MotorBike.gr

Kawasaki Ninja ZX-6R, 2024: Επιστροφή στην Ευρώπη!

07/06/2023

ZX-6R… Νinja ξανά, μέσα στο 2023!

Έρχεται ή μάλλον επιστρέφει στην Ευρώπη μια από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας supersport μεσαίου κυβισμού: η Kawasaki Ninja ZX-6R με 123 ίππους και τιμή κάτω από τις 13.000 ευρώ

Να που η Kawasaki τολμά και πάλι, κάνοντας μια κίνηση που δεν περίμενε κανείς, μιας και όλοι οι Ιάπωνες κατασκευαστές, πάλαι ποτέ “πάροχοι” της κατηγορίας, έχουν εγκαταλείψει τα καταπληκτικά supersport 600. Η Kawasaki επαναφέρει το ZX-6R στην Ευρώπη.

Το πολύ όμορφο, ανανεωμένης εμφάνισης Kawasaki Ninja ZX-6R θα είναι προδιαγραφών Euro 5+ και θα ζυγίζει κάτω από 200 κιλά. Θα φτάσει στην Ευρώπη κοντά στα τέλη του 2023.

Συμφωνούμε απόλυτα με την αισθητική διαφοροποίηση της ΖΧ-6, ειδικά στο μπροστινό τμήμα του φέρινγκ με τη μεγάλη τριγωνική εισαγωγή ανάμεσα σε δυο κομψούς προβολείς που ξεφορτώνονται επιτέλους αυτό το μυστήριο, ιδιότροπο – και όχι κομψό κατά την άποψή μας – σχήμα που φορούσαν σχεδόν όλα τα Kawasaki των τελευταίων ετών!

Αγριεμένο είναι για το 2024 το “βλέμμα” της νέας ZX-6R της Kawasaki, που στην πραγματικότητα δεν είναι νέα, αλλά απλά δεν ήταν για κάποια χρόνια διαθέσιμη στην ευρωπαϊκή αγορά.

Λόγω της επιβολής του αυστηρού Euro 5, η Kawasaki Europe αφαίρεσε από τη γκάμα του 2019 το τετρακύλινδρο 636 cc, ενώ η εμβληματική μοτοσυκλέτα είχε δεχθεί ένα ωραιότατο λίφτινγκ για να συνεχίσει την καριέρα της στις ΗΠΑ, όπου μέχρι σήμερα οι προδιαγραφές και οι ρύποι είναι “πιο ελαστικοί” απ’ ό,τι στην αυστηρότατη Ευρώπη!

Έλα όμως που η Kawasaki άλλαξε γνώμη κι έτσι μέχρι τα τέλη του 2023, το ZX-6R θα είναι ξανά επίσημα διαθέσιμο σε αγορές της Ευρώπης σε έκδοση προδιαγραφών Euro 5+! Μάλιστα για τη γερμανική αγορά η τιμή είναι ήδη γνωστή – θα κοστίζει 12.595 ευρώ.

Η βασική σχεδίαση του κινητήρα της Ninja παραμένει η ίδια όπως την τελευταία δεκαετία: τετρακύλινδρος σε σειρά με 636 cc, διάμετρος 67 χιλιοστών με διαδρομή 45,1 χιλιοστών, με δύο μπεκ 38 χιλιοστών ανά κύλινδρο.

Η Kawasaki όμως έχει “πειράξει” αισθητά την απόδοση, αφού από τους αρχικούς 131 ίππους, μένουν τώρα 123 στις 13.000 rpm. Το ίδιο θα συμβεί και στη ροπή, αν και δεν είναι γνωστό μέχρι στιγμής πόση μείωση θα δεχτεί.

Η ZX-6R φοράει επίσης το παλιό καλό της αλουμινένιο πλαίσιο, με τον τετρακύλινδρο 16βάλβιδο κινητήρα να κρέμεται ως συνήθως από αυτό και το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 1.390 εκατοστά.

Μπροστά υπάρχει ένα ανάποδο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Showa με διαδρομή 120 χιλιοστών, ενώ το αλουμινένιο ψαλίδι φοράει ένα αμορτισέρ και πάλι της Showa με διαδρομή 150 χιλιοστών.

Δύο δίσκοι με ακτινικές δαγκάνες Nissin διαμέτρου 310 mm υπάρχουν μπροστά και ένας δίσκος 220 mm πίσω, που διαθέτουν φυσικά δικάναλο ABS.

Η Kawasaki Ninja ZX-6R θα έχει βάρος (γεμάτη) 196 κιλά, ενώ οι νέοι προβολείς LED μοιάζουν λίγο με αυτούς του ZX-10R αν και έχουν για παρέα τους αεροδυναμικά πτερύγια.

Το ρεζερβουάρ και το πίσω μέρος παραμένουν χωρίς αλλαγές, ενώ μια οθόνη TFT με συνδεσιμότητα αντικαθιστά το “ημι-αναλογικό” όργανο του 2019.

Με το καλό να τη δεχθούμε, λοιπόν, μέσα στους επόμενους μήνες, αφού πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα-“σχολείο” (ειδικά για πίστες ταχύτητας) όπως ήταν εξάλλου και όλες οι υπέροχες supersport 600 του παρελθόντος.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!