MotorBike.gr

Fantic Stealth 125, Imola 125 2024: Eicma 2023

07/11/2023

Επέκταση και στις μοτοσυκλέτες δρόμου για την ιταλική εταιρία

Μετά τη δραστηριοποίηση της ιταλικής Fantic στις μοτοσυκλέτες εντούρο, μοτοκρός και ρετρο-scrambler και τις επιτυχίες στους αγώνες, έρχεται η σειρά των μοτοσυκλετών δρόμου. Δυο ολοκαίνουργια 125άρια, ένα γυμνό παραγωγής και ένα supersport πρωτότυπο, εμφανίστηκαν στο σαλόνι του Μιλάνου Eicma 2023.

Υπήρχαν ενδείξεις πως η Fantic ενδιαφερόταν για τις μοτοσυκλέτες δρόμου, ήδη από τη στιγμή που δημιούργησε αγωνιστική ομάδα στην κατηγορία των Μoto2 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, και μάλιστα όχι πρόχειρα… αλλά σε συνεργασία με τους ανθρώπους της VR46 του Valentino Rossi.

Επιπλέον φέτος, πάνω στη μοτοσυκλέτα της ομάδας της Fantic, o Celestino Vietti όχι μόνο κατάφερε να κάνει pole position, αλλά και να κερδίσει αγώνα, γράφοντας μία χρυσή σελίδα για την ιταλική εταιρία που κέρδισε για πρώτη φορά στην ιστορία της Fantic, αγώνα του Παγκοσμίου σε ασφάλτινη πίστα!

 

 

Η Fantic μέσω του πρότζεκτ “New Roads”, μετά τα Caballero και τα Off Road, περνάει και στην άσφαλτο. Η εταιρία συνεργάζεται στενά με τη Yamaha, από την οποία προμηθεύεται και τους κινητήρες που χρησιμοποιεί στην γκάμα Mοτοκρός και Εντούρο, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία σε διεθνείς αγώνες και στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα.

Fantic Imola 125 – Concept 125

Fantic Imola 125 – Concept 125

Επίσης στη γκάμα της Ιταλικής εταιρίας υπάρχει πλέον και το Caballero 700, το οποίο είδαμε πρόσφατα στην Ελλάδα και  το οποίο χρησιμοποιεί τον γνωστό δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα της Yamaha 700 κυβικών που συναντάμε στα Tracer 7, τα MT-07, κ.λπ.

 

 

Εκμεταλλευόμενη τη φήμη που κέρδισε μέσω του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, τώρα η Fantic παρουσιάζει δύο μοτοσυκλέτες δρόμου: η μία είναι μια πρωτότυπη Supersport που ονομάζεται Imola 125 πολύ εύστοχα από την ομώνυμη θρυλική ιταλική πίστα και η άλλη είναι η Stealth 125, μια γυμνή μοτοσυκλέτα που θα βγει το 2024 στην παραγωγή. Αμφότερες για νεαρούς και νέους αναβάτες, διπλωμάτων Α1.

Fantic Stealth 125

Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος υγρόψυκτος, με τετραβάλβιδη κεφαλή, δύο εκκεντροφόρους και κατασκευάζεται από την ίδια την Fantic στην Ιταλία, στο εργοστάσιο της Minarelli – το οποίο έχει αγοράσει από τη Yamaha –  όπου συνεχίζει να κατασκευάζει και τους κινητήρες των Yamaha MT 125 και XSR 125!

 

 

Πρόκειται για έναν τεχνολογικά εξελιγμένο κινητήρα 15 ίππων, αφού εκτός των άλλων, διαθέτει και σύστημα μεταβλητού χρονισμού.

Fantic Stealth 125

Τα πλαίσια των δύο 125αριών της Fantic είναι “μικτά”, αφού χρησιμοποιούν σωληνωτά τμήματα και κομμάτια από χυτό αλουμίνιο. Αλουμινένιο είναι το ψαλίδι, ενώ υπάρχει ανάποδο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41 mm.

 

 

Δισκόφρενα και ABS υπάρχουν και στους δύο τροχούς. Το Fantic Stealth 125 (αλλά και το Imola) έχει μπροστά δίσκο 320 mm και δίσκο 230 στον πίσω τροχό – και τα δύο με τη βοήθεια ABS.

Fantic Stealth 125

Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 110/70-17 μπροστά, 140/70-17 πίσω. Η Fantic δηλώνει ότι το μεταξόνιο είναι 1.372 mm, το ύψος της σέλας είναι στα 810 mm και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 12 λίτρα. Δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για το βάρος του Stealth 125.

 

 

Η Fantic εξετάζει το ενδεχόμενο να εξοπλίσει το Stealth 125 με σύστημα traction control, ενώ υπάρχει ήδη μια έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών (12,7 cm) στο τιμόνι, με σύνδεση Bluetooth με τα smartphone.

Fantic Stealth 125

Η τιμή για το Stealth 125 δεν είναι ακόμη γνωστή, ενώ πέρα από το πρωτότυπο Ιmola 125 μεσοπρόθεσμα, η Fantic σχεδιάζει να παρουσιάσει πιο ισχυρές εκδόσεις αυτών των δύο concept, για την κατηγορία A2 έως 48 ίππους.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!