MotorBike.gr

Steve Jobs: Ο δημιουργός της Apple λάτρευε τη μοτοσυκλέτα!

29/12/2022

Η έμπνευση που ήρθε από μια BMW του ’66

Λίγοι γνωρίζουν ότι ο Steve Jobs, ο δημιουργός της Apple, ήταν μοτοσυκλετιστής και μάλιστα κλασικών επιλογών οδηγώντας μια BMW R60/2 του 1966, την οποία αγαπούσε υπερβολικά!

Αυτή η BMW ήταν μέσα στα αγαπημένα αντικείμενα του Jobs και κάποια στιγμή, όταν σταμάτησε να την καβαλάει, την τοποθέτησε σε εξέχουσα θέση μέσα στο σαλόνι της πολυτελούς βίλας του.

Επρόκειτο για ένα μοντέλο ιδιαίτερο, το οποίο όταν απέκτησε ο Jobs μέτραγε στην πλάτη του ήδη 17 χρόνια ζωής. Ο Steve Jobs αγόρασε την κλασική boxer BMW το 1983, ένα χρόνο πριν από την παρουσίαση του επαναστατικού Macintosh, που θα άλλαζε για πάντα τον κόσμο των υπολογιστών και της τεχνολογίας.

Αυτή την BMW R60/2 του 1966 χρησιμοποιούσε καθημερινά για να περιφέρεται στο Cupertino, την πόλη όπου είχε την έδρα της η Apple. Tην προτιμούσε από το αυτοκίνητό του, που ήταν μια Mercedes 500 SE, την οποία κυκλοφορούσε χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας!

Ο ίδιος ο Jobs είχε πει ότι η οδήγηση της BMW του “ήταν σαν να πετάς” και ότι η μοτοσυκλέτα του έδινε μια αίσθηση ελευθερίας που δεν είχε βιώσει με κανένα άλλο όχημα. Σημειώστε εδώ ότι ο Jobs, πέρα από τους πειραματισμούς του με ψυχεδελικά ναρκωτικά όταν ήταν νέος, αργότερα στη ζωή του έκανε διαλογισμό, ακολουθούσε τον βουδισμό και ήταν χορτοφάγος.

Υπάρχει μάλιστα μια ιστορία γύρω από αυτήν την BMW, που λέει πως ο Jobs κοιτώντας τη μοτοσυκλέτα του παρκαρισμένη δίπλα από ένα πιάνο μέσα στη βίλα του, εμπνεύσθηκε στο να δημιουργήσει προϊόντα που είχαν αξιοπιστία, αξία και υψηλή σχεδίαση.

Λάτρης της γερμανικής/ευρωπαϊκής μηχανολογίας και τεχνολογίας προτιμούσε τις Mercedes και τις Porche, αλλά και θεωρούσε την BMW του, εμβληματική γερμανική κατασκευή.

Η BMW R60/2 ήταν μαύρη, όπως όλες οι BMW της εποχής, με έναν 594 cc, 4βάλβιδο, δικύλινδρο boxer κινητήρα που απέδιδε 30 ίππους. Η τελική μετάδοση γινόταν με άξονα, η μπροστινή ανάρτηση ήταν ένα πιρούνι τύπου Earles, με βραχίονες και δύο αμορτισέρ.

Οι τροχοί των 18 ιντσών ήταν φυσικά με ακτίνες και τα φρένα ήταν μηχανικά ταμπούρα διαμέτρου 200 χλστ.

Όταν κυκλοφόρησε στα μέσα της δεκαετίας του ’60 είχε καταχωρηθεί σαν σπορ μοτοσυκλέτα, αφού ήταν πιο δυνατή κατά δύο ίππους (!) από την πιο απλή R60 (1956-1960) πάνω στην οποία είχε βασιστεί.

Η R60/2 λόγω του ότι ήταν αμερικάνικο μοντέλο, είχε ψηλό τιμόνι και φλας της Hella στα άκρα του τιμονιού της.

Επειδή ο Steve Jobs έχει υπόσταση “ημίθεου” για τους απανταχού λάτρεις της Apple και των προϊόντων της, η λατρεμένη του μοτοσυκλέτα έχει τεράστια, ανυπολόγιστη αξία. Παρ’ όλα αυτά είναι άγνωστο πού βρίσκεται σήμερα.

Φωτογραφία: National Geographic

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!