MotorBike.gr

Yamaha SDR200 2025: Φήμες για παρουσίαση στην Ιαπωνία

21/05/2024

Επιστρέφοντας στον έναν κύλινδρο και το χαμηλό βάρος

Το Yamaha SDR200 του 1986 – μια υπέροχη κατασκευή της γιαπωνέζικης εταιρίας – σηματοδότησε την κατηγορία σπορ μικρού κυβισμού χωρίς φέρινγκ, με ισχυρό, ελαφρύ κινητήρα, κλιπόν και γρήγορη-σπορ γεωμετρία. Το SDR200 του ’86 φορούσε τον δίχρονο, υδρόψυκτο κινητήρα του θρυλικού για την Ελλάδα Yamaha DT 200.

Τώρα λοιπόν έρχονται φήμες από την Ιαπωνία για πιθανή επιστροφή του στη γκάμα της μάρκας των τριών διαπασών για το επόμενο έτος, αυτή τη φορά με κινητήρα τεσσάρων χρόνων.

Το παλιό Yamaha SDR 200 από το 1986 ήταν ένα πραγματικά ελαφρύ από κάθε άποψη δίτροχο: με “κοντό” μεταξόνιο, στενό και ιδιαίτερα ελαφρύ (μόλις 105 κιλά!), με “ξυραφένια” γεωμετρία.

 

 

Περιέργως, παρότι το Yamaha SDR200 έκανε ένα μεγάλο βήμα στο χώρο της μοτοσυκλέτας, αφήνοντας ανεξίτηλο το σημάδι του, ξεχάστηκε πολύ γρήγορα. Αιτία αυτού ήταν οι περιορισμένες εξαγωγές από την Ιαπωνία (μοντέλο εσωτερικής κατανάλωσης) και το γεγονός πως παρέμεινε στην παραγωγή για 2 μόλις χρόνια.

Yamaha SDR200 1986

Δείτε όμως τι γίνεται σήμερα, που απ’ ό,τι φαίνεται ο κόσμος θυμάται ακόμα το SDR, με μπόλικη “φασαρία” (με την καλή έννοια) και ενδιαφέρον να προκύπτει στην Ιαπωνία μόλις κυκλοφόρησε η φήμη για πιθανή επιστροφή του το 2025.

 

 

Εκείνη την εποχή, ο δίχρονος κινητήρας του απέδιδε ισχύ 34 ίππων – ένα πολύ ενδιαφέρον νούμερο για ένα μέγιστο βάρος μόλις 105 κιλών – ενώ διέθετε ήδη ορισμένες τεχνολογίες, όπως τα συστήματα YPVS και YEIS, που κατάφερναν να διατηρούν καλή ιπποδύναμη στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Για αυτό πρέπει να θυμηθούμε ότι το SDR 200 διέθετε μια διόλου ευκαταφρόνητη ροπή 2,7 kgm.

Οι φήμες για την επιστροφή του για το 2025 μας έρχονται από τους Ιάπωνες συναδέλφους μας στο περιοδικό/ιστοσελίδα Young Machine, οι οποίοι συνήθως έχουν πολύ υψηλό ποσοστό επιτυχίας σε όλα όσα προβλέπουν.

 

 

Από την ιστοσελίδα τους σχολιάζουν την επιστροφή ενός Yamaha SDR200 με 4χρονο κινητήρα, πολύ συμπαγές και ελαφρύ.

Αν τελικά παραχθεί, πάντως, θα απευθυνθεί κυρίως στην τοπική αγορά, παρότι οι γραμμές και η φιλοσοφία κατασκευής του παραπέμπουν σαφώς σε ευρωπαϊκή μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του 1970.

 

Δεν χάνουμε την ελπίδα μας, ενώ όσον αφορά τον κινητήρα του νέου Yamaha SDR του 2025, ίσως η Yamaha να κατασκευάσει μια έκδοση 250 cc… ή ποιος ξέρει, ακόμα και 125 cc.

Πρέπει να περιμένουμε λίγο για να μάθουμε περισσότερα για το SDR, ενώ μέχρι τότε μοιραζόμαστε μαζί σας ένα render που έφτιαξαν οι άνθρωποι του Young Machine πατώντας πάνω στο ορίτζιναλ, αρχικό Yamaha SDR200.

Πηγή, φωτογραφία: Young Machine Japan

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!