Ήρθε, με δελεαστική τιμή
Πρωτοείδαμε το Voge DS525X στην έκθεση του Μιλάνου, ενώ τράβηξε το ενδιαφέρον μας και στην έκθεση μοτοσυκλέτας της Αθήνας. Αυτή η μεσαίου κυβισμού Adventure μοτοσυκλέτα προτείνει τη δυναμική της εμφάνιση, τον εξοπλισμό και τις επιδόσεις της… μαζί με μια δελεαστική τιμή γνωριμίας για το ελληνικό κοινό που είναι κάτω από τις 6.000 ευρώ.
Μια μοτοσυκλέτα που θα μπορεί να κινείται στην άσφαλτο και στο χώμα, θα έχει τροχούς με ακτίνες και δυνατότητες μεταφοράς με άνεση δύο ατόμων και βαλιτσών. Αυτή είναι με λίγα λόγια η πολυχρηστική Voge DS525X.
Με κυριότερους άξονες τον σύγχρονο σχεδιασμό, τον πλούσιο εξοπλισμό και τεχνικές λύσεις που σκοπό έχουν να καλύπτουν τις ανάγκες των αναβατών που είναι λάτρεις της περιπέτειας. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία που δημιουργούν το νέο Voge 525DSX, μια μοτοσυκλέτα που σχεδιάστηκε για να πηγαίνει παντού με ευκολία.
Ξεκινώντας από τις διαστάσεις του Voge DS525X, να πούμε ότι έχει συνολικό μήκος 2.170mm και ζυγίζει 190 kg (κενό), η σέλα απέχει από το έδαφος 830 mm, για να καλύψει τις ανάγκες των αναβατών οποιουδήποτε αναστήματος και το μεταξόνιο φτάνει τα 1.456 mm, ώστε να προσφέρει τον καλύτερο συμβιβασμό μεταξύ ευελιξίας και σταθερότητας.
Περνώντας στον κινητήρα, παρατηρούμε κάτι ενδιαφέρον: παρότι έχει ανέβει ο κυβισμός από τον προηγούμενο κινητήρα, η ιπποδύναμη δεν ξεπερνάει το όριο των 35 kW (48 HP), πράγμα που επιτρέπει την οδήγησή της με δίπλωμα Α2.
Η καρδιά του Voge 525DSX είναι ο υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, οκταβάλβιδος, DOHC με κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων τον οποίο γνωρίζουμε πολύ καλά, αφού ήδη εξοπλίζει άλλα μοντέλα (της σειράς 500) της μάρκας.
Για να κάνει τη μετάβαση προς την εξέλιξη και για να δώσει υψηλότερες επιδόσεις, η Loncin αύξησε τα κυβικά του δικύλινδρου κινητήρα, πηγαίνοντας από τα 471 cc στα 494 cc.
Πρόκειται για μια λύση που βασικά βελτιώνει τη ροπή, η οποία θα είναι παρούσα στο φάσμα των χαμηλών-μεσαίων στροφών, που είναι η περιοχή που δουλεύουν κυρίως οι κινητήρες μέσα στην πόλη, αλλά και έξω από αυτήν, όπως και στο χώμα.
Στον τομέα των ηλεκτρονικών συστημάτων το 525DSX διαθέτει traction control που μπορεί να απενεργοποιηθεί για μέγιστη ασφάλεια στο δρόμο και ελευθερία επιλογής, κατά την αντιμετώπιση ενός χωμάτινου τμήματος της διαδρομής.
Υπάρχουν δύο προγράμματα λειτουργίας του κινητήρα, το E (Standard) και το S (Sport). Το πρώτο αντιπροσωπεύει τον καλύτερο συμβιβασμό μεταξύ των επιδόσεων, κατανάλωσης και ήπιας οδήγησης, ενώ το δεύτερο έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να επιτρέψει μια πιο σπορ απόδοση.
Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός συμπληρώνεται από το δικάναλο ABS, που μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό και είναι ιδανικό για οδήγηση εκτός δρόμου, όπου η δυνατότητα μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού κατά το φρενάρισμα είναι σε περιπτώσεις απαραίτητη για ασφαλή και απολαυστική οδήγηση.
Το πλαίσιο του Voge 525DSX σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρίας: “έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει άνεση, ευκολία στην οδήγηση, διασκέδαση στο δρόμο και μπορεί να κινηθεί κι εκτός δρόμου”.
