παρουσιάστηκε το 2019) διαθέτει μονοκάναλο ABS, μόνο για τον μπροστινό τροχό και full LED φώτα.

Ο θάλαμος καύσης έχει βελτιωθεί, όπως και ο ψεκασμός PGM-Fi. Η σέλα και το κουστούμι έχουν φαρδύνει γενικότερα δίνοντας μια αίσθηση μεγαλύτερης σπορ μοτοσυκλέτας.

Δισκόφρενα υπάρχουν φυσικά μπροστά και πίσω, το όργανο είναι έγχρωμη οθόνη LCD και οι αναρτήσεις συμβατικό πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω.

Το Honda RS-X 150 απέκτησε τρία νέα χρώματα, την αγωνιστική τριχρωμία της Honda, το κίτρινο και τον γαλάζιο συνδυασμό.

Η τιμή του στη Μαλαισία, έτσι για να στεναχωρηθούμε (άλλες χώρες, άλλες τιμές μην ξεχνάτε) είναι κοντά στις 2.000 ευρώ. Δεν χρειάζεται να διατηρούμε ελπίδες να εμφανιστεί κάποιο τέτοιο μοντέλο (προς το παρόν τουλάχιστον) γιατί η συμμόρφωσή τους με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro 5 δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!