Κοίτα πώς έγινε το CX!
Το καστομαρισμένο Honda CX 500 των Γερμανών βελτιωτών Motoism-Customs είναι η απόδειξη ότι μπορείς να πάρεις ένα αδιάφορου χαρακτήρα μοντέλο του παρελθόντος και να δημιουργήσεις ένα εξαιρετικό σύνολο. Αρκεί να υπάρχει έμπνευση και μαστοριά…
Ο κινητήρας του Honda CX 500 λόγω του όγκου του και της συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής του, που είναι V-2 90 μοιρών, εγκάρσια τοποθετημένος, δεν είχε πολλούς φίλους όταν παρουσιάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1970 (1978-1983), ενώ το αντίθετο συμβαίνει σήμερα με τους customizers.
Oι “καστομάδες”, όπως τους λέμε ελληνικά, προτιμούν αυτόν τον ογκώδη και “εμφανή”, δωρικού ρυθμού κινητήρα γιατί κάνει αισθητή την παρουσία του και χαρακτηρίζεται σαν “μοτερούκλα” λόγω του σχήματός του.
Με κενό καμβά ως σημείο εκκίνησης, οι μάστορες του Motoism ξεγύμνωσαν τη μοτοσυκλέτα και κλασικά έκοψαν την ουρά του υποπλαισίου, έβαλαν ένα χρυσό ανάποδο πιρούνι, τροχούς με ακτίνες και τρακτερωτά λάστιχα.
Μετά άρχισαν να κατασκευάζουν και να προσθέτουν πράγματα πάνω στη μοτοσυκλέτα.
Η σέλα είναι “ρηχή”, κοντή και μονή, και η δύο σε μία εξάτμιση βγάζει ένα τελικό στη δεξιά πλευρά, διαγώνια τοποθετημένο.
Το περίβλημα των προβολέων LED είναι από fiberglass, δίνοντας στο 500 μοναδική εμφάνιση και υποστηρίζεται από το ανεστραμμένο πιρούνι και τα φρένα, τα οποία δανείζεται από ένα CBR600RR. Στον πίσω τροχό υπάρχει ένα αμορτισέρ Ohlins, ενώ αν προσέξετε το πίσω φρένο είναι ταμπούρο!
Ο δικύλινδρος κινητήρας των 497 cc παράγει μόλις 50hp στις 9.000 rpm, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία, τη δουλειά του – να ενσωματώνεται, δηλαδή, στο design – την κάνει μια χαρά.
Ό,τι άλλο βλέπετε πάνω στη μοτοσυκλέτα των Motoism είναι δικής τους κατασκευής και πωλούνται όλα στο διαδίκτυο για κάθε ενδιαφερόμενο.
Επίσης, όποιος θέλει, μπορεί να παραγγείλει ένα έτοιμο custom σαν αυτό των φωτογραφιών, με το αντίτιμο να είναι αρκετά υψηλό. Από την άλλη, όμως, δεν χρειάζεται να κάνετε απολύτως τίποτα: μόνο να πληρώσετε…
Φωτογραφίες: Volker Post, Motoism-Customs.com