MotorBike.gr

VOGE 300DS 2021: Το 300 έγινε Euro 5

29/04/2021

Με νέες προδιαγραφές και προοπτικές

«Κομμένο και ραμμένο» για να κλέψει τις καρδιές πολλών αναβατών στην Ελλάδα είναι το 300DS. To crossover μοντέλο της Voge φαίνεται πως διαθέτει όλα τα στοιχεία για να πετύχει υψηλές πωλήσεις, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις για ένα πολυχρηστικό και εύκολα προσαρμόσιμο όχημα στις δύσκολες συνθήκες των ελληνικών δρόμων. Η τιμή του νέου Voge 300DS είναι 3.995€ και όσοι το προ-παραγγείλουν, παίρνουν δώρο ένα μεταλλικό top case.


Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που η
Voge μπήκε με δυναμισμό στην ελληνική αγορά, προσφέροντας ποιοτικές, σύγχρονες και οικονομικά προσιτές μοτοσυκλέτες.

Πλέον η γκάμα της απαρτίζεται από τρεις οικογένειες μοντέλων (Street, Adventure, Classic), ενώ διαθέσιμα στην ελληνική αγορά θα είναι στο άμεσα προσεχές διάστημα, εννέα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των νέων Euro 5.

«Παραδοσιακά» θα λέγαμε για τη χώρα μας, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνουν τα μοντέλα της Adventure σειράς DS, στις εκδόσεις 300 και 500.

Με αφορμή την ανανέωσή τους, με κινητήρες που πληρούν τις Euro 5 προδιαγραφές, αξίζει να κάνουμε ένα… φρεσκάρισμα σε ό,τι γνωρίζουμε για αυτά, ξεκινώντας από το 300άρι.

Για το 2021, ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος κινητήρας των 292,4cc προσαρμόζεται στις προδιαγραφές Euro5.

Mε βελτιώσεις και αλλαγές στην ECU, στο σύστημα ψεκασμού και στην εξάτμιση, οι μηχανικοί της Voge κατάφεραν να προσαρμόσουν τον κινητήρα στις νέες προδιαγραφές χωρίς να μειωθεί η απόδοση του, που παραμένει στα επίπεδα της Εuro 4 έκδοσης, δηλαδή 29Hp και 25Nm ροπής, ενώ παράλληλα αναφέρεται ότι υπάρχει μια βελτίωση στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του μοτέρ.

Η μοτοσυκλέτα δομείται γύρω από ένα στιβαρό ατσάλινο πλαίσιο με ανάπτυξη χωροδικτυώματος, ενώ το ψαλίδι είναι ασύμμετρης διατομής.

Τα περιφερειακά είναι εντυπωσιακά και αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι, ρυθμιζόμενο αμορτισέρ, εδρασμένο σε μοχλικό σύστημα και δισκόφρενα τύπου «μαργαρίτα» μπροστά και πίσω.



Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και περιλαμβάνει
Full LED φώτα, διπλή οθόνη LCD με πλήρεις ενδείξεις, εύκολα προσβάσιμη θύρα USB, ανεμοθώρακα που ρυθμίζεται σε ύψος χωρίς τη χρήση εργαλείων, μεγάλη προστατευτική ποδιά κινητήρα και σχάρα αποσκευών.

Για το 2021 έχουν προστεθεί στον στάνταρ εξοπλισμό και πλευρικά προστατευτικά κάγκελα, που αφενός ενισχύουν τον Adventure χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και αφετέρου αυξάνουν την αυτοπεποίθηση του αναβάτη.

Πολύ σύντομα, η αντιπροσωπεία θα έχει στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου και μια καλής ποιότητας τριπλέτα αλουμινένιων βαλιτσών με τις βάσεις τους.

Η τιμή διάθεσης του νέου Voge 300DS E5 είναι στα 3.995€ και το μοντέλο θα διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς: Μαύρο, Μαύρο/Γκρι και Μαύρο/Κόκκινο.

Αξίζει φυσικά να αναφερθεί και η προωθητική ενέργεια της αντιπροσωπείας Mototrend, που προσφέρει σε όσους καταναλωτές κάνουν προ-κράτηση, από σήμερα και μέχρι τις 15 Μαΐου, μια (ρυθμιζόμενης χωρητικότητας) μεταλλική top case βαλίτσα αξίας 190€!

Για την προ-κράτηση της μοτοσυκλέτας απαιτείται ο ενδιαφερόμενος να μεταβεί στην εφαρμογή https://offer.voge.gr/ , να συμπληρώσει τα στοιχεία του, να επιλέξει το χρώμα που επιθυμεί και το κατάστημα στο οποίο θέλει να γίνει η παράδοση και ακολούθως να καταθέσει προκαταβολή 500€.

Οι προ-παραγγελίες λήγουν στις 15 Μαΐου και η εκτιμώμενη παράδοση είναι το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαΐου. Η προσφορά ισχύει για συγκεκριμένο αριθμό μοτοσυκλετών και θα ολοκληρωθεί μόλις συμπληρωθούν οι κρατήσεις.

Συνοπτικά, τα κυριότερα χαρακτηριστικά του νέου Voge 300DS 2021, είναι τα εξής:

  • Προδιαγραφές Euro5
  • Κινητήρας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής
  • Αντικραδασμικός άξονας για απόλυτα γραμμική και βελούδινη λειτουργία
  • Τροφοδοσία μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού
  • Πατενταρισμένη τεχνολογία αγωγών λίπανσης, που επιτρέπει την κατασκευή σε compact διαστάσεις με σημαντικό περιορισμό του όγκου
  • Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με μελετημένη κλιμάκωση για ομαλή και απόλυτα εκμεταλλεύσιμη απόδοση της δύναμης του κινητήρα
  • Πλαίσιο υψηλής αντοχής, κατασκευασμένο με ρομποτική τεχνολογία
  • Σύστημα πέδησης σχεδιασμένο να προσφέρει προοδευτικότητα και απόλυτο έλεγχο. Δύο δισκόφρενα μαργαρίτα 300mm μπροστά και 220mm πίσω
  • Τελευταίας γενιάς δικάναλο ABS Bosch 9.1
  • Ψαλίδι κατασκευασμένο με τη μέθοδο ψυχρής διαμόρφωσης του μετάλλου, με όφελος τη μέγιστη ακαμψία
  • Προβολέας και φωτιστικά σώματα LED
  • Πίνακας οργάνων LCD
  • Θύρα USB
  • Περιμετρικά προστατευτικά κάγκελα
  • Προστατευτική ποδιά κινητήρα
  • Σχάρα αποσκευών
  • Ρεζερβουάρ 16 λίτρων για αυτονομία που ξεπερνά τα 450χλμ

Περισσότερες πληροφορίες: voge.gr

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!