MotorBike.gr

Δοκιμές

Voge 500AC, Super Test: Απολαυστικό και καλώς εξοπλισμένο

Η βόλτα στο επίκεντρο *Κυβισμός: 471 cc * Ιπποδύναμη: 47 ίπποι στις 8.500 rpm * Τελική: 160 km/h *Βάρος: 185 kg (κενό) * Τιμή: 6.495 ευρώ. Κείμενο: Κώστας Γαμβρούλης, Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος Η μοτοσυκλέτα ως όχημα, πέραν των πρακτικών προεκτάσεών της, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βόλτα και αυτή ακριβώς είναι η χρήση που αντανακλά [...]

Honda CB500F 2022, Super Test: Η βολική πλευρά της καθημερινότητας

Ζάχαρη… και Μέλι *Κυβισμός: 471 cc * Ιπποδύναμη: 47 ίπποι, στις 8.500 rpm * Τελική: 174 km/h (πραγματικά) *Βάρος: 190 kg * Τιμή: 7.090 ευρώ Η εξέλιξη του πιστού και φιλικού στην καθημερινή οδήγηση δικύλινδρου roadster της Honda λέγεται CB 500 F, το οποίο για το 2022 αποκτά ανεστραμμένο πιρούνι κι έναν δεύτερο δίσκο στο [...]

Zontes GK 350, Super Test: Roadster για όλες τις δουλειές

Η κομψή-αποτελεσματική, που τα κάνει όλα! *Κυβισμός: 347,5 cc * Ιπποδύναμη: 39 ίπποι στις 9.500 rpm * Τελική: 157 km/h *Βάρος: 188 kg (πλήρες) * Τιμή: 4.785 ευρώ. Κείμενο: Κώστας Γαμβρούλης, Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος “Μυώδης” εμφάνιση, στρογγυλός προβολέας, κομψότητα παντού, μεγάλο ντεπόζιτο και τετραβάλβιδος μονοκύλινδρος κινητήρας 350 κυβικών. Μια γοητευτική μοτοσυκλέτα που   υπόσχεται να καλύψει [...]

Honda NT1100 DCT, Super Test: Επαναπροσδιορίζοντας τον τουρισμό

Υπέροχα ταξίδια με μοτοσυκλέτα *Κυβισμός: 1084 cc * Ιπποδύναμη: 100,6 ίπποι στις 7.500 rpm * Τελική: 220 km/h *Βάρος: 248 kg (πλήρες) * Τιμή: 17.400 ευρώ. Κείμενο: Κώστας Γαμβρούλης, Φωτογραφίες: Οδυσσέας Σολωμού Αν υπάρχει μια κατηγορία δίτροχων που έχουν διατηρήσει σθεναρά στο πέρασμα του χρόνου την αρχετυπική τους μορφή, αυτά είναι τα touring. Η Honda, χωρίς τυμπανοκρουσίες και πομπώδεις δηλώσεις, επιχειρεί [...]

Daytona Explorer 125, Super Test: Οικονομικές εξορμήσεις

Εξερευνώντας την καθημερινότητα *Κυβισμός: 125 cc * Ιπποδύναμη: 12,2 ίπποι (9.0kW) στις 9.500 rpm * Τελική: 102 km/h (πραγματικά) *Βάρος: 149 kg (γεμάτη)* Τιμή: 2.695 ευρώ (5/2023) Το Daytona Explorer 125 είναι μία μικρή μοτοσυκλέτα που απευθύνεται σε αρκετά μεγάλο αγοραστικό κοινό και μάλιστα “ελληνικό”, μιας και έχει χαμηλή τιμή, “περιπετειώδη” χαρακτήρα, κινητήρα 125 κυβικών, [...]

Benelli TRK 502, Super Test: Καταξίωση στα μεσαία Adventure

Μια οικονομική και αξιοπρεπής εναλλακτική *Κυβισμός: 499,6 cc * Ιπποδύναμη: 47,6 ίπποι, στις 8.500 rpm * Τελική: 157 km/h *Βάρος: 235 kg (γεμάτη) * Τιμή: 6.299 ευρώ Πόσο ορθή ήταν η “λογική, μέση οδός” που ακολούθησε η Benelli για να λανσάρει εκ νέου την ιστορική ιταλική φίρμα στην αγορά – το να χρησιμοποιήσει, δηλαδή, μια [...]

Daytona Maverick 500, Super Test: Θετική ενέργεια

Έκπληξη στη μεσαία κατηγορία crossover *Kυβισμός: 471 cc * Iπποδυναμη: 46,0 ίπποι/8.500 rpm *Τελική: 176 km/h *Βάρος: 178 κιλά (κενή) *Τιμή: 6.345 ευρώ Είναι το Daytona Maverick 500 μια ακόμα μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης στη μεσαία κατηγορία με δικύλινδρο κινητήρα 500 κυβικών; Και ναι, αλλά και όχι. Μπορεί για κάποιους  να αποτελεί μια ακόμα πρόταση από [...]

Honda CB500X 2022, Super Test: Απλό και Αποτελεσματικό

Ανανεώνοντας τη χρυσή τομή *Κυβισμός: 471 cc * Ιπποδύναμη: 47,6 ίπποι, στις 8.600 rpm * Τελική: 175 km/h *Βάρος: 199 Kg (γεμάτη) * Τιμή: 7.850 ευρώ Το δημοφιλές Crossover της γιαπωνέζικης εταιρίας επανέρχεται δυναμικά, με ανανεωμένο εξοπλισμό, πιο ώριμο από ποτέ στην έκδοση του 2022, με τόσες αναβαθμίσεις όσες ακριβώς χρειάζoνται για να επαναφέρουν τη [...]

Daytona Dymoto 200, Super Test: Δύναμη στα μικρά!

Crossover, δια πάσαν χρήσιν *Κυβισμός: 189cc * Ιπποδύναμη: 16,5 ίπποι στις 8.000 rpm * Τελική: 126 km/h (πραγματικά) *Βάρος: 164 kg * Τιμή: 3.195 ευρώ Το Daytona Dymoto 200 φιλοδοξεί να προσδώσει μια προσιτή crossover διάσταση στους μικρούς κυβισμούς, χωρίς τους συνήθεις περιορισμούς και παραχωρήσεις που συνήθως συναντώνται σε αυτή την κλάση μοτοσυκλετών. Το Daytona [...]

Benelli Imperiale 400, Super Test: Επιστροφή στις ρίζες

Η μελωδία της απλότητας Κυβισμός: 374 cc * Ιπποδύναμη: 21 ίπποι (15,5kW) στις 5.500 rpm * Τελική: 127 km/h (πραγματικά) *Βάρος: 205 kg (πλήρης) * Τιμή: 4.580 ευρώ Πώς είναι δυνατόν μια “βαριά και αδύναμη” μοτοσυκλέτα να είναι ταυτόχρονα μια από τις καλύτερες που έχουμε οδηγήσει και δοκιμάσει διεξοδικά τα τελευταία χρόνια; Πώς είναι δυνατόν [...]