MotorBike.gr

Kawasaki Ninja Trophy ZX–4RR: Ενιαίο πρωτάθλημα νέων αναβατών

13/10/2023

Εργαστήρια δημιουργίας νέων αναβατών

Ένα ακόμα ενιαίο πρωτάθλημα για νέους αναβάτες διοργανώνεται στην Ιταλία, με στόχο τη διαρκή προσπάθεια να ενισχυθούν οι αγώνες μοτοσυκλέτας και να αναδειχθούν καινούριοι  ικανοί, ανταγωνιστικοί αναβάτες που θα διακριθούν σε αγώνες τοπικού και διεθνούς επιπέδου.

Αν υποθέσουμε πως μια χώρα θέλει να δημιουργήσει αγωνιζόμενους αναβάτες που κάποια στιγμή ίσως συμμετάσχουν και διακριθούν και σε διεθνές, ευρωπαϊκούς ή παγκόσμιους αγώνες. Τι κάνει;

Προωθεί για παράδειγμα 2-3 επιλεγμένους αθλητές “του χώρου” με την ελπίδα ότι μπορεί και να διακριθούν κάποια στιγμή;

Ή μήπως οργανώνει με σοβαρότητα έναν θεσμό – ένα ή περισσότερα ενιαία πρωταθλήματα – όπου συμμετέχουν βελτιωμένες, οικονομικές σπορ μοτοσυκλέτες παραγωγής, με απώτερο σκοπό τη δημιουργία  ενός “φυτώριου”  πολλών αναβατών; Εμείς μάλλον κλίνουμε προς το δεύτερο.

 

Ήταν το 1984 όταν η Kawasaki παρουσίασε το GPz900R στην αγορά, το μοντέλο που αντιπροσώπευε το πρώτο κεφάλαιο στη μακρά ιστορία της οικογένειας των «Ninja». Για να γιορτάσει τα 40 χρόνια του ονόματος Ninja, η Kawasaki στην Ιταλία επιστρέφει στις πίστες για να διοργανώσει ένα ενιαίο πρωτάθλημα (κύπελλο), το Trophy ZX – 4RR 2024 με τα νέα supersport μεσαίου κυβισμού 400άρια της.

Πέντε γύροι ετοιμάζονται λοιπόν από την Kawasaki που θα ενταχθούν στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας (CIV) στις βασικότερες  ιταλικές πίστες.

 

Ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής θα είναι το Kawasaki Ninja ZX-4RR, το νέο Supersport από το Akashi, μια πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία των μεσαίων σπορ μοτοσυκλετών. Πρόκειται για μια αξιόλογη μοτοσυκλέτα που θα δώσει την ευκαιρία σε νέο κόσμο να μπει στους αγώνες με έναν σχετικά οικονομικό τρόπο.

Η Kawasaki ZX4-RR 2024 έχει 4κύλινδρο σε σειρά κινητήρα, 400 cc, ιπποδύναμης 80 ίππων στις 14.500 rpm και η τιμή της στην Ιταλία φτάνει τα 9.690 ευρώ.

 

To αγωνιστικό κιτ Ninja Trophy κοστίζει 6.000 ευρώ και περιλαμβάνει και την υποστήριξη στους αγώνες.

Βασικοί υποστηρικτές του νέου θεσμού είναι η Pirelli, η Arrow και η Motul.

Έτσι, με οικονομικότερα-ενιαία πρωταθλήματα, δημιουργείς τις βάσεις για να φτιάξεις πολλούς νέους αθλητές που ίσως μπορέσουν να ανεβάσουν το επίπεδό τους και έπειτα να περάσουν πιθανά σε διεθνείς αγώνες. Όχι “σπρώχνοντας” 1-2 υποτιθέμενους “αστέρες”.

 

Έτσι γίνεται η δουλειά. Μαζικά. Αλλά τώρα… τι να μας πουν οι Ιταλοί για τους αγώνες μοτοσυκλέτας; Σιγά τους παγκόσμιους πρωταθλητές που έχουν αναδείξει τα τελευταία χρόνια…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!