Το νέο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι τύπου διαμάντι, με “κρεμαστό” μοτέρ, αφού χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο στο κατώτερο τμήμα του και είναι ελαφρύτερο από οποιοδήποτε άλλο της οικογένειας των Adventure της Voge.
H μπροστινή ανάρτηση χρησιμοποιεί ένα ανάποδο πιρούνι με διαδρομή 145 mm και καλάμια ικανής διαμέτρου, και πίσω ένα μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και συνδέσμους, που βοηθούν στην προοδευτική λειτουργία της ανάρτησης, με διαδρομή 155 mm.
Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ οι τροχοί διαθέτουν ακτίνες, οι τροχοί έχουν διάμετρο 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω, οι ζάντες είναι tubeless φορώντας ελαστικά σε διαστάσεις 110/80 – 19 ” μπροστά και 150/70 – 17″ για πίσω.
Το σύστημα πέδησης της Nissin αποτελείται από ένα ζεύγος μπροστινών δίσκων διαμέτρου 300 mm με δαγκάνες δύο εμβόλων και έναν πίσω δίσκο διαμέτρου 220 mm, στον οποίο λειτουργεί μια δαγκάνα μονού εμβόλου.
Το ντεπόζιτο χωράει 18 λίτρα, για αυξημένη αυτονομία στο ταξίδι, έναν τομέα που η 525 δείχνει πως είναι πρόθυμη να φροντίσει αφού το φέρινγκ και η ζελατίνα έχουν μεγαλύτερο πλάτος σε σχέση με αυτά που είχαμε δει μέχρι σήμερα από τη Voge.
Το σχήμα των σχετικά μεγάλων προβολέων είναι ιδιαίτερο, δυναμικό αλλά χωρίς υπερβολές, ενώ υπάρχει το παραδοσιακό ρύγχος/φτερό της κατηγορίας Adventure κάτω από αυτούς.
Η συνολική φιλοσοφία σχεδίασης ακολουθεί τις γραμμές της μονοκύλινδρης 650DS, που εισήγαγε μια νέα στυλιστική πορεία, η οποία θα χαρακτηρίζει όλα τα μελλοντικά μοντέλα της Voge!
Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει:
– Ακτινωτούς τροχούς με ελαστικά tubeless
– Nissin φρένα με απενεργοποιούμενο ABS
– TCS σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
– KYB ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εμπρός και πίσω
– 2 προγράμματα ισχύος ECO και SPORT
– TPMS σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
– Φωτιστικά FULL LED
– Έξτρα προβολείς LED
– Έγχρωμη Οθόνη LED με πλήρεις ενδείξεις και αυτόματη εναλλαγή φωτισμού ημέρας/νύχτας
– Συνδεσιμότητα Bluetooth με δυνατότητα πλοήγησης
– Ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα
– Ρυθμιζόμενες μανέτες & προστατευτικές χούφτες
– Άγκιστρο ασφάλισης κράνους
– Πρίζα παροχής ρεύματος και θύρα φόρτισης USB
– Πλευρικά προστατευτικά κάγκελα
– Ανοξείδωτη σχάρα
– Πλάγιο & κεντρικό σταντ
Στον εξτρά εξοπλισμό περιλαμβάνονται ειδικά σχεδιασμένες για τη μοτοσυκλέτα μπαγκαζιέρες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης LED και η ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα, έτσι ώστε να βρίσκει ο κάθε αναβάτης αυτό που θέλει και χρειάζεται.
Στον πίνακα οργάνων υπάρχει μια έγχρωμη οθόνη LCD 7” πλήρης πληροφοριών και με λειτουργία πλοήγησης. Υπάρχει επίσης πρίζα φόρτισης 12V και θύρες USB για επαναφόρτιση smartphone ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας full LED για βέλτιστη ορατότητα.
Δύο είναι οι χρωματισμοί για το Voge DS525X που είναι άμεσα διαθέσιμο, το ασημί με μπλε και το γκρι\ασημί με κίτρινο.
Η τιμή προσφοράς που ανακοινώθηκε από την αντιπροσωπεία είναι τα 5.995 ευρώ, ενώ αργότερα η τιμή του θα γίνει 6.395 ευρώ.
Περισσότερες πληροφορίες: voge.gr