Με αγριεμένη όψη
Είναι μοντέλο 2024 το ολοκαίνουργιο Voge CU 525, και θέλει να σταθεί δίπλα στα Honda Rebel και Kawasaki Vulcan, αλλά και το Honda CL 500, που απευθύνονται όλα στην ευρωπαϊκή κατηγορία διπλωμάτων Α2 και σε ένα κοινό… εναλλακτικό.
Μόλις πριν από λίγες μέρες η Voge παρουσίασε στην Κίνα ένα μοντέρνο, φουτουριστικού ύφους cruiser, το CU 525, με τον νέο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα της Loncin των 494 κυβικών και των 48 ίππων, με τελική μετάδοση είτε με αλυσίδα, είτε με ελαστικό ιμάντα!
Ενώ στην Ελλάδα έχουμε στη διάθεσή μας το νέο Adventure Voge DS 525X και το retro-Scrambler ΑC525X, το CU 525 αναμένεται να φτάσει στην Ευρώπη το 2024.
Πολύ χαμηλή βγήκε η τιμή του Voge CU 525 στην Κίνα (κοντά στα 3.800 ευρώ) και καμία σχέση δεν έχει με τη μελλοντική ευρωπαϊκή τιμή της μοτοσυκλέτας.
Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας της νέας Cruiser (ή μήπως Βobber) μοτοσυκλέτας μπορεί να αποδίδει, είτε 48, είτε 54 ίππους, αναλόγως της αγοράς, με την πρώτη έκδοση να φτάνει στην Ευρώπη λόγω νομοθεσίας διπλωμάτων και τη δεύτερη στην Κίνα.
Οι μοτοσυκλέτες Cruiser μεσαίου κυβισμού φαίνεται πως γίνονται σιγά-σιγά δημοφιλείς και πάλι, μετά από μια δεκαετία τουλάχιστον που είχαν περάσει στην αφάνεια, λόγω της έκρηξης της κατηγορίας των Adventure μοτοσυκλετών.
Με μπόλικο design και χαμηλές σέλες, αλλά και περιορισμένο βάρος δείχνουν να έχουν ζήτηση σε κάποιες χώρες, αφού – ειδικά στα μεσαία κυβικά – είναι ιδανικές για αρχαρίους.
Τον χορό ξεκίνησε η Honda με το Rebel 500, ακολούθησε η Kawasaki με το Vulcan και ειδικά στην Κίνα έχουν κάνει κίνηση αρκετοί κατασκευαστές με διάφορες προτάσεις.
Η Loncin, που είναι η κινεζική κατασκευάστρια μητρική εταιρία της Voge και κοντινός συνεργάτης της BMW Motorrad, παρουσίασε το Voge CU 525 με τον τελευταίας γενιάς κινητήρα των 494 cc, που ονομάζεται “525” και όχι “500” (των 471 cc) όπως πριν για να διαφοροποιείται.
Σε αντίθεση με το ρετρό Voge AC 525 X (διαβάστε εδώ) το CU 525 κινείται πολύ πιο μοντέρνα στο κομμάτι της αισθητικής θυμίζοντας αμερικάνικη κατασκευή.
Στην Κίνα, επειδή δεν υπάρχουν διπλώματα Α2, το CU 525 έχει ιπποδύναμη 54 ίππων (39,6 kW) στις 8.500 rpm και μέγιστη ροπή 50,5 Nm στις 7.000 rpm, με την τελική ταχύτητα να ανακοινώνεται στα 160 km/h.
Το ενδιαφέρον με το Voge CU 525 είναι πως έχει εμφανιστεί σε δύο εκδόσεις, με δυο είδη τελικής μετάδοσης, ένα με αλυσίδα και ένα με ιμάντα.
Και οι δύο εκδόσεις είναι κατά τα άλλα ίδιες παντού, με σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο και ίδιας κατασκευής ψαλίδι με δύο αμορτισέρ, ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι και μεταξόνιο 1.480 χιλιοστών.
Οι τροχοί από χυτό αλουμίνιο τύπου φορούν ελαστικά 130/90-16 μπροστά και 150/80-16 πίσω, με το σύστημα πέδησης να έχει από ένα δισκόφρενο ανά τροχό και ABS.
Οι δαγκάνες των φρένων είναι της J.Juan, της θυγατρικής της Brembo, η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 178 κιλά και έχει ύψος σέλας 710 χιλιοστά.
Το βάρος είναι με τη μοτοσυκλέτα κενή υγρών, με το ρεζερβουάρ να χωράει 15 λίτρα, άρα και με γεμάτη βενζίνη τη μοτοσυκλέτα, πάλι υπάρχει πλεονέκτημα από το Kawasaki Vulcan (229 κιλά) και περίπου ίδιο βάρος με το Honda CMX 500 Rebel (191 κιλά).
Το Voge CU 525 διαθέτει traction control και στρογγυλή, έγχρωμη ψηφιακή οθόνη, πλατύ σωληνωτό τιμόνι φώτα LED παντού.
Σύμφωνα με την εταιρία, το χαρακτηριστικό σχήμα του προβολέα είναι εμπνευσμένο από το θυμωμένο βλέμμα του θρυλικού, γιγάντιου γορίλα, του Κινγκ Κονγκ!
Οι εξατμίσεις μπρονζέ χρώματος βγαίνουν και οι δυο στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας, με δύο σιγαστήρες τοποθετημένους τον έναν πάνω στον άλλον.
Εντυπωσιακός είναι ο χρωματισμός, με πράσινο μεταλλικό να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της μοτοσυκλέτας και μαύρα ματ εξαρτήματα να το συμπληρώνουν.